שתף קטע נבחר

חידוש באולסטאר של ה-NBA: תצוגת אופנה

הארדן, קליי תומפסון, דמארקוס קאזנס ו-5 שחקנים ינסו להרשים את צ'ארלס ברקלי באירוע שיכלול שלושה שלבים ויופק על-ידי חברה בבעלות לברון ג'יימס. ווייד הפצוע יחמיץ את משחק הכוכבים

לכל דבר יש פעם ראשונה. בסוף השבוע חגיגת האולסטאר תגיע לניו-יורק ובפעם הראשונה משחק הצעירים יכלול מפגש בין קבוצה שתורכב מאמריקאים לשאר העולם, אבל זה לא החידוש היחיד.

 

כחלק מאירועי האולסטאר תתקיים בפעם הראשונה תצוגת אופנה בהשתתפות השחקנים שישתתפו במשחק הכוכבים. יטלו בה חלק בסך-הכל שמונה שחקנים, ביניהם ג'יימס הארדן מיוסטון רוקטס, קליי תומפסון מגולדן-סטייט ווריורס, דמארקוס קאזנס מסקרמנטו קינגס.

 

יככב גם מחוץ לפרקט. הארדן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יככב גם מחוץ לפרקט. הארדן(צילום: AFP)

 

תצוגת האופנה תחולק לשלושה שלבים כשבראשון ישתתפו כל השמונה, ארבעה מהם יעלו לסיבוב השני ושניים יטלו חלק בגמר. את כל האירוע תפיק חברה בבעלות לברון ג'יימס והשופטים יהיו צ'ארלס בארקלי, קני סמית' מ-TNT וכוכבת שיקגו סקיי מה-WNBA, אלנה דל דון.

 

בינתיים התברר שדוויין ווייד יחמיץ את האולסטאר בגלל פציעה בשריר הירך האחורי. כוכב מיאמי הצטרף לבלייק גריפין וקובי בראיינט שאף הם ייעדרו ממשחק הכוכבים. פלאש שסובל מאותה פציעה מאז משחק מול מילווקי באקס ב-27 בינואר, יחמיץ גם את המפגש עם קליבלנד קאבלירס ודייויד בלאט מחר בלילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
לברון ג'יימס
צילום: רויטרס
מומלצים