בנט: “יש דימום מנדטים מאיתנו לליכוד”; שקד: “יש סחף מסוכן”

בנט חושש מאובדן מנדטים לליכוד: שלח לחברי מפלגתו הודעה הקוראת לפעול למניעת זליגת קולות, כי "צריך גוש ולא מפלגה גדולה" • שקד: "הקמפיין שלהם מאוד אפקטיבי, ולצערי הוא מעביר מנדטים מאתנו לליכוד"
יוני גרין
כ"ד אדר התשע"ה / 15.03.2015 19:26

יו”ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, העביר היום (ראשון) מסר פנימי לחברי מפלגתו, הקורא להם לפעול לבלימת זליגת מנדטים לליכוד.

בבית היהודי חוששים במיוחד מהקמפיין של הליכוד הקורא לכל מצביעי הימין לבחור במפלגה של נתניהו.

“חברים”, כתב בנט לח”כים במסר פנימי, “ישנו דימום מנדטים מאיתנו לליכוד, כולל מתפקדים שלנו. חייבים בכל הכוח להסביר שצריך גוש ולא רק מפלגה גדולה. אם נהיה קטנים, נהיה באופוזיציה=הלכה ארץ ישראל”.

גם ח”כ איילת שקד, יו”ר הסיעה בכנסת, אמרה לוואלה חדשות: “יש מומנטום טוב לימין, אבל יש גם סחף מהבית היהודי לליכוד”. לדבריה, “זה סחף מסוכן שיכול להוביל לממשלת אחדות”.

שקד הוסיפה: “מצביעים מובהקים שלנו אומרים שהם שוקלים להצביע לליכוד בגלל התרחיש שראש הממשל בנימין נתניהו מדבר עליו, שלפיו הרכבת הממשלה תוטל על הרצוג אם יהיו לו יותר מנדטים, למרות שבשום תרחיש להרצוג אין קואליציה”.

לדבריה,  קמפיין הליכוד שקורא למצביעי הימין לחזק את הליכוד, “מאוד אפקטיבי, ולצערי הוא מעביר מנדטים מאתנו לליכוד. זה יכול להוביל ממשלת שמאל. למצביעי הבית היהודי אני אומרת: מי שרוצה שסתיו שפיר תהיה שרה שיצביע לליכוד, כי זה יוביל לממשלת אחדות, ומי שרוצה שאנחנו נהיה שרים שיצביע לבית היהודי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות