יום שבת, 18.05.2024 שעה 22:38

הפסד נוסף למכבי ת"א, ניצחון להפועל ראשל"צ

הצהובים ממשיכים להתרסק עם 26:23 למוצקין. האדומים לא התקשו מול מ.כ חולון, מכבי ראשל"צ הביסה את הפועל ר"ג, רמה"ש גברה בחוץ על אס"א ת"א

|
סיצ´נקו. היה נהדר (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
סיצ´נקו. היה נהדר (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

המחזור ה-19 בליגת ווינר בכדוריד נערך היום (שישי), ופתח שבוע שבו ייערכו שלושה מחזורי משחקים (ביום שני המחזור ה-20, ובשישי הבא ה-21), שמקרבים את הליגה לסיום העונה הסדירה. 

במשחק המרכזי, בין שתי המנצחות הגדולות של המחזור הקודם, רמת השרון גברה באוניברסיטה בת"א על אס"א המקומית 30:33. בעקבות הניצחון הפער בין רמה"ש הרביעית למכבי תל אביב השלישית עומד על נקודה בלבד (השתיים יפגשו במחזור הסיום, במשחק שהוקדם ל-16 במרס בשל יציאת רמה"ש לנורבגיה). 

מאמן רמה"ש, ראובן יוספולסקי, אמר בסיום: "השחקנים שלי פשוט גמורים. היה מאוד קשה להרים אותם. אנחנו מנסים לתת להם מנוחה, אבל איכשהו גם סוחבים קדימה".

אלכס סיצ'נקו, התייחס גם הוא לניצחון הגדול של קבוצתו: "אני מרגיש שאני בשיא הכושר שלי וזה קורה הרבה גם בזכות הקבוצה. יש לנו חודש עמוס, ואנחנו מרגישים את העומס, אבל גם צריכים להתרכז בכל משחק. התבססנו במקום הרביעי וזה חשוב לנו".

סיצ´נקו מול אסא (עמית שיסל איגוד הכדוריד)
סיצ´נקו מול אסא (עמית שיסל איגוד הכדוריד)
 
מאמן אס"א, אולג בוטנקו, סיכם גם הוא את ההתמודדות: "לפעמים הלחץ גובר על יכולת. מאוד רצינו לנצח, אבל זה חלק מהניסיון שאנחנו צוברים. אנחנו לא יודעים עדיין לנצח משחקים מהסוג הזה, אבל בעיני אנחנו שווים פליאוף עליון. אנחנו לא נופלים מאף אחד לדעתי".

קרית מוצקין גברה על מכבי ת"א 23:26 (11:13). בזאת, מוצקין עושה צעד לעבר הפליאוף העליון, כשהיא עולה למקום השביעי. האלופה מכבי ת"א ממשיכה בנסיגה הגדולה מאז ההפסד בחצי גמר גביע המדינה להפועל ראשל"צ (ארבעה הפסדי ליגה בחמשת המחזורים האחרונים). המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ביתרון קל של מוצקין, אך בפתיחת המחצית השנייה החניכים של מאטיץ' ברחו ל-14:19, כשדושאן טריפונוביץ' המונטנגרי, המבקיע המצטיין שלה לאורך העונה, עשה את ההבדל.

בוטוליה. לא הצליח להושיע (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
בוטוליה. לא הצליח להושיע (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
 

הפועל אשדוד שומרת על מיקומה החמישי ועדיין צמודה לרמה"ש, בזכות ניצחון 22:30 על רחובות. נס ציונה השיגה ניצחון חוץ על הרצליה 27:36, שספגה הפסד שביעי ברציפות (לנס ציונה זה ניצחון שביעי בשמונה המשחקים האחרונים).  בני הרצליה הפסידה בביתה לנס ציונה 36:27 (17:13). בני הרצליה המשיכה בתקופה הרעה בה היא נמצאת. מנגד, נס ציונה רשמה ניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים וכעת היא מדורגת במקום השישי עם 24 נקודות ורחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום הרביעי 

מוליכת ליגת ווינר, מכבי ראשל"צ, הביסה את הפועל ר"ג 23:39 (11:19). מוליכת ליגת ווינר התאוששה משני ההפסדים הרצופים להפועל ראשל"צ ולרמה"ש והציגה כדוריד נהדר ולא הותירה סיכוי ליריבה האומללה. הפועל ראשל"צ הרשימה גם היא כשניצחה את מ.כ חולון 23:35 (12:17). מחזיקת הגביע מתבססת כעת במקום השני, וכאמור אם לא תמעד בשני המשחקים הקרובים, היא תהפוך את המשחק במחזור ה-22 והאחרון מול מכבי ראשל"צ לזה שיקבע מי תסיים ראשונה ותזכה ביתרון הביתיות לאורך הפליאוף. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */