601484
צילום:

קרב ההתכתשויות נמשך בקבוצת הווייבר "רצים לכנסת" של חדשות 2 Online: לאחר שהאשים את החברה הישראלית בגזענות בעקבות תקיפת הצעיר הדרוזי בשבוע שעבר, מצא את עצמו ח"כ אחמד טיבי מול מתקפה משולבת מצד מועמדי מפלגות הימין, שרון גל, ינון מגל ויפעת שאשא ביטון. "אני הבעלים של המקום", השיב טיבי לקריאה לכבד את המקום ועורר את זעמם של חברי הקבוצה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

ח"כ אחמד טיבי ממשיך לקרוא תיגר על מועמדי מפלגות הימין ולהתסיס את השיח בקבוצת הוויבר. לאחר שקרא לסילוקם של כל "המתנחלים והפשיסטים", עורר טיבי שוב את מחאת נציגי "ישראל ביתנו", "הבית היהודי" ו"כולנו".

"אחמד, אתה מדבר נגד הקיצוניים ואתה מתנהג בקיצוניות רבה, מדבר נגד הסתה ומסית בעצמך בצורה בוטה", כתבה בתגובה יפעת שאשא ביטון ממפלגתו של כחלון. "מה נסגר?! הפוסל (אתה) במומו פוסל?! תנמיך טוס ותכבד את המקום שאתה נמצא בו".

"לכבד את המקום? אני הבעלים של המקום", השיב לה טיבי ועורר את זעמם של שאר המשתתפים.

601493
צילום:
601500
צילום:

"בעלים - אותן אותיות של מעליב. קטע שבחרת דווקא במילה הזאת..", כתב לו בתגובה שרון גל "מישראל ביתנו". לדבריו הצטרף גם ינון מגל מהבית היהודי שקרא את טיבי לסדר. "אחמד אתה לא הבעלים של המקום, בוא נרגע", כתב מגל. "אתה אזרח שווה זכויות במדינת ישראל כדאי שתכיר במציאות. זו הדרך היחידה לשלום".

"אין ספק שהתבלבלת! במקום לנצל את מעמדך ולקרוא לקירוב לבבות ואהבת חינם אתה זורע שנאה! אתה במו ידייך גורם לדה-לגיטימציה כלפי מגזר שלם וחבל! לא בטוחה שהאזרחים שאתה מבקש לייצג אוהבים את צורת ההתבטאות שלך. מביש...", הוסיפה שאשא ביטון.

"כדאי שתעריך ותכבד את הדמוקרטיה שבה אתה חי. חופש אמיתי שלא תקבל בשום מדינה אחרת באיזור. כפיות טובה היא לא מתכון להצלחה", כתב מגל.

"אל תשכח להזכיר לי ש'אתם' משלמים לנו ביטוח לאומי ושירותי בריאות. אפילו יש כבישים בחלק מהיישובים שלנו.. נדיבות של יהודים", השיב לו טיבי בציניות.

"אדון טיבי אתה מגזים", התערב חבר רשימת "כולנו", שי באב"ד. "אתה לא בעלים של שום מקום ואתה במו ידיך מעודד שנאה והסתה במה שאתה כותב כאן, התחרפנת??"

"תכבד את המסגרת שמאפשרת לך לחיות בה בחופש ובכבוד. זה נכון לו רק לגביך. זה נכון לכל אזרח. את ההבדל אתה עושה בכפיות הטובה, ואגב אני דוגל בשוויון מלא לכולם!!", הוסיף מגל.

טיבי מצדו המשיך להשיב בעוקצנות. "מחוות של רצון טוב.. חנקתם אותנו ב״מחוות״ שלכם"

הצטרפו גם אתם לקבוצת הווייבר של חדשות 2 Online. איך עושים את זה? מורידים את האפליקציה בחנויות ה-Appstore או ה-GooglePlay, לאחר מכן נכנסים לאזור הפומבי ומחפשים את קבוצת הצ'אט "רצים לכנסת". לאחר מכן נכנסים לאזור הפומבי, ומחפשים את קבוצת הצ'אט "רצים לכנסת". כך תוכלו לצפות בזמן אמת בכל מה שיש לחברי הכנסת לומר לקראת הבחירות הקרבות. דרך נוספת לצפות בצ'אט על ידי לחיצה על הלינק הבא:

http://www.viber.com/ch2news