יום שבת, 18.05.2024 שעה 17:17

האלפ תפגוש את ווזניאקי, פליסקובה נגד מוגורוסה

נקבעו משחקי חצי הגמר של טורניר הנשים בדובאי: המדורגת ראשונה תפגוש את השלישית, שתי פורצות השנה יתחרו האחת בשנייה. ראוניץ' נכנע לבוללי במארסיי

|
סימונה האלפ. העפילה לחצי הגמר בדובאי (רויטרס)
סימונה האלפ. העפילה לחצי הגמר בדובאי (רויטרס)

משחקי חצי הגמר בטורניר טניס הנשים בדובאי נקבעו הערב (חמישי), כאשר המדורגת ראשונה סימונה האלפ תפגוש במדורגת שלישית, קרולין ווזניאקי ובחצי הגמר השני תתמודדנה שתיים מהטניסאיות הפורצות של השנה האחרונה, קרולינה פליסקובה הצ'כית מול גרבין מוגורוסה הספרדייה. 

סימונה האלפ נקמה אחרי מאבק צמוד ברוסיה התשיעית בעולם, אקטרינה מקרובה עם 3:6, 6:1 ו-5:7. כזכור, מקרובה הביסה את האלפ ברבע גמר אליפות אוסטרליה האחרונה והפעם האלפ החמיצה בסיום ארבע נקודות משחק, אבל הכריעה את יריבתה בהזדמנות החמישית. 

ווזניאקי, החמישית בעולם, ניצחה את פלביה פנטה האיטלקייה (14) עם 5:7 ו-0:6. אחרי מערכה ראשונה צמודה, ווזניאקי פתחה עם שבירה כפולה את המערכה השנייה וטסה קדימה. 

קרולינה פליסקובה בת ה-22 המדורגת 18 בעולם, השיגה את הניצחון ה-16 שלה העונה כשעברה את בת ארצה לוסי סאפארובה (15), כשהיא חוזרת מפיגור מערכה לניצחון 6:3, 6:7 (5:7) ו-1:6. פליסקובה ניצחה את סאפארובה גם בשבוע שעבר בטורניר אנטוורפן וכעת היא מאיימת להפוך על חשבונה לצ'כית מספר שתיים בדירוג העולמי. 

מוגורוסה ניצחה בדרבי ספרדי, באופן דומה למדי כשגם היא חוזרת מפיגור מערכה מול שותפתה לזוגות, קרלה סוארס נבארו עם 7:6 (7:4), 3:6 ו-3:6. "החמצתי שלוש נקודות מערכה בסט הראשון והייתי די עצובה בגלל זה, אך ידעתי שאם קח את המערכה השנייה יהיה לי סיכוי לנצח", אמרה מוגורוסה בת ה-21, המדורגת כיום במקום ה-24.

האלפ ומקרובה (רויטרס)
האלפ ומקרובה נפרדות בתום המפגש (רויטרס)
 

בטורניר ריו, בו תשחק מחר (שישי) יוליה גלושקו ברבע הגמר, עלתה המדורגת הבכירה שרה אראני מאיטליה אחרי שניצחה את לורדס דומינגוס לינו הספרדייה 0:6 ו-5:7. חברתה רוברטה וינצי הודחה ע"י המדורגת 168 בעולם ורוניקה צ'פדה רויג מפרגוואי עם 2:6 ו-3:6. 

בטורניר הגברים במארסיי נרשמה הפתעה גדולה כשהמדורג ראשון מילוש ראוניץ' הקנדי נכנע לסימונה בוללי האיטלקי 4:6, 6:3 ו-6:7 בסיבוב השני, שהיה משחקו הראשון של ראוניץ בטורניר. ראוניץ' שניצח את בוללי פעמיים בעבר, ירה 21 איייסים כהרגלו, אבל לא הצליח לממש שבע נקודות שבירה מול יריבו . בוללי ישחק ברבע הגמר מול גאל מונפיס מצרפת. אגב, עבור בוללי בן ה-30 זהו ניצחון ראשון בקריירה הארוכה שלו מול שחקן טופ 10. בכך הסתיימה לה שורה של 35 הפסדים רצופים לשחקני טופ 10, שזהו רצף ההפסדים הגדול ביותר של שחקן מול שחקני העשירייה מאז החלה המקצוענות בטניס ב-1968. 

ווזניאקי (רויטרס)
ווזניאקי. גם היא בחצי גמר הנשים בדובאי (רויטרס)
 

המדורג שני בטורניר, סטן ואורינקה משווייץ שמחפש תואר שלישי העונה, עבר בקלות את בנואה פאייר הצרפתי עם 2:6 ו-3:6. לואורינקה יש מאזן של 1:15 מתחילת העונה והוא השחקן שניצח הכי הרבה משחקים ב-2015. ז'יל סימון הצרפתי גבר על בורנה צ'וריץ' הקרואטי בן ה-18, 2:6, 6:3 ו-3:6. דומיניק תים האוסטרי בן ה-21 עבר את דיוויד גופין הבלגי שפרש בפיגור 5:1. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */