שתף קטע נבחר

צפו: הידית מאשדוד

"ה-חמישייה": יהוא אורלנד הפציץ מחוץ לקשת, מכבי חיפה התגלתה כפראיירית אמיתית, גלבוע/גליל שוקעת ודן שמיר ומוטי אמסלם פתרו את המתיחות ביניהם על כוס בירה. צפו בתוכנית סיכום המחזור

ליגת ווינר-סל נכנסה לפגרה קצרה לכבוד משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה בשבוע הבא. אך עוד לפני שמכבי ת"א, מכבי חיפה, הפועל ירושלים והפועל אילת יתכנסו ב"ארנה" לרגע השיא של הגביע, "ה-חמישייה" מסכמת את המחזור ה-19 של ליגת העל.

 

המקום הראשון השבוע הולך באופן טבעי לשחקנה של מכבי אשדוד, יהוא אורלנד שצלף שש שלשות (24 נקודות סך הכל) בניצחון על הפועל תל אביב וחצה את רף 500 השלשות בקריירה. אורלנד נבחר פה אחד לישראלי המצטיין של המחזור ויהנה ממלגת לימודים בסך 1,000 דולר מתנת רענן כץ.

 

מכבי חיפה "זכתה" בתואר השלילי, הפראיירית של המחזור. הקבוצה של רמי הדר הובילה כבר ב-21 נקודות על מכבי תל אביב בהיכל "מנורה מבטחים" אבל נרדמה לחלוטין ברבע האחרון ואפשרה לצהובים לחזור ולנצח בסופו של דבר, 70:74. בשבוע הבא הן ייפגשו שוב בחצי גמר הגביע.

 

בני הרצליה הוכיחה שכדי לנצח את גלבוע/גליל לא באמת חייבים מאמן חדש על הקווים. גלבוע/גליל ספגה את הפסדה השביעי ברציפות בעוד נס ציונה ספגה הפסד רביעי ברציפות הפעם לעירוני נהריה.

 

והייתה גם דרמה באילת. הקבוצה של דן שמיר הובילה במשך כל המחצית הראשונה על הפועל חולון אבל המחצית השנייה כבר הייתה צבועה בסגול זוהר. סל מדהים של גוני יזרעאלי ושלשה של ג'ורדן טיילור 14 שניות לסיום סידרו לאלעד חסין ניצחון שישי בשבעה משחקים. אחרי המשחק ניכרה מתיחות מסוימת בין המאמן דן שמיר ליו"ר מוטי אמסלם, אבל השניים מיהרו לשבת ביחד לבירה אחרי המשחק והבהירו: "הכל בסדר, חלק מהעניין הוא שיש עצבים במשחק".

 

ויש גם שיא חדש לצופים במחזור הליגה האחרון. 17,900 צופים הגיעו לששת משחקי המחזור. לראשונה העונה התקיימו במקביל משחקים בהיכל מנורה מבטחים, בארנה בירושלים ובהיכל הדרייב אין אשר אירחו יחד 15,750 צופים. יתר 2,150 הצופים הגיעו למשחקים באילת, גן נר ועין שרה. ל-114 המשחקים שהתקיימו עד כה העונה, הגיעו כ-247,000 צופים, ממוצע של כ-2150 צופים למשחק, עלייה של 24% מהעונה שעברה. עם זאת, למרות המספרים הנאים, במנהלת הליגה מסרו כי הם לא מרוצים מנתוני הצופים באשדוד, נהריה וגן נר וינסו לבדוק ביחד עם הקבוצות כיצד ניתן להגדיל את כמות הצופים באולמות אלו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יהוא אורלנד
צילום: עוז מועלם
מומלצים