שתף קטע נבחר

האדם כהה העור שהותקף ברכבת הוזמן למשחק הגומלין כאורח כבוד של צ'לסי

המועדון הלונדוני ביצע מחווה עבור הקורבן בתקרית הגזענית בפריז. מוריניו: "מתבייש. נראה לו שאנחנו לא כאלה". הבעלים: "אנחנו מתנצלים בפניו, פתחנו בחקירה ושלושה אנשים הושעו. הם לא מייצגים את המועדון". אחד המעורבים גם הושעה מעבודתו

פרשת המטרו לא יורדת מהכותרות. ארבעה ימים אחרי שאוהדי צ'לסי צולמו מונעים מאדם שחור לעלות לרכבת בפריז, הגיע תורם של מאמן הבלוז, ז'וזה מוריניו , והבעלים רומן אברמוביץ', להתייחס לתקרית הגזענית.

 

  • המתיחה מאחורי המחווה של זלאטן איברהימוביץ'
  • ברצלונה חנכה מגרש על שם טיטו וילאנובה
  • הבדיחה של הכדורגל האיטלקי / נדב יעקבי על מילאן

     

    במהלך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול ברנלי (ש', 17:00), אמר "המיוחד": "אני מתבייש ומסרב להיות מזוהה עם אנשים כאלה. עזבתי את צ'לסי ב-2007 ולא יכולתי לחכות לרגע שבוא אחזור, אבל לא חזרתי בגלל אנשים כאלה. חשתי בושה כשנודע לי מה שקרה".

     

    מוריניו הוסיף: "זו לא צ'לסי, האנשים שעובדים במועדון הם אלה שתומכים בו ואוהדים את הקבוצה. אנחנו נראה לסולימן (האדם שספג את ההתעללות הגזענית) שאנחנו שונים מזה".

     

    ב-Kick כבר ביקרתם?

     

    וכשמוריניו אומר שהם יראו לסולימן שהתנהגותם שונה משל הפרחחים הגזענים ברכבת, הוא מתכוון לזה. צ'לסי הזמינה את סולימן ואת משפחתו למשחק הגומלין כאורחי כבוד של המועדון.

     

    קצין העיתונות של צ'לסי, סטיב אטקינס, אמר לעיתונאים בשמו של אברמוביץ': "אני רוצה להבהיר, בשם כולם במועדון, שאנחנו נגעלים מהתקרית. אנחנו מתנצלים בפני סולימן על ההתנהגות של האנשים האלה. הגבנו במלוא העוצמה ונמשיך בכך. כבר פתחנו בחקירה משלנו, בשיתוף עם המשטרה, ובכפוך להשלמתה, שלושה אנשים הושעו מהאצטדיון. האנשים שעשו את מה שעשו לא מייצגים את צ'לסי".

     

    בינתיים, ג'וש פרסונס - אחד מאוהדי צ'לסי שהיה על הרכבת במהלך האירוע וזוהה בצילומי הווידאו - הושעה מעבודתו. כזכור, אוהדים של הקבוצה הלונדונית דחפו פעמיים את סולימן בן ה-33 ושרו: "אנחנו גזענים, אנחנו גזענים, אנחנו גזענים וככה אנחנו אוהבים את זה".



  • פורסם לראשונה 20/02/2015 15:57

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: getty images
    ז'וזה מוריניו
    צילום: getty images
    מומלצים