שתף קטע נבחר

כליבאת: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה"

בסכנין מחכים להפועל חיפה (ש', 19:00) ויודעים שהפסד עלול לסבך אותם. האוהדים ימחו על מיעוט הדקות של שחקני הבית. אורן ביטון תורגל בהרכב היריבה, רושם יפתח לצד קייאנסקאס

לבני סכנין ולהפועל חיפה יש מטרה משותפת: לברוח מהתחתית. שתיהן ייפגשו בדוחא (ש', 19:00) בפתיחת הפלייאוף התחתון כשהמארחים רחוקים 7 נקודות מהקו האדום.

 

המאמן אלי כהן לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שהפסיד להפועל ב"ש, אך טרם הוחלט אם הקפטן חאלד חלאילה, שלאחרונה איבד את מקומו בהרכב, יפתח. מוחמד כליבאת, שאף הוא בתמונת ההרכב, אמר: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה ואסור לנו לפשל. אסור שיווצר מצב שנהיה חלק מקרבות ההישרדות".

 

לא צפוי לערוך שינויים. אלי כהן (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
לא צפוי לערוך שינויים. אלי כהן(צילום: זהר שחר)

 

חלק מהקהל מתכנן מחאה על כך ששחקני הבית אינם מקבלים מספיק קרדיט, ביניהם מחמוד קנדיל והקפטן חלאילה. בהנהלה לא אהבו את זה ואמרו בעניין:"אם למישהו יש טענות, שיבוא אלינו".

 

הרכב משוער: רן קדוש; עלי עותמאן, איציק כהן, עיאד חבשי. איגור יובאנוביץ'; דיוגו קאצ'ובה, ג'אבר עטאא, מוחמד כליבאת (חאלד חלאילה), איסמעיל ריאן; מוחמד גדיר ופיראס מוגרבי.

 

"כל משחק הוא מלחמת עולם"

בהפועל חיפה דרוכים לקראת המשחק מול סכנין בידיעה שהפסד יסבך אותם עוד יותר בתחתית. למרות ביקורות על שילוב הצעירים, המאמן טל בנין תירגל בהרכב את אורן ביטון על חשבונו של סטיבן כהן. מי שייעדר הוא חמדי סליחי המוצהב, ואת מקומו צפוי למלא ז'רקו קוראץ'.

 

תירגל את אורן ביטון בהרכב. בנין (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
תירגל את אורן ביטון בהרכב. בנין(צילום: גיל נחושתן)

 

אושרי רואש החלים ממחלה וישוב לעמדת הבלם לצידו של הקפטן טדאס קייאנסקאס. בחוליית הקישור ישחקו לירן סרדל ורועי שוקרני. "אנחנו חושבים רק על ניצחון, יש עוד 7 משחקים וכל אחד מהם הוא מלחמת עולם עבורנו", אמרו בהפועל חיפה.

 

הרכב משוער: פשמיסל קובאר; טוסיין ריקטס, טדאס קייאנסקאס, אושרי רואש, חיים מגרלשווילי; רועי שוקרני, אורן ביטון, לירן סרדל, אור אוסטוינד; ז'רקו קוראץ' ומהראן לאלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
מוחמד כליבאת
צילום: זהר שחר
מומלצים