שנה וחצי מאסר על יחסי מין עם קטינים

ריקי עובדיה הורשעה במסגרת הסדר טיעון – ותישלח למאסר ולשיקום

ריקי עובדיה, הורשעה ביחסי מין עם קטינים

ביהמ"ש המחוזי בב"ש הרשיע את ריקי עובדיה, על סמך הודאתה במסגרת הסדר טיעון, בביצוע עבירות מין בקטינים מתחת לגיל 14. במסגרת ההסדר, הטיל ביהמ"ש על הנאשמת מאסר בפועל לשנה וחצי ומאסר על תנאי. כמו כן,  הוסכם על הצדדים כי הנאשמת תשתתף בתכנית טיפולית.

צילום: Newsenders

הסדר הטיעון נערך בשל נסיבותיה המיוחדות של הנאשמת, ולאור התרשמות גורמי הטיפול  מרמת ויכולות התפקוד שלה, והן בשל נסיבות ביצוע העבירה המיוחדות מאוד לתיק זה, ועמדתם של כל הצדדים, לרבות הורי המתלוננים, כי האינטרס הציבורי מחייב טיפול בנאשמת.

הכתבה הכי נקראת היום באתר: השוטרת שיצאה למשימה לא האמינה שככה היא תסתיים

עם אישור ההסדר וגזר הדין מסרה פרקליטות דרום: ״ההסדר הכולל עונש מאסר בפועל, מבטא את לקיחת האחריות של הנאשמת, מביע מחד את חובתה של החברה להגן על קטינים מתחת לגיל 14 באשר הם ואת הצורך להוקיע עבירות מין כלפי הקטינים ומנגד, מושיט יד לנאשמת לנסות לעזור לה לצאת ממעגל העבריינות הייחודי שהיא נמצאת בו ובכך להועיל לה ולחברה כולה״.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

תגובת עוה״ד ליאורה גלאובך ונורית שני, שמייצגות את הנאשמת מהסנגוריה הציבורית: ״אנו מברכות על הסדר הטיעון שמתחשב בחשיבות שיקום הנאשמת. בנוסף ההסדר הביא בחשבון את נסיבות חייה של הנאשמת, יכולתייה הרגשיות והקוגנטיביות והצורך הממשי בהליך טיפולי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר