שתף קטע נבחר

דוחא שוב הוצף, סכנין התאמנה בחיפה

בקבוצה פסימיים לגבי קיום המשחק הביתי בשבת (18:30) מול הפועל פ"ת: "הגשמים לא פוסקים. זה יכול לסכן את בריאות השחקנים". אלטמן יחזור להרכב של קורצקי

בבני סכנין פסימיים לגבי קיומו של משחק הליגה מחר (ש', 18:30) מול הפועל פתח תקווה ב'דוחא'. אנשי המועדון והשחקנים הגיעו הבוקר למגרש האימונים וראו כי הוא מוצף ומלא בשלוליות, כשברקע גשמים עזים המשיכו לרדת.

 

 

"הגשמים לא פוסקים, קשה להאמין שבתנאים כאלה נוכל לקיים משחק", סיפרו בסכנין. "זה לא נורמאלי ויכול גם לסכן את בריאות השחקנים. אנחנו בשלב זה ממשיכים להתכונן כרגיל ומי שיחליט בסופו של דבר היא ההתאחדות לכדורגל ושופט המשחק שיראה מקרוב מה קורה פה".

 

לאחר שאתמול התאמנה הקבוצה באולם ספורט בעיר, הוחלט היום להקדים תרופה למכה ולהזיז את האימון לחיפה. בפן המקצועי, המאמן אלי כהן, שניצח במחזור האחרון את בית"ר ירושלים

, צפוי לתת קרדיט לאותו הרכב שפתח בטדי.

 

את חוד ההתקפה ימשיכו לאייש מוחמד גדיר ומוחמד. בחוליית הקישור יוצבו דייגו קאצ'ובה ופיראס מוגרבי. מיחה מבלייה עשוי לקבל קרדיט בהרכב על חשבונו של עטאא ג'אבר הפצוע.

 

ההרכב משוער: רן קדוש; עלי עותמאן, איציק כהן, עיאד חבשי, איגור יובאנוביץ'; חאלד חלאילה, ג'אבר עטאא (מיחה מבלייה), מוחמד כליבאת, דייגו קאצ'ובה; פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת.

 

דוחא המוצף, הבוקר (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
דוחא המוצף, הבוקר(צילום: פרטי)

 

הפועל פ"ת: עומרי אלטמן חוזר להרכב

בהפועל פ"ת מקווים לחבר שני ניצחונות רצופים, ועם הגעתם של מנחם קורצקי ועוזרו אורי אוזן, מספרים השחקנים על מוטיבציה גבוהה באימונים ומלחמה גדולה על מקום בהרכב.

 

לקראת המשחק נגד סכנין צפוי עומרי אלטמן שהחלים מפציעה לחזור להרכב, כנראה על חשבון בן בן יאיר, במה שעשוי להיות שינוי יחיד מהמשחק הראשון של קורצקי נגד הפועל חיפה. גם המגן עמירן שקלים החלים והוא יחכה להזדמנות מהספסל. לעומת זאת, הבלם עודד גביש ייעדר עקב פציעה.

 

קורצקי הזהיר את השחקנים מהמהירות בהתקפות המתפרצות של מוחמד גאדיר, מוחמד כליבאת ואיסמעיל ריאן. המאמן מאמין בסיכויי קבוצתו לנצח וביקש מהשחקנים לגלות אחריות במשחק ההגנה.

 

הרכב משוער: דרשלר קאלה; קובי מוסא, אורי פסו, מייקל טוקורה, בן תורג'מן; חסן אבו זייד, גל אראל, לירוי צעירי, מירקו אורמוש, עומרי אלטמן; שחר הירש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אצטדיון דוחא
צילום: גיל נחושתן
מומלצים