שתף קטע נבחר

גיא גודס: "משחק של להיות או לחדול". צפו

מאמן מכבי ת"א נשמע דרוך מאוד לקראת הקרב מול ז'לגיריס קובנה (מחר, 21:05), קרב עם חשיבות עצומה במאבק על ההצלבה: "זה נמצא בידיים שלנו, אם לא ננצח נהיה בצרות. יש לקובנה את כל הסיבות לבוא עם ביטחון"

אחרי ההסתבכות עם שני הפסדים רצופים בשלב השני של הטופ 16 ביורוליג, מכבי ת"א תנסה להתאושש כשתארח מחר (חמישי, 21:05) את ז'לגיריס קובנה בהיכל מנורה מבטחים. כזכור, הצהובים ספגו הפסד בבלגרד לפני שבועיים ובשבוע שעבר הובסו בספרד על ידי ברצלונה, שעלתה על חשבונם למקום השלישי.

 

     

הקבוצה של גיא גודס נמצאת כעת במאזן של 6 ניצחונות מול 4 הפסדים וחייבת ניצחון נוסף כדי לשמור על הסיכוי לביתיות בשלב ההצלבה הקרב. מאזן כל הזמנים בין הקבוצות הוא 6:15 לזכות מכבי ת"א, שניצחה את כל 8 המפגשים האחרונים מול הקבוצה הליטאית, כולל המפגש הקודם שהסתיים בתוצאה 66:73. הפעם האחרונה בה ניצחה ז'לגיריס את מכבי ת"א היתה בפברואר 2008 בקובנה.

 

גיא גודס יחד עם גרשון והצוות המקצועי באימון (צילום: עוז מועלם ) (צילום: עוז מועלם )
גיא גודס יחד עם גרשון והצוות המקצועי באימון(צילום: עוז מועלם )

גיא גודס אמר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם קובנה: "כולנו מבינים את החשיבות של המשחק, מבחינתנו זה סוג של להיות או לחדול. אנחנו רוצים להיכנס לשמונה הגדולות ובשביל זה חייבים לנצח בבית. אחרי שני הפסדים בחוץ - הבית מסתבך קצת, אבל הרבה נמצא בידיים שלנו. זה יהיה קרב מול קבוצה שנמצאת בכושר טוב, קבוצה שניצחה את פנאתינייקוס ונכנסה לתמונת העלייה".

 

"אנחנו צריכים להגיע נחושים, לחזור למשחק ההגנה שאפיין אותנו העונה ולהיות מאוד חדים. מחכה לנו קרב גדול, אני סומך על הבחורים שלי. אני מקווה שהקהל ידחוף אותנו כי זה משחק שאנחנו חייבים לקחת".

 

לנדסברג וסופו באימון (צילום: עוז מועלם ) (צילום: עוז מועלם )
לנדסברג וסופו באימון(צילום: עוז מועלם )

"אם לא ננצח נהיה בצרות. קובנה בתקופה טובה: צ'רי התחבר לשאר השחקנים, קבוצות שואבות ביטחון מהמשחק האחרון שלהם וז'לגיריס ניצחה ביורוליג ובליגה. יש לקובנה את כל הסיבות לבוא עם ביטחון, מצד שני אנחנו בבית מול הקהל שלנו ונבוא אגרסיביים ונחושים".

 

על פארגו, שסבל מירידה ביכולת בשני המשחקים האחרונים, אמר גודס: "כל אחד מהשחקנים חשוב, אף שחקן לא ינצח לבד. פארגו מנסה לחזור לכושר והוא עושה אקסטרות. זה הסגל שלנו, אין חילופים".

 

ג'רמי פארגו. "עושה אקסטרות" (צילום: עוז מועלם ) (צילום: עוז מועלם )
ג'רמי פארגו. "עושה אקסטרות"(צילום: עוז מועלם )

ג'ו אלכסנדר: "כמו כל משחק יורוליג, זה יהיה מאתגר. אם לא נופיע עם האנרגיה הנכונה, נהיה בצרות. אני חושב שאנחנו צריכים להיות חדים יותר וחייבים לדאוג שלא יהיו לנו נפילות, בעיקר בהגנה כי אז דברים משתנים לרעה".

 

שאראס שוב כאן. "יש סיבה שז'לגיריס מגיעה עם ביטחון" (צילום: עוז מועלם ) (צילום: עוז מועלם )
שאראס שוב כאן. "יש סיבה שז'לגיריס מגיעה עם ביטחון"(צילום: עוז מועלם )

"הניצחון של ז'לגיריס על פנאתינייקוס, שהיא קבוצה מצוינת, מראה שהם בתקופה טובה. יש להם סיכוי להתברג בשמונה הגדולות כך שאנחנו צריכים לקחת ברצינות אותם ואת המשחק שלהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים