שתף קטע נבחר

יורוליג: פאו ניצחה בברלין ונצמדה למכבי

הגרמנים, שיגיעו להיכל ביום חמישי הקרוב, איבדו את הראש ברבע השלישי, פנאתינייקוס ניצלה זאת בדרך ל-59:65 והתקרבה לצהובים בטבלת בית 5. ניצחון דרמטי לפנרבחצ'ה אולקר על לבוראל קוצ'ה

קצת שמח, קצת עצוב. ביום חמישי תגיע אלבה ברלין להיכל מנורה מבטחים, במשחק שיסגור את הסיבוב הראשון של הטופ 16. לפי סף השבירה שגילו הגרמנים הערב, מכבי ת"א יכולה להיות מעודדת. מצד שני, מי שנהנתה מסף השבירה הזה הפעם היא פנאתינייקוס, שניצחה בפעם הראשונה בחוץ בטופ 16, 59:65 ונצמדה לחבורה של גיא גודס בבית 5 עם 10 נקודות. 

 

 

אחרי רבע ראשון צמוד (13:13), היוונים רשמו רבע התקפי מזעזע לפני הירידה למחצית כשקלעו רק 9 נקודות. רג'י רדינג ולאון ראדוסביץ' הענישו ופתחו פער של שבע נקודות עד להפסקה, כשהמומנטום הברלינאי החזיק מעמד גם בתוך הרבע השלישי. ג'מאל מקלין העלה את אלבה לפלוס 11 (31:42) אבל אז דימיטריס דיאמנטידיס (10 נקודות במשחק) ושות' התעוררו עם ריצת 3:14, שגררה שוויון 45:45 בפתיחת הרבע המכריע.

ג'מאל מקלין. אלבה ברלין איבדה את הראש בחצי השני (צילום: epa) (צילום: epa)
ג'מאל מקלין. אלבה ברלין איבדה את הראש בחצי השני(צילום: epa)

פאו לא הורידה רגל מהגז, ניצלה את ההלם של אלבה ברלין ובעזרת חמש רצופות של ולדימיר יאנקוביץ' (10 נק') עלתה ל-45:51. משם יריבתה של מכבי ת"א ביום חמישי כבר לא הייתה יכולה להתרומם: שתי שלשות גדולות של אנטוניס פוטסיס סגרו עניין, ניסיון נואש לקאמבק נופץ לרסיסים עם איבוד כדור קריטי של מקלין והחטאה של רדינג שיכולה הייתה לכפות הארכה.

 

אוברדוביץ' עצבני על הקווים של פנרבחצ'ה אולקר. זה נגמר טוב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אוברדוביץ' עצבני על הקווים של פנרבחצ'ה אולקר. זה נגמר טוב(צילום: AFP)
 

פנרבחצ'ה אולקר – לבוראל קוצ'ה 90:91

במשחק המוקדם של הערב, לבוראל קוצ'ה מתחה את פנר אולקר באיסטנבול, אבל הטורקים הצליחו לרשום 90:91 דרמטי כשנמניה בייליצה דייק עם שתי קליעות עונשין והעניק לחבריו ניצחון שהצמיד אותם לאולימפיקוס וצסק"א בראשות בית 6.

 

לבוראל הגיעה לרבע השלישי ביתרון 4, בזכות יכולת טובה של מייק ג'יימס ודייויס ברטנס. בעשר הדקות האחרונות לוקה זוריץ' וביילצה לקחו אחריות, בסיום הנדנדה על לוח התוצאות ביילצה (14 נק') הפגין עצבים מברזל על הקו. האורחים קיבלו צ'אנס אחרון למהפך, אבל ג'יימס החטיא שלשה וגם ברטנס לא ניצל את הריבאונד.

 

מלאגה רשמה סוף סוף את ניצחונה הראשון בטופ 16, עם 76:85 על ניז'ני נובגורוד. ג'ייסון גריינג'ר הצטיין בשורות הספרדים עם 29 נקודות. אנאדולו אפס ניצחה בשיניים את מילאנו ודילגה למקום הרביעי, עם 71:73.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך הפייסבוק של ולדימיר יאנקוביץ'
ולדימיר יאנקוביץ'
צילום: מתוך הפייסבוק של ולדימיר יאנקוביץ'
מומלצים