שתף קטע נבחר

קרן פלס ונועם טור רכשו דירה בחדרה

החברות עמרם אברהם ואפי קפיטל מדווחות כי הזמרת ובן זוגה הדוגמן לשעבר רכשו דירת 5 חדרים בקומה השמינית בפרויקט היוקרה "אקווה" בשכונת עין הים בחדרה. דירה דומה בשטח של 123 מ"ר נמכרה תמורת 1.6 מיליון שקלים

חדרה על מפת הסלבס? הזמרת ושופטת התוכנית "הכוכב הבא" קרן פלס ובן זוגה, הדוגמן לשעבר ופליט הריאליטי נועם טור, רכשו במשותף דירת 5 חדרים בפרויקט המגורים "אקווה" שבשכונת עין הים בחדרה. כך מדווחות היום (א') החברות עמרם אברהם ואפי קפיטל שבונות את הפרויקט בעיר.

 

 

>>> עדכונים שוטפים - גם בטוויטר של ynet

 

לדברי החברות, מדובר בדירת 5 חדרים בקומה השמינית באחד מצמד מגדלי היוקרה "אקווה וויו", בשטח של 123 מ"ר עם מרפסת בשטח של 18 מ"ר עם מחסן וחניה. דירה דומה בפרויקט נמכרה תמורת 1.6 מיליון שקלים, אולם בני הזוג קיבלו הנחת סלב. במתחם המגורים קיים מכון כושר פרטי וספא.

קרן פלס ונועם טור ()
קרן פלס ונועם טור

הפרויקט נבנה בקו הים של העיר חדרה וכולל 11 מגדלי מגורים עם 630 יחידות דיור. עד כה נמכרו כמחצית מהדירות בפרויקט, ומגדל הפרימיום היוקרתי אף יותר עומד לצאת למכירה מוקדמת בחודשיים הקרובים.

 

לפני כשנתיים פורסם ב-ynet כי חברת אמפא מליבו דיווחה שבני הזוג רכשו יחידת דיור צמודת קרקע בהרחבה של קיבוץ אלומות בגליל, ליד הכנרת. אז הם שילמו סכום הקרוב ל-1.3 מיליון שקלים תמורת בית בשטח של 105 מ"ר, על מגרש בשטח של 700 מ"ר. נראה כי למרות הנחת הסלב שקיבלו, עליית מחירי הדיור בישראל השפיעה גם על העסקה הנוכחית של הזוג פלס וטור.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קרן פלס ונועם טור. תתחדשו
הדמיית מגדל אקווה בחדרה
מומלצים