מביך: צפו מה קורה למי שמנסה לרמות את חברת הביטוח

סטיבן רובינסון תבע את רשויות ניוקאסל על סך 17 אלף לירות שטרלינג בגין פגיעה ברגלו • אלא שסרטון מביך שהועלה ליוטיוב הוכיח כי הוא האשם במצבו - והוא נאלץ לשלם קנס גבוה ולרצות עבודות שירות
אליעזר היון
ט"ו שבט התשע"ה / 04.02.2015 19:22

סטיבן רובינסון תבע את רשויות העיר ניוקאסל, עיר בצפון מזרח אנגליה, בגין שבר בקרסול, שנוצר לטענתו בעקבות החלקה על צינור ניקוז שהתפוצץ.

תביעתו של רובינסון התקבלה, ו- 17 אלף לירות שטרלינג (כ-100 אלף שקלים) היו כבר בדרך אליו, לאחר שחברת הביטוח הרלוונטית עורבה.

אלא שאז, כעבור שנתיים ימים משעת התביעה, הפך לפתע רובינסון מתובע לנתבע.

ברשת היוטיוב הועלה סרטון בו נראה סטיבן קופץ לעבר שלולית גדולה של מים לעיני קהל רב, כאשר בסרטון נראה בבירור כי בעקבות הקפיצה הבלתי מוצלחת נשברה הרגל.

קפיצה

הסרטון נצפה על ידי אלפי אנשים, והוא הגיע במהירות גם אל אנשי העירייה. בן משפחתו של רובינסון ניסה להסיר את הסרטון מהרשת, ללא הצלחה.

רובינסון הוזמן לשימוע, ומלבד קנס גבוה בסך 600 ליש”ט, הוטלו עליו גם 200 שעות עבודות שירות לקהילה.

בת דודתו של רובינסון סיפרה כי המקרה פגע בו מאוד והא כבר, נעבך, ‘אינו אותו אדם כפי שהיה’.

ורוניקה דאן, חברת מועצת העיר אמרה לאתר הדיילי מייל: “אני שמחה על התוצאה של מקרה זה. סטיבן רובינסון ניסה להונות את מועצת העיר ומשלמי מסי המועצה, בדרך הבזויה ביותר.

“אנו חוקרים את כל התביעות הכוזבות שחשודות, ובהזדמנות זו קיבלנו רמז שלא יסולא בפז מאזרחים שראו את הסרט ב-YouTube.

“זה עלה לו ביוקר, ואני מקווה שבכך נשלח מסר ברור, שמועצת העיר ניוקאסל לא תהסס לערב את המשטרה, ולהעמיד לדין כל מי שמנסה להונות את הקופה הציבורית על ידי הגשת תביעות ביטוח במרמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות