ראש הרשות: הירידה החדה בשירות אזרחי במגזר החרדי בשל הסנקציות

ראש רשות השירות האזרחי לאומי, שר שלום ג'רבי, קובע: "יש ירידה חדה בשירות האזרחי במגזר החרדי. באוגוסט 2012 עמדנו על 2,280 משרתים בשירות האזרחי לחרדים, היום אנחנו עומדים על כ-1,300" • הסיבות: "בראש ובראשונה ההחלטה של המחוקקים להפוך את השירות האזרחי לחובה. התרעתי בזמן דיוני הוועדה שהדבר הזה יביא לירידה"
נחמן גור
י"ז אדר התשע"ה / 08.03.2015 15:34

ראש רשות השירות האזרחי לאומי, שר שלום ג’רבי, אומר היום (ראשון) כי הסיבה לירידה החדה במספר המשרתים מקרב בני המגזר החרדי בשירות האזרחי נעוצה בסנקציות הפליליות.

בשיחה עם ערוץ 7 אישר ג’רבי: “בהחלט יש ירידה בשירות האזרחי במגזר החרדי. אנחנו באוגוסט 2012 עמדנו על 2,280 משרתים בשירות האזרחי לחרדים, היום אנחנו עומדים על כ-1,300, לצערי אנחנו רואים באמת ירידה חדה”.

לדבריו, “זה נובע מכמה סיבות. בראש ובראשונה ההחלטה של המחוקקים להפוך את השירות האזרחי לחובה.

“אני התרעתי ואמרתי גם בזמן דיוני הוועדה שהדבר הזה יביא לירידה במספר המשרתים, מכיוון שהרבנים והאדמו”רים ייצאו חזיתית נגד השירות האזרחי – וזה באמת מה שקרה”.

ג’רבי קובע: “אם לא היו סנקציות פליליות אין ספק שהמספרים היו הולכים וגדלים, צריך לבוא ולבחון האם נכון שהשירות האזרחי יהיה חובה. בשירות האזרחי-לאומי אסור שהוא יהיה חובה. כשזה התנדבותי, המספרים רק ילכו ויגדלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות