שתף קטע נבחר

"למה עזבתי את צ'לסי? מוריניו ויתר עליי"

ליגת האלופות: רגע לפני הקרב הגדול בין צ'לסי לפ.ס.ז' בשמינית הגמר, הכוכב לשעבר של האנגלים חשף בפעם הראשונה מה הסיבה שגרמה לו לעזוב לעיר האורות - וגם סיפק השוואה מעניינת בין מוריניו לבלאן ("שניהם מכוערים"). הזאר הכחיש מגעים קודמים עם פ.ס.ז': "מעולם לא היו לי מגעים איתם"

מחר (ג', 21:45) זה קורה: ליגת האלופות חוזרת. פריס סן ז'רמן תארח את צ'לסי לקרב ענקיות אפוף כוכבים בשמינית הגמר, והיום (ב') השלימו שתי הקבוצות את ההכנות האחרונות שלהן לקראת המשחק שיפגיש את אלופת צרפת עם מוליכת הפרמייר-ליג. על הדרך קיבלנו גם כמה אמירות פיקנטיות שלבטח מוסיפות קצת אקשן מסביב.

 

ההתבטאות המרכזית הייתה, ללא ספק, זו של דוד לואיז. מי שהיה הבלם של צ'לסי בשלוש השנים האחרונות ונדד בקיץ האחרון לעיר האורות חשב שזה זמן טוב לגלות מדוע עשה זאת, וחימם קצת את האווירה כשסיפר בראיון שנערך עימו לקראת המשחק מה הוא חושב על המאמן שלו לשעבר ז'וזה מוריניו.

 

דויד לואיז. "מוריניו לא נלחם עליי" (צילום: AFP ) (צילום: AFP )
דויד לואיז. "מוריניו לא נלחם עליי"(צילום: AFP )

 

"אנשים מנסים לייצר סיפורים ביני ובין מוריניו, אבל אין לנו שום היסטוריה מיוחדת", אמר לואיז בפתיחת דבריו, והמשיך: "הוא היה הבוס והוא החליט מי משחק ומי לא. הוא לא עשה יותר מדי לשמור עליי בגלל שהייתי בברזיל (במונדיאל) ופשוט אמר לי - 'אוקיי, אתה יכול ללכת'. היו לי חיים נפלאים בלונדון, רגעים נהדרים, היינו אלופי אירופה והיה לי חיבור מדהים עם האוהדים, חברי הקבוצה שלי ושאר האנשים במועדון - אבל החלטתי שהגיע זמנו של המעגל להיסגר. נכון שלא שיחקתי הרבה, אבל כן במשחקים הגדולים".

 

ומה יעשה האיש והתלתלים אם יכבוש מול האקסית הטרייה שלו? "אני לא אחגוג, אבל אהיה שמח". גם על הכושר הנוכחי שלו יש לו בהחלט מה לומר: "אני מקווה שאני שווה יותר מ-50 מיליון ליש"ט (הסכום שבו נמכר לפ.ס.ז'). אני רק צריך להראות את הכדורגל שלי בכל יום ולעשות את העבודה עבור המועדון. התכנית שלנו היא להיות המועדון הכי טוב בעולם במהלך השנים הקרובות". 

 

 

"מוריניו ובלאן? שניהם מכוערים" (צילום: AFP ) (צילום: AFP )
"מוריניו ובלאן? שניהם מכוערים"(צילום: AFP )

 

את הפנינה האמיתית, אגב, שמר ללואיז להשוואה מקורית משהו בין לורן בלאן, מאמנו הנוכחי, ובין מוריניו, ולשם שינוי היא לא בדיוק קשורה לכדורגל: "מה משותף להם? שניהם מכוערים", חתם לואיז בחיוך.

 

הזאר: "פ.ס.ז'? מעולם לא ניהלתי מגעים איתם"

שחקן נוסף שעומד באור הזרקורים בהקשר למפגש הצפוי בין הבלוז לקבוצה מעיר האורות הוא אדן הזאר. כוכבה הבלגי של צ'לסי האריך רק לפני ארבעה ימים את חוזהו בסטמפורד ברידג' לחמש עונות וחצי, אבל לא לפני ששמע את הספוקלציות שהופצו בנוגע להצטרפות אפשרית שלו לזלאטן איברהימוביץ'. באימון המסכם של צ'לסי הזאר שם סוף לחרושת השמועות, בדיוק לפני שהוא פוגש אותו ואת הקבוצה שלו על הדשא.

 

"פ.ס.ז'? בכנות, אין בזה (בפרסומים) שום דבר", אמר הכוכב בן ה-24, שלפי הדיווחים האחרונים ישתכר במסגרת החוזה החדש שלו סכום עתק של 200 אלף פאונד בשבוע. "בעיתונים כתבו על זה הרבה, אבל אני ידעתי מההתחלה שאני אשאר בצ'לסי".

 

אדן הזאר. "ידעתי מהתחלה שאשאר בצ'לסי" (צילום: AFP ) (צילום: AFP )
אדן הזאר. "ידעתי מהתחלה שאשאר בצ'לסי"(צילום: AFP )

 

ללוראן בלאן, אגב, מאמנה של פ.ס.ז' (שניצחה בשנה שעברה את אותה צ'לסי 1:3 בשלב רבע הגמר), היו דברים הרבה יותר משעשעים להגיד לקראת המשחק המסקרן. "מוריניו? הוא גאון", הוא אמר על הקולגה שלו בהומור. "הוא הודח בכוונה מהגביע האנגלי כדי שיהיה לו עוד שבוע של הכנה למשחק נגדנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים