טרנד חדש: זוגות מתארסים על קברו של מוהרא”ש שיק

שלושה שבועות מאז פטירתו של הרב אליעזר שלמה שיק זצ"ל - וסביב הציון בהר יבנאל הולך ומתפתח טרנד חדש: אירוסין סמוך לקבר • חסידי ברסלב בינבנאל: "זוגות שזכו לישועה בזכות תפילתם בציון הקדוש, מגיעים לערוך את שמחת האירוסין במקום כאות להכרת הטוב" • צפו בתיעוד וידאו: 'שבירת צלחת' שנערכה אמש ליד הציון של מוהרא"ש
אלי שוורץ
י"א אדר התשע"ה / 02.03.2015 12:55

המתחרה של עמוקה: שלושה שבועות חלפו מאז פטירתו של הרב אליעזר שלמה שיק זצ”ל – וסביב קברו בהר יבנאל הולך ומתפתח טרנד חדש: אירוסין סמוך לקבר.

לדברי חסידיו של מוהרא”ש שיק זצ”ל, “הישועות המדהימות שהתרחשו בציונו מאז פטירתו לפני כשלושה שבועות, ובפרט בקרב רווקים ורווקות שכבר הספיקו למצוא זיווג בזכות תפילתם בציון הקדוש, הביאו לתופעה חדשה: הזוגות הטריים מגיעים להתארס דווקא על קברו של הצדיק הקדוש הטמון ביבנאל, כאות להכרת הטוב”.

מוהרא”ש שיק זצ”ל הבטיח בצוואתו, שהתפרסמה לאחר פטירתו: “לא אנוח ולא אשקוט עד שיהיה למי שבא לקברי להתפלל וללמוד ישועה שלימה מן השמים, ובפרט בחור ובחורה שצריכים למצוא את זיווגם ויאמרו את כל ספר התהלים בלי להפסיק – אני מבטיח שימצאו את זיווגם מן השמים”.

הרב שיק אף התחייב בצוואה: “ואני חזק בזה מאוד”.

הרב שיק זצ”ל הורה שההבטחה לרווקים ורווקות תהיה כתובה במפורש גם על ציונו הקדוש – והיא אכן מופיע על קיר הציון באותיות כתב.

אמש נחתמו אירוסין סמוך לקבר, והערב, לדברי חסידי ברסלב ביבנאל, יתקיימו אירוסין נוספים.

שיק, ברסלב

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מהרא
    02/03/2015 13:13
    חיים
  1. צדיק גוזר והקב”ה מקיים

  2. איך מגיעים מירושלים לקבר הצדיק???
    03/03/2015 01:02
    רוצה להגיע...
  3. שלום אני רוצה להגיע לקבר הצדיק להתפלל בעז”ה.
    איך מגיעים מירושלים ליבניאל לקבר הצדיק?
    תודה