שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: קשיים בהעברת הבעלות לעמותת האוהדים

פרסום ראשון: העמותה מתעקשת על מעבר זכות הניהול בלבד, בהתאחדות מסרבים. חיים רמון נותר הוא כיום בעלי הקבוצה על פי רישומי ההתאחדות. אלי כהן לקראת מכבי פ"ת: "ההישג הכי טוב מבחינתנו יהיה להישאר בליגה בשלב מוקדם"

אמנם עמותת האוהדים הצהירה כי לקחה אחריות על חשבונו של חיים רמון בבעלות על הפועל ת"א, אלא שלמרות שחלפו כבר מספר שבועות, רמון עדייו מוגדר בהתאחדות כבעלי המועדון ול-ynet ספורט נודע כי יש בעיה מהותית בכך.

 

בין אנשי עמותת האוהדים לנציגי ועדת העברת הזכויות בהתאחדות כבר התקיימו מספר פגישות, אולם יש בעיה עיקרית: עמותת האוהדים רוצה לקבל על עצמה את ניהול המועדון, בהתאחדות לא מוכנים לכך. גורם בהתאחדות הסביר זאת: "זה לא כמו המינוי של מרטין ביין במקום ג'ק אנגלידיס במכבי. כי מיץ' גולדהאר נותר הבעלים. עמותת האוהדים רוצה רק את הניהול, אבל מי יהיה אחראי לתקציבים או לערבויות שעדיין רשומות מעידן רמון?".

 

בשבוע הבא תתקיים פגישה בין נציגי עמותת האוהדים וההתאחדות, אולם כרגע ישנו מבוי סתום בעניין. בכל מקרה, בהתאחדות יחייבו את עמותת האוהדים להזדהות שמית כמי שמקבלים על עצמם את האחריות הפיננסית.

 

בעמותת האוהדים בונים את התקציב על הכנסה של כ-8,000 מנויים, אולם במקרה של עונה פיננסית, יתקשו להשיג כמות שכזו, כך שישנה בעיה בהעברת זכויות של הבעלות בהפועל ת"א.

 

עדיין מוגדר כבעלי הפועל ת"א בהתאחדות (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
עדיין מוגדר כבעלי הפועל ת"א בהתאחדות(צילום: עוז מועלם)

 

אלי כהן: "השחקנים צריכים ליהנות מהעבודה שלהם"

במועדון מתכוננים לקראת משחק הליגה מחרתיים נגד מכבי פ"ת. המאמן אלי כהן אמר: "אנחנו נמצאים במצב חירום, צריכים שחקנים עם ניסיון וכאלה עם אחריות. אני לא מכיר את השחקנים מלפני. אין לי חשבונות עם אף אחד. שגיב יחזקאל, למשל, בקושי שיחק. אני נותן לו את הבמה והוא מוכיח את עצמו. ההישג הכי טוב מבחינתנו יהיה להישאר בליגה בשלב מוקדם. השחקנים צריכים ליהנות מהעבודה שלהם והאוהדים צריכים ליהנות מהשחקנים. אלמלא הדחיפה של הקהל, לא בטוח שהיינו מצליחים לנצח במשחק האחרון. כל הקבוצות שנמצאות בתחתית הטבלה נלחמות על חייהן", על סוגיית השוער: "תום אלמדון הוא שוער שני בסגל. אין לנו שוער אחר. נצטרך לתת לו את כל התמיכה והאמון. אני מאמין שהוא יעשה את העבודה שלו".

 

דודו ביטון, שכבש שער בכורה נגד אשדוד, הוסיף: "חיכיתי הרבה זמן לשער שכבשתי ואני שמח שהוא הגיע. הייתי קרוב במשחקים האחרונים והכדורים לא נכנסו. חזרתי לארץ בשביל לשחק באופן קבוע. רציתי לחזור לעצמי כי לא שיחקתי הרבה בתקופה שלפני. אני מרגיש טוב יותר ממשחק למשחק. מקווה שנסיים את העונה הנוכחית עם טעם מתוק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שחקני הפועל ת"א
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים