שתף קטע נבחר

בנתניה נשמו לרווחה: הרוש חוזר לשער

למרות שדמי ההשבחה עבור השוער טרם הועברו לבית"ר ירושלים, במועדון התקבל המסמך המאשר את שיתופו במשחקי הליגה. לארי קאיודה עדיין מועמד לעזוב

במכבי נתניה יכולים לנשום לרווחה: השוער אריאל הרוש, שלא נכלל בשני המשחקים האחרונים בסגל של רוני לוי, יוכל לחזור ולעמוד בין הקורות במשחק הקרוב מול מכבי תל אביב.

 

 

היום (ב') התקבל בהנהלת המועדון המסמך לו ציפו מבית"ר ירושלים, בו אושר רשמית לשוער לחזור לשחק בשורות מכבי נתניה, למרות שטרם הועברו דמי ההשבחה עבורו על פי ההסכם בין שני המועדונים ( 450 אלף שקל). יש לציין ששניר דורי, שזכה למחמאות על הופעותיו כמחליפו של הרוש, פצוע בכתפו ונכון לעכשיו אינו כשיר.

 

לעומת הרוש, סאגת לארי קאיודה עדיין פתוחה ובנתניה מקווים שיצליחו למכור אותו לפני סיום מועד ההעברות, על מנת לשלשל כסף לקופת המועדון הדלילה. הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים וקבוצה טורקית הביעו עניין בשחקן. המאמן רוני לוי מודע למצב הכלכלי ויקבל כל החלטה של המועדון, אך יעדיף לראות את החלוץ ממשיך.

 

במקביל, בנתניה ממשיכים לחפש מקורות מימון, שיוכלו לעזור בחיזוק הקבוצה. בין המועמדים להצטרף ניתן למצוא את אלון תורג'מן ושמעון אבוחצירה ממכבי חיפה, כאשר גם שמו של שלומי אזולאי עלה. הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת המפגש מול מכבי תל אביב. רוני לוי יצפה הערב בדרבי התל אביבי, על מנת ללמוד מקרוב יותר את היריבה העדיפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
אריאל הרוש
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים