יום שישי, 10.05.2024 שעה 22:57

רוני לוי: המצב קשה, מבין את מחאת השחקנים

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחננו עם מאמן נתניה על השביתה של השחקנים: "הם יחזרו מחר להתאמן, צריך להעריך אותם על כך"

|
אופירה אסייג, אייל גולן ואיציק זוהר (מערכת ONE)
אופירה אסייג, אייל גולן ואיציק זוהר (מערכת ONE)

אופירה אסייג ואיציק זוהר הגישו עבורכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, המשודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

בתוכנית הערב עסקנו בזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה אמש, דיברנו על המצב הסבוך במכבי נתניה ועל מחאת השחקנים, ונערכנו למשחק המבטיח באצטדיון בלומפילד בין הפועל ת"א המקומית למכבי חיפה.

רוני לוי: "למרות המצב הבלתי אפשרי השחקנים ישובו מחר להתאמן"
מאמן מכבי נתניה, רוני לוי, הגיע להגיב על שארע היום כששחקניו הודיעו לו שלא מתייצבים לאימון כמחאה על כך שלא מקבלים את משכורותיהם, ואמר: "זה מצב קשה מאוד, או יותר נכון בלתי אפשרי. אני מבין את השחקנים, זאת הפרנסה שלהם - בטח של הצעירים שמשכורותיהם לא הכי גבוהות וכל משכורת מאוד משמעותית. גם אני לא מקבל את משכורותי וביום שבת דיברתי עם אלי שגב, והוא שוב הבטיח לי שכולם יקבלו את המשכורות שלהם עד סוף העונה".

רוני לוי  (רדאד ג´בארה)
רוני לוי. "מבין את השחקנים" (רדאד ג´בארה)
 

כשנשאל אם יבקש מהשחקנים לשחק בשבת או שיצטרף לשביתה, הבהיר המאמן: "השחקנים דיברו על שביתה היום בלבד, זה מהלך נכון והוגן עם המון התחשבות בעובדה שצריך להיות מאוחדים במשחק. כבר באימון הבא הם יצטרפו. אני באופן אישי לא הצטרפתי למחאה הזאת, אבל הם מבחינתם רצו לעשות, ובצדק מוחלט, הד על הסיפור הזה. מצד שני הם מבינים שחייבים לשחק כי הקריירה והעתיד שלהם תלויה בדקות משחק. שחקנים שמרשימים לאחרונה כמו קאיודה, ערן לוי או אורי שטרית מבינים שחייבים לבנות על המומנטום החיובי שלהם כדי לקדם את הקריירה".

רוני לוי אמר על עתידו בקבוצה: "העתיד מעורפל. זה לא סוד. עתיד הקבוצה בכלל מעורפל אז ברור שגם שלי כזה".
אוחיון: "לזכות בארנה לאחר כל הדיבורים - הכי מתוק שיש"

פרט למאמן הקבוצה, גיא גודס, שהתארח בתוכנית, גם הקפטן יוגב אוחיון עלה לשידור ואמר: "אחרי כל הדיבורים ואפשר להגיד אפילו הזלזול, זה פשוט נהדר. לקחנו את כל הלחשושים הללו על כך שירושלים פייבוריטים כפגיעה בנו ובכבוד של המועדון. לכן לחגוג דווקא בארנה, בירושלים - אין מאושר ממני. הכי מתוק שיש".

אוחיון נשאל על הרבע השלישי בו המשחק הוכרע בפועל, ואמר: "בכדורסל אין דבר כזה לנצח ברבע השלישי. יצרנו מומנטום ברבע הזה והניצחון אכן היה באוויר, ובסוף ידענו לסיים את העבודה ולנצח".

יוגב אוחיון חוגג (אורן בן חקון)
יוגב אוחיון חוגג. "לאחר הזלזול, הזכייה פשוט נהדרת" (אורן בן חקון)
 

שי רקנאטי, מבעלי הקבוצה הצהובה, גם התראיין: "אני נהנה לראות את מכבי של השנה יותר מבעונה שעברה, כי מדובר בסגנון אתלטי ובקבוצה השואפת לרוץ כל הזמן. שימו לב שבשנים האחרונות, המגמה היא שלפני שניגשים לסטטיסטיקות, מסתכלים על האופי של השחקנים, כי צריך אנשים שייתנו את הלב על המגרש וייצרו כימיה טובה בחדר ההלבשה".

רקנאטי המשיך: "בהקשר הזה, גם צריך לתת קרדיט לגיא (גודס) שידע לבנות תלכיד איכותי, וראו את המחויבות אתמול של השחקנים על הפרקט".

רקנאטי גם נשאל מאיפה הגיע הביטחון להעסיק את גודס בתפקיד המאמן הראשי, והגיב: "אני לא יכול להגיד עכשיו, כשזה נוח, שהיה לנו 100% ביטחון בלתת לגודס את תפקיד המאמן הראשי לאחר עזיבת בלאט. העסקנו אותו כי חשבנו שהוא חייב לקבל את הצ'אנס לאחר חמש שנים במועדון, וכי אנו באמת מאמינים בו. גודס היה השם היחיד שעמד על הפרק כמחליפו של בלאט - הייתה תמימות דעים בהנהלה".

שי רקנאטי (שי לוי)
שי רקנאטי. "גודס היה השם היחיד שעלה כמחליף לבלאט" (שי לוי)
 

על בניית הסגל בשנים האחרונות בתקציב הנמוך בהרבה מהמתחרות בצמרת האירופאית אמר: "אנחנו צריכים לעשות דברים קצת אחרת מהקבוצות המובילות באירופה כי תקציבית אנחנו לא ברמה שלהם. בדיוק בגלל זה הפוקוס הוא על בניית סינרגיה טובה בין השחקנים. כולם לאורך הדרך פקפקו במכבי לאחר הפתיחה הרעה, אבל זה רק מוכיח כמה חיבור של קבוצה זה דבר משמעותי".

לגבי הסיכויים שמקל יגיע, אמר: "ברור שרוצים אותו, אבל יש שיקולים של גל שמפרידים בינינו. זה לא רק כסף - אני לא יודע אם הוא בכלל רוצה לשחק בארץ. מכבי לא קבוצה שבנויה על שחקן אחד ולכן אם יבחר לשחק בירושלים אאחל לו בהצלחה".

רקנאטי אף שיבח את אורי אלון: "הוא עושה יופי של עבודה והוא משקיע רציני לחלוטין. יש לנו גם שפה משותפת, דיברנו כמה פעמים, ואתמול אף הגיע לברך אותנו".

בנוגע למחירי הכרטיסים הבהיר: "מחירי הכרטיסים ירדו כשיהיה לנו אולם של 20 אלף מקומות. צריך להבין שכדי להתמודד בקבוצות הטופ של אירופה, שזה מה שמלכתחילה מביא את האוהדים לאולם, יש צורך בהכנסות. לפן הכלכלי משמעות חשובה. אין ביכולתנו במצב הנוכחי להוריד את מחירי המנויים והכרטיסים".
 

אסור לפספס
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */