גפני: “אורי אריאל וניסן סלומינסקי – כפויי טובה שלא ברא השטן”

"המושג חרדים עובדים הוא בלוף!" • "הממשלה רוצה דברים נוראיים שאני לא יכול לצטט. בהמות!" • "אורי אריאל יותר גרוע מבנט. מתנכל לנו!" • "שלא תטעו, לפגוע אנחנו יודעים יותר טוב מכולם. עוד יילמד איך פירקנו קואליציה" • "הממשלה מופקרת"
יוני גרין
ח' אדר התשע"ה / 27.02.2015 13:18

יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, תקף אמש (חמישי) בחריפות, במהלך נאום שנשא בפני מתפללי ומשתתפי שיעור ‘ליל שישי’ בבית הכנסת ‘דורשי ה’ ברחובות, את הממשלה, את אפליית החרדים ואת אורי אריאל.

“אני מייצג את רוב הציבור בישראל. כי רוב הציבור מסורתי”, פתח גפני. “אחד הסקרים האחרונים גילה כי למעלה משמונים אחוז מאמינים שיש אלוקים. למעלה משבעים אחוז מאמינים שאנחנו העם הנבחר”.

אחר כך עבר לדבר על ה’חרדים עובדים’ ותקף: “המושג חרדים עובדים הוא בלוף! מי שהמציא את המונח הזה הוא אינטרסנט שיש לו שאיפות פוליטיות, ואני מכיר אותו באופן אישי. הכל מניעים אישיים. מי שהקים את דגל התורה היו אנשים עובדים! אצל החרדים כולם עובדים”.

על טענות ההדרה של ‘חרדים עובדים’, אמר: “הרב אלישיב זעק להפסיק את התקציבים לסמינרים שלא קיבלו בנות של חרדים עובדים”.

גפני התייחס גם לאפלייה נגד החרדים. “37 אחוז מהירושלמים חרדים, אבל יש רק 1.17% עובדים בעירייה חרדים”, אמר. “זו אפליה זועקת לשמים. קבעתי העדפה מתקנת. צעקתי בכנסת: ‘אתם צועקים שהחרדים לא רוצים לצאת לעבוד! כיום אם ערבי וחרדי מגיעים להתקבל לעבודה עם אותם נתונים, לא יקבלו את החרדי.

“הם קבעו שבכולל ערב, אם יש גברים ונשים יחד, מקבלים פי שתיים וחצי תקציב מכולל רגיל. אני בטוח שכולם חושבים שאני הוזה ועושה מכם צחוק”.

בשלב זה הזדעק: “הממשלה הנוכחית לא רוצה אפליה מתקנת לחרדים! הם רוצים שלא נהיה חרדים! הם רוצים שלא נצא לעבוד! הם רוצים לשבור לנו את הבית! הם רוצים דברים נוראיים שאני לא יכול לצטט כי אני בבית כנסת! בהמות!

“באים אלי חיילים חרדיים שמכריחים אותם להוריד זקנים. המון בעיות קשות. זו מלחמת שמד”.

לדבריו, “החילונים מנסים לשלב אותנו בעבודה. כאן מתחילה הבעיה. החילונים בפחד מההצלחה של יהדות התורה. הם בפאניקה. שוברים מנורות, מנתקים את הגז. מנסים להבריח אותנו מהבית. לפיד הגיע להרוס לאבד ולהשמיד, ובנט חבר אליו מהתחלה. לקחו את כל הכסף מהקיצוצים, ולא החזירו למדינה אלא לקחו לעצמם. לישיבות הסדר וכדומה”.

גפני לא שכח להציג הישגים: “אשה שעובדת בשירות המדינה, יש לה פרווילגיות מפליגות, וכל זה בתנאי שהבעל עובד. החרדים כמובן נפגעו מזה. התקשרתי למר דיין, נציב שירות המדינה, והסברתי לו שאמא עובדת, מגיע לה הטבות, וזה לא קשור לבעל. ועכשיו הוציאו חוזר מנכ”ל שמתקן את זה. גם את זה אני עשיתי”.

אחר כך פתח במתקפה חזיתית כנגד שר הבינוי: “אורי אריאל יותר גרוע מבנט. קיבלתי מכתב מאדם שיש לו ילד נכה ולא מאשרים לו שיפוץ בדירה, כי אין לו מיצוי השתכרות.

“פניתי למשרד השיכון, המשרד הזה של אורי אריאל. אני רוצה להגיד לכם! לא יאומן בושה וחרפה! אני עזרתי לאורי אריאל בתקופה התתנתקות! הבאתי תקציב מליונים למיגון רכבים של מתנחלים. סללתי כבישי גישה ליישובים של מתנחלים! ועזרתי לאורי אריאל למרות שהיה באופוזיציה.

“עכשיו אורי אריאל במשרד השיכון ואני באופוזיציה והוא מייבש אותנו, מתנכל לנו! מתנכר אלינו! הוא וניסן סלומיאנסקי עושים יד אחת להצר את המגזר החרדי. הם שניהם כפויי טובה שלא ברא השטן.

“מה הם חושבים? שנשתוק? אנחנו נתקוף. זה משהו מושחת מהיסוד. מידות מושחתות.

“אם הם היו עוזרים לנו, והיה הפוך, היינו הופכים את העולם לעזור להם”.

“שלא תהיה לכם טעות”, אמר גפני. “לפגוע אנחנו יודעים יותר טוב מכולם. עוד יילמד בפקולטות של מדעי המדינה, איך פירקנו את הקואליציה.

“יהדות התורה פעלה לאורך כל הקדנציה לפרק את הממשלה. יש המון דברים שאתם לא יודעים. אבל אני אומר לכם בבירור: ליהדות התורה יש חלק גדול ומהותי בהפלת הממשלה הזו. ממשלה מופקרת שהביאה אותנו למצב של פיקוח נפש. התבזות מול כל העולם. סכנת נפשות גדולה”.

גפני גם חלק חוויות מהמאבקים בכנסת: “ארבע שנים לא הוצאתי את המילה ‘ישיבות’ או ‘עולם התורה’ מהפה שלי! תמיד צעקתי על השכבות החלשות. אנחנו עובדים למען הציבור החלש.

חברת הכנסת סתיו שפיר ניהלה את המאבק. חילונית גמורה. ואנחנו משני הצדדים עם ספודיקים מגינים ומגבים חילונית גמורה.

“במע”מ אפס – כל יום הבאנו פרופסורים להביע התנגדות לחוק ההרסני הזה. הבאנו את נגידת בנק ישראל נגד זה”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא צודק 100 % אורי אריאל גרוע מיאיר לפיד
    27/02/2015 15:27
    בני
  1. אורי אריאל פגע בציבור החרדי יותר מכל אדם אחר בכנסת

  2. הפעם זה מלחמה חייבים לנצח בקלפי ג׳ ג׳ ג׳
    27/02/2015 18:30
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. כל אחד שיביא חבר נוסף להצביע ג׳

  4. חחח גפני מזלזל באינטליגנציה של בוחריו
    01/03/2015 03:16
    דני
  5. חח גפני רדוד

  6. גפני היקר, אתה הבאת מיליונים להתנחלויות?
    01/03/2015 09:16
    אלנדב
  7. מהיכן הבאת? מהשטיבל של אביך או מהשטעטל של אימך?
    כל מה ש”נתת” – הם כספים שהחילונים והדתיים הלאומיים משלמים מיסים בזעת אפם בשביל שאתה ושאר חבריך כפויי הטובה תוכלו להמשיך ולעשות בכספנו ככל העולה על סחטנותכם!!!