צפו: קליפ מושקע ומיוחד לשיר ‘מנוחה ושמחה’ עם אברימי רוט

חברת היפר הפקות קולנוע חרדיות גאה להציג שיתוף פעולה ייחודי: היוצר מרטין מאיר וידרקר מגרמניה והזמר אברימי רוט, יחד עם 'מקהלת ידידים העולמית, בניצוחו של יעקב רוטבלט
ישראל ברגר
ה' אדר התשע"ה / 23.02.2015 23:38
קליפ מושקע ומיוחד לשיר ‘מנוחה ושמחה’, מתוך האלבום השני בסדרת אלבומי ‘שבת המלכה’, בלחניו של היוצר היהודי מגרמניה מרטין מאיר וידרקר.
כמו בכל שאר אלבומי הסדרה, האלבום הנוכחי גם הוא בעיבודו של הפסנתרן והמעבד הבינלאומי מנחם בריסטובסקי, בהשתתפות טובי הנגנים וזמרי ‘מקהלת ידידים העולמית’ ובביצועם של החזן יעקב רוזנפלד והחזן-זמר אברימי רוט, כשעל ההפקה כולה חתומה ‘ביק הפקות’.  
 
הקליפ מנוחה ושמחה הינו קליפ ייחודי, שכן נרשם בו שיתוף פעולה מורכב וחוצה תקופות, שבו צולמו ההכנות לשבת יחד עם יוצר ומלחין השיר, שבא במיוחד לארץ כדי להצטלם להפקה, וכעבור כמה חודשים התבשל שיתוף הפעולה המוצלח עם מקהלת ידידים העולמית והחזן זמר אברימי רוט על חלקם הנרחב בקליפ, שבמהותו מלווה מיום חול לשבת ומכניס אווירה של שבת בצורה מעוררת השתאות, כאשר במקביל הופעה מלאה של מקהלת ידידים העולמית בניצוחו של יעקב רוטבלט שמלווה את החזן-זמר אברימי רוט, ובהשתתפותו של יוסי גרינבוים שהינו המנהל המוסיקלי של המקהלה. 
 
על מלאכת ההפקה, הבימוי, הצילום והעריכות, הופקדה חברת ההפקות ‘היפר הפקות קולנוע חרדיות’, המתמחה בביצוע הפקות קולנוע איכותיות למגזר החרדי.
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כנראה שזה צולם בשבת, והנה ההוכחה:
    25/02/2015 12:21
    דוד
  1. המתופף מתופף ב”שינוי”.