שתף קטע נבחר

שבחון קיצץ 30 אחוזים בשכרו ונשאר במכבי ת"א

הקשר הישראלי הוא הראשון שהסכים למדיניות הקיצוצים החדשה והבטיח את המשך דרכו במועדון. העברתו של ג'ונסון לסולנה הושלמה: "אני שוב מרגיש בבית"

השחקנים הבכירים של מכבי ת"א - איגור טומאשיץ', איליה יבוריאן, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון ויניב עזרן, קיבלו במהלך השבועות האחרונים מסרים לפיהם יתבקשו לקצץ בשכרם על מנת להמשיך במועדון. גובה הקיצוץ הוא אחיד ועומד על 30 אחוזים משכרם של השחקנים, שהביעו כולם הסכמה עקרונית לקיצוץ.

 

אחרי שנתנו את האישור העקרוני, שבחון הוא הראשון שסיכם באופן רשמי על קיצוץ של 30 אחוזים בשכרו, לאחר שפנה הבוקר (ד') לראשי המועדון. שבחון, שהחזיק בהצעות ממספר קבוצות בליגת העל, התבשר עוד בימים הראשונים של הפגרה כי הוא נמצא בתכניות של המנג'ר אבי נמני לעונה הבאה, וכעת, לאחר שהסכים לקיצוץ הצפוי, הוא ימשיך בוודאות במועדון.


ממתין לקיצוצים לפני ההודעה על התקציב, אלכס שניידר (צילום: לי בוץ) 

 

כפי שפורסם אתמול ב-ynet, גם הקשר הצעיר מאור בוזגלו, ששכרו עשוי להגיע לחצי מיליון דולר עם מענקים, יתבקש לקצץ בשכרו. תחילה נראה היה כי הקיצוץ יפסח על הכוכב, שמקבל את המשכורת הגבוהה ביותר בקבוצה, אולם אתמול התברר כי עם חזרתו של בוזגלו מהניתוח בברכו, הוא יתבקש ליישר קו עם המגמה החדשה.

 

במועדון מאמינים כי עד סוף השבוע ייסגרו סופית הקיצוצים של ארבעת השחקנים הנותרים, כאשר לאחר מכן יודיע שניידר באופן סופי על גובה התקציב. הבעלים ממתין לקיצוץ אצל כלל השחקנים עד שיודיע על גובה התקציב, מה שיאפשר לצוות המקצועי והניהולי להתחיל לשבת עם שחקנים לקראת העונה הבאה.


"היה לי קשה לקבל את ההחלטה", דולי ג'ונסון (צילום: עוז מועלם) 

 

הבוקר הושלמה סופית העברתו של דולי ג'ונסון לא.י.ק סולנה השבדית, אשר העבירה תמורתו את סכום הרכישה בן 300 אלף הדולרים. כזכור, ג'ונסון נמכר בשבוע שעבר לשבדים, לאחר שהצהובים רכשו אותו בקיץ שעבר בסכום של 400 אלף יורו. תחילה הערים הקשר הליברי קשיים על חזרתו לשבדיה, אולם לאחר שהתרצה נסגרה העסקה.

 

"היה לי קשה לקבל את ההחלטה לחזור לשבדיה", הסביר ג'ונסון באתרו הרשמי, "אך מדובר בהחלטה נכונה וטובה עבור המשפחה שלי. זו הרגשה טובה לחזור לסולנה, שנחשבת לקבוצה גדולה. אני שוב מרגיש בבית ומקווה לעזור לקבוצה להצליח בליגה".

 

"אני מאמין שאני חוזר לסולנה שחקן חזק ומנוסה יותר משהייתי בעבר", המשיך הקשר. "את התקופה שלי במכבי אני משאיר בעבר ושם את העבר מאחורי. אלה החיים ועכשיו אני עם הפנים קדימה". עוד מספר ג'ונסון כי האוהדים השבדים מקיפים אותו באהבה מאז שחזר ומבקש להודות להם על התמיכה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי שבחון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים