שתף קטע נבחר

ברצלונה עשויה לעמוד לדין על הקריאות "רונאלדו שיכור"

במהלך הניצחון 0:5 על לבנטה לעגו אוהדי בארסה לכוכב ריאל מדריד ושרו שירים בגנותו. כעת שוקלים במנהלת הליגה לנקוט בצעדים נגד המועדון

אוהדי ברצלונה חגגו אמש (א') את הניצחון 0:5 על לבנטה שהותיר את קבוצתם במרחק נקודה מהמוליכה ריאל מדריד, אבל בקרוב עשויה הנהלת המועדון לבקר בבית הדין של ההתאחדות.

 

 

במהלך המשחק לעגו אוהדי בארסה לכריסטיאנו רונאלדו, אשר חגג את יום הולדתו במסיבה נוצצת מספר שעות אחרי התבוסה 4:0 לאתלטיקו מדריד בשבוע שעבר. האוהדים שרו ביציע "כריסטאנו רונאלדו שיכור", ועל פי הדיווחים בספרד, ההתאחדות רואה בקריאות אלה כבלתי סובלניות.

 

כריסטיאנו רונאלדו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
כריסטיאנו רונאלדו(צילום: AFP)

 

דייני בית הדין של ההתאחדות הספרדית יצפו בקרוב בוידאו של האוהדים שרים את השירים, ועל פי הצפיה בסרטון יוחלט אם לנקוט בצעדים נגד סגנית האלופה. ברצלונה כבר עמדה לדין העונה לאחר שאוהדיה שרו בדרבי שירים נגד אספניול.  

 

יצוין כי מאז נרצח אוהד דפורטיבו לה קורוניה על ידי אוהדי אתלטיקו מדריד לפני מספר חודשים, ההתאחדות הספרדית מחמירה בענישה על כל עבירה של אלימות, פיזית או מילולית. כעת, אלרח שהשירים נגד רונאלדו נפוצו ברשתות החברתיות, נשקלת ברצינות האפשרות לנקוט בצעדים נגד המועדון. אחת האפשרויות שנשקלת היא סגירת אחד היציעים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים