שתף קטע נבחר

צפו: זלאטן הפסיד בליגה והתפרץ על השופט

צמד של איברהימוביץ' לא הספיק לפ.ס.ז', שהפסידה 3:2 לבורדו. השבדי בסיום: "המדינה המחורבנת הזו לא שווה קבוצה כמו פ.ס.ז'". 0:0 בין מארסיי לליון

כנראה ש-120 הדקות המתישות בסטמפורד ברידג' השבוע השאירו את חותמן על שחקני פריז סן ז'רמן, שהערב (א') נוצחו 3:2 בחוץ ע"י בורדו במסגרת המחזור ה-29 בליגה הצרפתית.

 

 

אחרי שניצחה פעמיים בלבד בחמשת משחקיה הקודמים בליגה, החבורה של לורן בלאן רצתה להעפיל לפסגה, אך בעטה בדלי בפעם המי יודע כמה העונה. זלאטן איברהימוביץ' אומנם כבש צמד, אך איבד עשתונות בסיום ותועד במצלמות כשהוא צועק: "אני משחק כדורגל 15 שנה ולא ראיתי שופט כזה. המדינה המחורבנת הזו לא שווה קבוצה כמו פ.ס.ז'".

 

דייגו רולאן מכניע את סלבטורה סיריגו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דייגו רולאן מכניע את סלבטורה סיריגו(צילום: AFP)

 

לודוביק סאנה (18) העלה את המארחים ליתרון, אך זלאטן ניצל חוסר תיאום בהגנת בורדו כדי לאזן, 5 דקות בתוך המחצית השנייה. ווהאבי קאזרי (70) החזיר את היתרון למקומיים, אך החלוץ השבדי איזן בשנית (85, פנדל) עם מספר 14 שלו העונה בליגה. אקורד הסיום היה שייך לדייגו רולאן, שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-89. בינתיים, הקרב בין השלישית מארסיי לראשונה ליון הסתיים ב-0:0, כך שליון מובילה בשתי נקודות על פ.ס.ז' וארבע על מארסיי. ז'רמי מורל ממארסיי הורחק (85).

 

דיבוק אוריגי, שיפגוש את ישראל עם נבחרת בלגיה בסוף החודש, כבש שלושער (38, 63 ו-90) וסחף את ליל ל-0:3 על ראן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
זלאטן איברהימוביץ'
צילום: AFP
מומלצים