יום שלישי, 21.05.2024 שעה 02:33
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

גיא לוי: נעקצנו, אלי כהן: היינו טובים יותר

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE המאמנים התייחסו למשחק בטדי. קודם לכן, משה כחלון התארח ואמר: "מהשיחות עם קרויף נראה שיעזוב"

|
אופירה אסייג, אייל גולן ואיציק זוהר (מערכת ONE)
אופירה אסייג, אייל גולן ואיציק זוהר (מערכת ONE)

אופירה אסייג ואיציק זוהר הגישו לכם הערב, כמדי ערב בין 18:00 ל-20:00 את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום, וכן כאן אצלנו באתר.

גיא לוי: "נעקצנו", אלי כהן: "היינו טובים יותר והגיע לנו"
מאמנה של בית"ר ירושלים, גיא לוי, התארח בתוכנית לאחר ההפסד אמש לקבוצתו הקודמת, בני סכנין, והתייחס למשחק: "אפשר להגיד שנעקצנו. לא היו לנו מספיק רעיונות בהתקפה, וגם לא היה לנו את המזל כשלא הצלחנו לנצל את היתרון הברור שלנו במגרש כדי לכבוש ראשונים".

באופן טבעי לוי נשאל על היציעים הריקים, ואמר: "האווירה הייתה מביכה, במיוחד לנוכח העובדה שמדובר באצטדיון כל כך גדול".

גיא לוי (אורן בן חקון)
גיא לוי והיציעים הריקים. "אווירה מביכה" (אורן בן חקון)
 

על כניסתו המהירה לתפקיד אמר: "אנחנו מנסים ליצור משהו יציב וטוב. היו שני משחקים טובים ועכשיו אחד פחות טוב, אבל מכל משחק לומדים עוד ועוד. אין פה עניין של אילתור, אלא בעיקר תהליך למידה".

לגבי הצפיפות של הטבלה, והעובדה שגם מהמקום החמישי כעת עלולה קבוצתו להידרדר בקלות למאבקי התחתית, אמר: "אני בוחר להסתכל למעלה ולא למטה. יום ראשון הבא אנחנו פוגשים את מכבי פתח תקווה שנמצאת מעלינו, והגישה היא לחפש לנצח ולחשוב על הצמרת. יש לנו את האפשרויות להיכנס לפלייאוף העליון, אבל שוב, שני המשחקים הקרובים יהיו קריטיים".

מנגד, אלי כהן, מאמנה של בני סכנין לא הסכים: "לא חושב שעקצנו, היינו טובים יותר ובגלל זה ניצחנו. הגענו מוכנים מאוד, ולמרות חוסר המוטיבציה בעקבות היציעים הריקים, סגרנו היטב, יצאנו למתפרצות בצורה איכותית וניצחנו בצדק".

כהן הוסיף: "ראיתי שבית"ר קבוצה מעט יומרנית שרצה חזק למעלה, ולנו יש כלים מצוינים כדי לצאת מהר קדימה ולכבוש. היה מדובר ביום טוב של כל הקבוצה בניצוחו של גדיר שנמצא בכלל בכושר נהדר".

גדיר על הדשא (עמרי שטיין)
גדיר על הדשא. אלי כהן: "החלוץ הטוב בארץ" (עמרי שטיין)
 

המאמן נשאל האם מוחמד גדיר צריך לקבל זימון לנבחרת, והגיב: "אני חושב שהוא החלוץ הטוב ביותר בארץ, כי הוא לא רק מבקיע שערים אלא גם עובד קשה מאוד על המגרש, לוחץ, עושה הגנה ומרוויח הרבה כדורים".

כשנשאל אם קבוצתו צריכה לחשוב על הפלייאוף העליון או על ההישרדות, המאמן שם את הדגש על המשחק הקרוב: "במשחק תתבהר התמונה. בשבת נהיה חכמים יותר לגבי הכוונות כי ניצחון יכול יהיה להרחיק אותנו מרחק של שמונה נקודות מהקו האדום".

יואב כץ: "אף יום אינו יום טוב לפטר בן אדם, קשה להיפרד מעטר"
בפתיחת התוכנית התארחו בעלי הפועל חיפה יואב כץ, והמאמן החדש-ישן טל בנין שמונה על חשבונו של ראובן עטר.

את הראיון פתח יואב כץ בהתייחסות לראובן עטר המפוטר: "ראובן עטר מאמן מצוין, בן אדם ישר וקשה מאוד להיפרד ממנו. היום הזה מלא תקווה לכך שיבוא שינוי, אך גם ההיפרדות מעטר היא עצובה".

יואב כץ (עמרי שטיין)
יואב כץ (עמרי שטיין)
 

כשנשאל למה נפרדו דרכי המאמן והקבוצה, ענה: "התוצאות על המגרש והדרך לא העידה על שינוי בקרוב. אנחנו חייבים לשנות כיוון, ולהתחיל להסתכל על הדברים אחרת. ראובן עושה מה שהוא חושב שצריך לעשות, אבל לצערי הדרך שלו לא הסתדרה".

לגבי עיתוי ההודעה לעטר אמר כץ: "אף יום הוא לא יום טוב לפטר בן אדם. לצערי לא ידענו על גילוי המצבה של אימו, ובאמת חבל שכך קרה. פשוט לא ידענו".

ראובן עטר (עמרי שטיין)
ראובן עטר. "אדם ישר וקשה להיפרד ממנו" (עמרי שטיין)
 

כץ הוסיף: "קבוצת כדורגל נמדדת בכמה דברים. אחד מהם זה התקציב, והתקציב שלנו הוא של בין אחת מחמשת הקבוצות הראשונות בליגה. אם יש לך מאמן בכיר ושחקנים בכירים בתקציב כזה, אתה מנסה לשכלל ואם לא הולך ולא מתקדמים קדימה, אין ברירה אלא לעשות שינוי".

לגבי המאמן החדש שכבר אימן בעבר בהפועל חיפה ועזב, אמר הבעלים: "לא רציתי להיפרד מבנין בפעם הקודמת, וזו הייתה יוזמתו וזה היה מובן. הפרידה ממש לא הייתה צורמת ולמרות שהנסיבות לא היו הכי טובות לזכותו של טל ייאמר שהוא יודע להפריד בין אישי למקצועי, ונשארנו ביחסים אישיים טובים".

טל בנין מבחינתו אישש את דבריו של כץ ואמר: "היו חילוקי דעות ואכן התפטרתי כי רציתי להוכיח שאני עומד על עקרונותיי. בדיעבד הייתי צריך להישאר ולנסות לפתור את זה, והיום אני מבוגר יותר והחיבור עם הפועל חיפה תמיד היה טוב. היחסים עם כץ תמיד היו בסדר גמור".

בנין התייחס גם לקודמו בתפקיד: "גם כשיואב דיבר איתי הוא אמר שצר לו על הסיטואציה עם ראובן. אני גם דיברתי עם ראובן, אנחנו חברים אז ברור שדיברנו. אנחנו מכבדים ומעריכים אחד את השני, גם הייתי בשבעה לאחר פטירת אמו של עטר ובאתי לנחמו. אני גאה בעובדה שהפועל חיפה פנתה אליי בשל ניסיון עבר ולא בגלל שחתרתי תחת מישהו כזה או אחר. הוא אף איחל לי בהצלחה".

טל בנין (עמית מצפה)
טל בנין. שוב על הקווים (עמית מצפה)
 

בנוגע לקבוצה עצמה אמר המאמן החדש: "אתם מכירים את המצב של הקבוצה. כשמגיעים למקום חדש צריך לפתוח דף חדש ולהתחיל לנסות לתקן ליקויים. גם בתקופה הקודמת שהגעתי לקבוצה הזו אמרו שהיא גמורה ואין מה לשנות ושהכל שחור - בכל זאת, קרו דברים טובים. לדבר לא יעזור, צריך להתחיל לעבוד".  

לגבי חוזהו הבהיר בנין: "אני חתום עד סיום העונה, ובמידה שתהיה הצלחה נדבר על להמשיך הלאה", ולגבי הדרך אותה רוצה להנחיל אמר: "הפועל חיפה צריכה להתבסס על כמה שיותר שחקני בית כי מדובר בקבוצה שהיא משפחה. מכל אתגר אפשר להתפתח והתשוקה היא להגיע לתוך סיטואציה קשה כמו זו ולהצליח להשפיע לחיוב".

משה כחלון: "התחושה מהשיחות עם קרויף היא שרוצה לעזוב"
יו"ר סיעת 'כולנו', משה כחלון, התארח ונשאל בנוסף לנושאים הפוליטיים על קירבתו למנהלה המקצועי של מכבי תל אביב: "אמנם אני אוהדי מכבי חיפה, זה נכון, אבל נפגשתי עם ג'ורדי קרויף וניסיתי לשכנע אותו להישאר. כל אדם שיכול לקדם את הספורט או כל תחום אחר בארץ - אני אהיה הראשון לנסות ולשכנעו להישאר. כמובן שאני עושה את זה בצניעות כי בכל זאת אני אוהד מכבי חיפה. לא יודע להגיד אם הוא ישאר, אבל התחושה מהשיחות בינינו היא שהוא מעוניין לעזוב".

משה כחלון.
משה כחלון
 

כחלון נשאל גם על דבריו של יוסי בניון, שטען שיש בעיה של חוסר פרגון בארץ: "לא צריך להיבהל יותר מדי מביקורת. ברור שלא נוח ולפעמים גולשים יותר מדי, אך לא חושב שצריך להגדיר את זה כחוסר פירגון. תפקיד הביקורת להציג לציבור הכל, והציבור צריך להחליט אם זה רלוונטי אליו או לא".

בהמשך התוכנית נתייחס למשחק העונה שיתקיים הערב ב-20:55 בין מכבי תל אביב לעירוני קריית שמונה באצטדיון בלומפילד. נשוחח עם כתבי הקבוצות ונשמע על הכנותיהן של צמד מוליכות הטבלה לקראת ההתמודדות.

בנוסף, נדון במשחקי חצי הגמר בגביע המדינה בכדורסל שנערכים הערב. במפגש הראשון ייפגשו הפועל ירושלים והפועל אילת ובהצגה השנייה תפגוש מחזיקת הגביע, מכבי תל אביב את מכבי חיפה.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */