שתף קטע נבחר

אלי כהן: "יש תחושה של החמצה"

מאמן הפועל ת"א לא היה מרוצה מה-2:2 של האדומים מול מכבי חיפה בבלומפילד: "אותי מעניין שיהיו לי 3 נקודות, השחקנים נלחמו ונפלו מהרגליים". בלבול, שהתרחק מהפלייאוף העליון אחרי עוד משחק חלש של חיפה: "היינו צריכים לכבוש את ה-2:3 בתוספת הזמן, הכל עדיין פתוח בליגה"

קרב המאכזבות של ליגת העל בין מכבי חיפה להפועל ת"א הסתיים הערב (שני) ב-2:2 ולמרות שהירוקים הובילו פעמיים, החבורה האדומה יכולה להרגיש מאוכזבת. מכבי חיפה גילתה יכולת חלשה, אלירן עטר תפס פיקוד וכבש צמד, מהצד השני הוא ראה את שלומי אזולאי ובן רייכרט כובשים שערים יפהפיים ודואגים לחלוקת נקודות. 

 

אלי כהן, מאמן הפועל ת"א, סיכם: "רגשות מעורבים, תחושת החמצה. ראינו הצגה, ארבעה שערים וכדורגל התקפי. למרות הכל אותי מעניין שיהיו לי 3 נקודות, גם אם מדובר במשחק מכוער. כל משחק הוא קרב על החיים ועל המוות, השחקנים נפלו מהרגליים בסיום".

 

אלירן עטר. גם צמד שלו לא הושיע את מכבי חיפה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אלירן עטר. גם צמד שלו לא הושיע את מכבי חיפה(צילום: אורן אהרוני)

בדומה לאלי כהן, גם מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, ידע שהאדומים היו עדיפים: "התחלנו את המשחק טוב, אחר כך הלכנו אחורה. תכנית המשחק הייתה ללחוץ, להכתיב את הקצב ולא עשינו את זה. זה משחק שיכולנו גם להפסיד בו. ועדיין, היינו צריכים לכבוש בדקה ה-92 את השער השלישי".

 

בן רייכרט חוגג את ה-2:2 (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בן רייכרט חוגג את ה-2:2(צילום: ראובן שוורץ)

"לא חושב שהשחקנים הגיעו עם אובר ביטחון אחרי ה-0:5 על אשדוד", המשיך בלבול. "לכל משחק יש דינמיקה משלו, כל שבוע זה מבחן בכדורגל שלנו. עדיין הכל פתוח בליגה, הטבלה מאוד צפופה. אנחנו צריכים לבוא ולהיות יותר נחושים במשחק הבא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלי כהן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים