בש”ס טוענים: מפיצים כרטיסי כניסה מזויפים לכנס ביד אליהו

הוועדה המכינה של הכנס: הזיופים נעשו בזדון על ידי גורמים המבקשים לחבל בכנס או כתוצאה ממצוקת הכרטיסים הקיימת • "רק הכרטיסים המקוריים והמאושרים יכובדו בקופות האצטדיון"
י' אדר התשע"ה / 01.03.2015 16:08

אל הועדה המכינה את כנס ‘זעקת התורה’ של מפלגת ש”ס, שיתקיים ביום שלישי השבוע באצטדיון יד אליהו בתל אביב, הגיעו דיווחים על כרטיסים מזויפים – הדומים לכרטיסים המקורים של הכנס – שהופצו בערים החרדיות.

לדברי הוועדה, זיופים אלו או שנעשו בזדון על ידי גורמים המבקשים לחבל בכנס, או שנעשו כתוצאה ממצוקת הכרטיסים הקיימת, כאשר ברור כי מספר המקומות באולם מוגבל.

בוועדה המכינה שהתכנסה הבוקר השתתפו מנכ”ל ש”ס חיים ביטון, ח”כ יעקב מרגי, והנציגים יגאל גואטה ואבי אמסלם ועוד. חברי הוועדה הדגישו, כי רק הכרטיסים המקוריים והמאושרים יכובדו בקופות האצטדיון, אותם ניתן להשיג אצל ראשי מטות ש”ס ברחבי הארץ ובקופות יד אליהו בערב האירוע.

בוועדה עושים מאמצים אדירים לחלק את הכרטיסים בצורה שווה בין תומכי התנועה ברחבי הארץ, כאשר כבר כעת ברור כי מדובר במשימה לא פשוטה.

IMG-20150301-WA0355

בוועדה המכינה מספרים על “היענות שיא, מכל רחבי הארץ, להגיע למעמד שכולו הצהרת אמונים לדרכו של מרן זיע”א”. לדבריהם, כבר כעת שוקלים לפתוח אולמות נוספים באזור, בהם יועבר הכנס במעגל סגור.

הוועדה קוראת לציבור להזדרז עוד היום ולפנות אל מטות ש”ס ברחבי הארץ, ולהירשם למערך ההסעות המאורגנות היוצאות מכל הערים, ובכך להבטיח את מקומם במעמד הגדול.

יצוין, כי המקומות מסומנים ולא יתאפשר מעבר מיציע ליציע.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מאמצי הבוגדים יצלחו לטובת ש"ס!! תנועת מרן !!
    01/03/2015 16:52
    יצחק
  1. כן נרבה וכן נפרוץ לשם שמים!!

  2. כולם יודעים שבן גביר ידו במעל
    01/03/2015 17:36
    צביקה
  3. מפלגת יחד מאבדת את עשתונותיה

  4. להסיר מכשול!
    01/03/2015 21:22
    הודעה חשובה!
  5. ש”ס מעולם לא תמכה באוסלו . בהסכם אוסלו א’ היאנמנעה, כאשר היו 62 בעד ההסכם ו-56 נגד, וגם אם ש”ס הייתה מתנגדת ההסכם היה עובר. ובאוסלו ב’ ש”ס הצביעה נגד”.

    מי שאחראי לאלפי הרוגים ופצועים ול-1800 משפחות שכול ,זה הימין הקיצוני החל מהמחתרת היהודית ועד ברוך גולדשטיין ונמשך עד מבצעי ת”ג מחיר שורפי מסגדים וכורתי עצי זית של הפלסטינים
    הם מתגרים בעם הערבי פלסטיני והביאו את פיגועי היתאבדות ברחובות באוטובוסים ומכוניות תופת מחבלים מתאבדים בקניונים ומסעדות ובתי מלון ונמשך בגרוש גוש קטיף.. המפד”ל לא פרשו בממשלת שרון המפד”ל-תשס”ג-תשס”ה

    ב-2003-2005,למניינם..)לא פרשו מהקואלציה בממשלת שרון חיכו לרגע האחרון.לא האמינו עד שהגיעו לבושי המדים השחורים.גרמו לגרוש גוש-קטיף שבעקבות כך הטרור הפלסטיני היתגבר פיגועים טילים מרגמות ופ’צמרים מלחמות- חטיפות חיילים מלחמת לבנון השנייה-עופרת יצוקה-עמוד ענן מנהרות-תופת מבצע צוק איתן וזה ממשיך גם היום הטרור הערבי העממי זריקות אבנים ובקבוקי תבערה סכינים ופיגועי ירי לעבר חילים ואזרחים ומכוניות ובכך גורמים לאלפי הרוגים ופצועים

    לו המפד”ל אז היה פורש מהקואלציה לא הייה גרוש מגוש-קטיף.וההשלכות בעקבות זה..
    לרציחות פיגועי ירי וסכינים נגד יהודים חיילי צה”ל ואזרחים ישראליים.