שתף קטע נבחר

התעלול של אוהדי צ'רלטון נגד גיא לוזון

הקהל של הקבוצה הלונדונית "שיפץ" את הערך "גיא לוזון" בוויקיפדיה וכלל בו לא מעט הקנטות. לוזון לקראת המשחק מול ברנטפורד: "אנחנו חייבים את תמיכת האוהדים, לכולנו אותה מטרה"

אוהדי צ'רלטון לא מניחים לגיא לוזון. אחרי קבלת הפנים הקרירה למאמן הישראלי עם חתימתו, הקהל של הקבוצה הלונדונית ראה איך הקו האדום מתקרב בצעדי ענק בחודש האחרון, מה שהוביל אותו להגביר את המחאה נגד לוזון.

 

אמש (ו') מספר אוהדים ערכו את הערך "גיא לוזון" בוויקיפדיה וכללו בו לא מעט הקנטות כלפי המאמן הישראלי. בין השאר צוין בערך שעבר שיפוץ כי "לוזון מונה לתפקיד למרות שאין לו כל ניסיון בכדורגל האנגלי", וכי "תהליך הבחירה בלוזון ארך 45 דקות".

 

גיא לוזון. ימים לא קלים בתחילת הקדנציה בצ'רלטון (צילום: getty images) (צילום: getty images)
גיא לוזון. ימים לא קלים בתחילת הקדנציה בצ'רלטון(צילום: getty images)

 

הערך "גיא לוזון" אחרי שעבר "שיפוצים" על ידי אוהדי צ'רלטון (צילום מסך) (צילום מסך)
הערך "גיא לוזון" אחרי שעבר "שיפוצים" על ידי אוהדי צ'רלטון(צילום מסך)

 

כמו כן, כתבו האוהדים כי בתדירות גבוהה נשמעות מכיוון היציעים הקריאות "אתה לא יודע מה אתה עושה" ו"אתה לא מוריניו". לסיום,

עקצו את לוזון ורשמו כי הוא לא צפוי להישאר בתפקידו זמן רב, אבל לבטח יאמן בקבוצה אחרת שבבעלות רולאן דושטאלה. כעבור מספר שעות, ויקיפדיה מחקה את העריכה של אוהדי צ'רלטון.

 

בינתיים, לוזון מקווה להשיג את הניצחון הראשון בתפקיד, עת ברנטפורד תתארח אצל צ'רלטון היום (17:00). "אנחנו חייבים את תמיכת הקהל", אמר המאמן הישראלי, "זה לא קל לשחקנים ולכל הקבוצה שהאוהדים לא תומכים בהם. לא יהיה לנו קל להשיג ניצחון ככה. חסרה לנו העזרה של הקהל. לכולנו - לי, לאוהדים ולשחקנים - יש אותה מטרה והיא לחזור לנצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האתר הרשמי של צ'רלטון
גיא לוזון
האתר הרשמי של צ'רלטון
מומלצים