מיץ על ח”כ חנין זועבי; פעיל ‘עוצמה’ היכה את דוברת בל”ד

במהלך פאנל בחירות במרכז האקדמי רמת גן, השליך פעיל עוצמה יהודית בקבוק משקה על ראשה של הח"כית מבל"ד- ובמקום התפתחה קטטה • מועמד רשימת 'יחד', ברוך מרזל שיבח את תומכיו: "פעילי עוצמה יהודית היקרים, יחד עם הסטודנטים שהשפיות במדינת ישראל יקרה להם - פוצצו את הכנס וחנין זועבי הורדה בכח. חייבים למחוק לה את החיוך!"
חיים טוויל
י"ב אדר התשע"ה / 03.03.2015 14:30

סטודנט בן 28, תושב העיר רמת גן, פעיל של תנועת ‘עוצמה יהודית’, נעצר היום (שלישי) בחשד שתקף את ח”כ חנין זועבי מ’הרשימה הערבית המשותפת’.

על פי החשד, הפעיל שנכח בפאנל בחירות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, השליך על חברת הכנסת בקבוק משקה קל.

בעקבות זאת התפתחה קטטה על הבמה.

מעוצמה לישראל נמסר: “יש להצטער שהמשטרה עושה דרמה מהאירוע. זועבי עשתה פרובוקציות ונדרוש לשחררו לאחר חקירה”.

ברוך מרזל כתב לפני האירוע בדף הפייסבוק שלו: “חנין זועבי – אני בדרך אלייך. למרבה הצער והבושה, המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן החליט לתת במה לעוכרת ישראל חנין זועבי, אני ופעילי עוצמה יהודית בדרך לשם למחות נגד הביזיון!”

אחרי האירוע כתב מרזל: “הבטחנו – וקיימנו! חנין זועבי הוזמנה היום להרצות במרכז האקדמי ברמת גן, כפי שאמרתי בבוקר שאעשה הכל כדי לא לתת לה לדבר – אכן קרה.

“פעילי עוצמה יהודית היקרים, יחד עם הסטודנטים שהשפיות במדינת ישראל יקרה להם – פוצצו את הכנס וחנין זועבי הורדה בכח על ידי כוחות הבטחון מהבמה. קץ בקלפי – כי חייבים למחוק לה את החיוך!”

בקול ישראל דווח, כי יועצת התקשורת של בל”ד, אמילי מואטי, אושפזה בבית החולים איכילוב לאחר שהוכתה בראשה בתום כינוס בחירות ברמת גן.

מואטי סיפרה כי אחד מתומכיו של ברוך מרזל תקף אותה במוט של דגל. לדבריה, אחד השוטרים אמר לה שהתקיפה היתה מכוונת. 

זועבי מסרה בתגובה: “הרבה פעמים אומרים שנחצו קווים אדומים, היום אכן נחצה קו אדום. מדובר באקדמיה שלא יכולה להגן על חופש דיבור של האורחים שלה, על חופש דיבור של חברת כנסת בכנס שמדבר על פמיניזם ועל זכויות נשים, כשגם שופכים משהו על חברת כנסת”.

לדבריה, “מדובר גם בחברת כנסת יהודייה, שולי מועלם, שהרביצה לסטודנטית ערבייה. זו לא רק קבוצה, זו קבוצה שמוגנת ומאובטחת על ידי הקונצנזוס”.

לפני כשבועיים אמר ברוך מרזל, נציג עוצמה יהודית ברשימת יחד: “אני יכול לבשר לאויבים האלה שאני בדרך לכנסת, כדי לטפל בבעיה הזו בצורה יסודית ונעשה להם ‘יום יום חג’. נמחק את החיוך מזועבי”.

ממפלגת יחד נמסר: “תנועת יחד מגנה ומתנגדת לכל מקרה של שימוש באלימות. כך גם היא מנחה את כל חבריה ותומכיה.

“יחד עם זאת, קשה להתעלם מהפרובוקציות של זועבי ומההתנהלות המתסיסה שלה. קשה להבין מה חיפשה בכנס ברמת גן כאשר התומכים הפוטנציאלים שלה נמצאים בעזה.

“מכל מקום, הפעולות להרחקתה מהכנסת של חנין זועבי, התומכת בטרור בגלוי, יעשו אך ורק באמצעים חוקיים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני רק שאלה
    03/03/2015 14:42
    ברוך הגבר
  1. אלי ישי זו דרכו של מרן?

    בכל ביתי הוא מרביץ