273 עמודים: יאיר לפיד השיק את ספר המצע שלו – ותקף את נתניהו

יאיר לפיד וחברי מפלגתו השיקו את ספר המצע של יש עתיד .• יו"ר המפלגה ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף את ראש הממשלה השוהה בווישינגטון: "הנאום - הפרה של כל כלל אפשרי"
נחמן גור
י"א אדר התשע"ה / 02.03.2015 13:52

מפלגת יש עתיד השיקה היום (שני) באירוע מיוחד את ספר המצע של המפלגה.

הספר מורכב מ-26 פרקים מקיפים, הנוגעים בכל תחומי החיים שמעסיקים את אזרחי מדינת ישראל. בין הנושאים אותם מקיף הספר, הכולל 273 עמודים, חינוך, בריאות, רווחה, דיור, הנושא הביטחוני מדיני ועוד.

יו”ר המפלגה, ח”כ יאיר לפיד, נאם באירוע ותקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו על החלטתו לנסוע לנאום בקונגרס. “ברגעים אלה נמצא ראש הממשלה בוושינגטון, מתכונן לנאום שיגרום נזק לאינטרסים הבטחוניים של מדינת ישראל, ויגרום נזק למאבק בגרעין האיראני”.

לדבריו, “הנאום הזה, בתזמון הזה, בדרך שבה הוא נתפר – כמו גנבים בלילה, מאחורי גבו של הבית הלבן ומאחורי גבה של המפלגה הדמוקרטית, יגרום לכך שלא יוטלו על איראן סנקציות נוספות ויקדם את איראן עוד צעד לקראת הפיכתה למדינת סף גרעינית”.

לדברי לפיד, אין תקדים לכך שראש מדינה זרה מגיע לקונגרס האמריקני כדי לנאום נגד מדיניותו של הנשיא. “זוהי הפרה של כל כלל אפשרי, ויהיה לזה מחיר. הנאום הזה יגרום לכך שהבית הלבן יסגור הסכם גרוע מול האיראנים מבלי לתאם אתנו עמדות”.

לפיד הציג את מצע המפלגה ואמר:”המבחן האמיתי הוא לא הדיבורים, אלא המעשים. המצע שלנו עונה על השאלה האחת שכל מפלגה צריכה לענות עליה: איזו מדינה אנחנו רוצים שתהיה כאן? את כל התכניות שלנו וכל החלומות שלנו על המדינה הזו אגדנו בספר הזה.

“ב-273 עמודים, מצע ‘יש עתיד’ מספר את הסיפור של המדינה שאנחנו רוצים לחיות בה. 26 פרקים מפורטים, משולבים יחד”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות