יום ראשון, 09.06.2024 שעה 18:15
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

עטר בחיפה, ביטון בהפועל: מסכמים את ינואר

חלון ההעברות יינעל ממש עוד מעט וזה הזמן לראות מה עשו קבוצות ליגת העל. מי התחזקה הכי הרבה? אילו עסקאות תקועות ומי עשוי לעבור ברגע האחרון?

|
עטר וקמארה. חיפה עבדה קשה בינואר  (עמרי שטיין)
עטר וקמארה. חיפה עבדה קשה בינואר (עמרי שטיין)

חלון ההעברות של ינואר הולך ומתקרב לסיומו וזה הזמן לבחון מה עשו קבוצות ליגת-העל במהלכו. איזה קבוצה הייתה הפעילה ביותר? מי הסתפקה בחיזוקים נקודתיים? מי נשארה מאחור ומי עדיין בונה על הפתעה ברגע האחרון?

מכבי חיפה - אלירן עטר הגיע, איתי שכטר בדרך 
מכבי חיפה נמצאת עדיין בעיצומו של תהליך בחלון העברות ועד השבוע הבא צפויים לא מעט שינויים. אחרי ההדחה מגביע המדינה, הקבוצה נותרה עם מטרה אחת בלבד, לסיים במקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה והיא החלה למעשה לבנות את עצמה לקראת העונה הבא. (דורון בן דור)

מסע הרכש של הקבוצה כולל בשלב זה את אלירן עטר והקשר מוחמד קמארה. הבלם אברהם פאס נמצא על הכוונת וייתכן שיוחתם בלם נוסף.

הבלם אדין צוצאליץ' שוחרר לבקשתו מהירוקים כאשר מוחמד כליבאת, דקל קינן וערן ביטון אמורים לעזוב תמורת פאס. בנוסף, מכבי חיפה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם חלוץ נאנט איתי שכטר, שצפוי להצטרף לקבוצה.

הפועל ת"א - דהאן "השתלט" ואסי דומב הוחלף 
הפועל תל אביב עברה מיני מתיחת פנים בחלון ההעברות הנוכחי והזרוע עוד נטויה. לאחר ה"השתלטות" של דודו דהאן על כל נושא ההעברות בהפועל, הגיעו בזה אחר זה שחקנים שלו, חלקם הרשימו, חלקם לא, חלקם הוחתמו מיד, חלקם לא.

החלוצים אמידו בלאדה ודודו ביטון הגיעו כדי לשדרג את החלק הקדמי, כאשר השוער אפולה אדל עשה קאמבק והחליף בין הקורות את דני עמוס שכרגע נותר ללא קבוצה לאחר שביקש מהמנג׳ר לשעבר, אייל ברקוביץ׳, לעזוב את הקבוצה באופן מיידי. גם הבלם מתן אוחיון ששוחרר ממכבי חיפה הגיע ביוזמתו של דהן וחיזק את החלק ההגנתי של האדומים. 

דודו ביטון (משה חרמון)
דודו ביטון. חיזק את החלק הקדמי של הפועל (משה חרמון)
 

בקבוצה עברו גם חילופי מאמנים ואסי דומב פינה את מקומו לאלי כהן השריף, שהגיע כדי לעשות ניסים. המאמן כבר מבין שחסר לו קשר אחורי עם מימד התקפי שיוציא את הקבוצה להתקפות. בנוסף, במועדון תכננו לשחרר את החלוץ שלומי אזולאי והקשר משה אוחיון, שלפי שעה נראה שלפחות אחד מהם יישאר במועדון.

הקשר האחורי הניגרי דניאל פילמון נבחן בקבוצה, אך כרגע לא מרשים את המאמן אלי כהן. גם המשא ומתן עם הקשר לירוי צעירי כרגע תקוע ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הקשר עשוי להישאר בהפועל פתח תקווה עד תום העונה. גם הבלם הניגרי אובמינה איזוובו, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, עדיין עוד לא חתם על החוזה וההחלטה הסופית לגביו תתקבל רק לפני תום מועד ההעברות. במועדון מנסים למצוא קבוצה לבלם ההולנדי, יורגן קולין, שאמור לפנות משבצת של זר. (ארז נעמן)

בני סכנין - טרייד מעניין עם מכבי חיפה
למרות המינוי של אלי כהן במקומו גיא לוי, סכנין לא הצליחה לברוח בצורה משמעותית מהקו האדום והיא צפויה לבצע טרייד עם מכבי חיפה. הבלם הספרדי אברהם פאס יעזוב ובמקומו אמורים להצטרף שלושה שחקנים, דקל קינן, מוחמד כליבאת וערן ביטון. מעמדם של אחמד קאסום ואחמד אבו נהיה לא ברור והם צפויים לעזוב בעוד שיאניס פפאדופולוס נשאר בנתיים בקבוצה.

אברהם פאס עם הכדור (ערן לוף)
אברהם פאס. נמצא בדרך למכבי חיפה (ערן לוף)
 
מי שהצטרף לקבוצה עד כה הוא חלוץ הפועל ב"ש יוסף אבו לאבן. קשר הפועל ירושלים דייגו קאצ'ובה צפוי להצטרף באופן רשמי ביום ראשון כאשר מהראן אבו ריא נמצא על הכוונת של הקבוצה וההערכה היא שיחזור לקבוצה. (דורון בן דור)

מכבי תל אביב - שקט אצל האלופה 
חלון ההעברות עובר עד כה בשקט יחסי אצל מכבי ת"א. אחרי הדיווחים בחו"ל על ערן זהבי וטל בן חיים, הבהיר מיץ' גולדהאר שהוא אינו מתכוון למכור אף שחקן אלא אם תגיע הצעת חסרת תקדים שכרגע לא הגיעה על אחד משניהם. למעט שון גולדברג שמועמד להפועל פתח תקווה ובן רייכרט שמועמד למכבי פתח תקווה, לא נראה כי תהיה תנועה גדולה מדי בחלון הנוכחי בשורות הצהובים. בגזרת המועמדים להגיע נמצא כמו תמיד גילי ורמוט וייתכן כי יצורף חלוץ זר אם האופציה עליה ג'ורדי קרויף עובד אכן תגיע לידי מימוש. (רז אמיר)

אלירן עטר. העדיף את מכבי חיפה (עמית מצפה)
אלירן עטר. העדיף את מכבי חיפה (עמית מצפה)
 

הפועל ב"ש  - הרבה דיבורים וטאהא אחד, תורג'מן ואבוחצירה על הכוונת
הפועל ב"ש הפועל באר שבע הציבה לעצמה יעד להתחזק בחלוץ בכיר בחלון העברות אבל בינתיים כל מי שרצתה חתם בסופו של דבר במקום אחר. דודו ביטון, אלירן עטר ואיתי שכטר היו במו"מ עם המועדון אך בסופו של דבר העדיפו מקומות אחרים.

אז מי כן הגיע? לואי טאהא. הבלם בן ה-25 נרכש מרעננה בסכום של חצי מיליון ש"ח עבור 80 אחוזים מכרטיסו וחתם על חוזה לארבע שנים וחצי. דניאל אסקלינג שוחרר ומחפש קבוצה אחרת וגם יוסף אבו לאבן הושאל עד סוף העונה לבני סכנין. מי על הכוונת? בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות במכבי חיפה שם עשויים לשחרר את אלון תורג'מן או את שמעון אבוחצירה ואם אחד מהם אכן יעזוב את הכרמל, בבירת הנגב עשויים לפנות אליו. אם לא - הסגל הנוכחי יישמר עד לתום העונה. (יגאל ברמן)

אבוחצירה חוגג. אולי הוא יחזק את ב&qout;ש? (עמית מצפה)
אבוחצירה חוגג. אולי הוא יחזק את ב"ש? (עמית מצפה)
 

בית"ר ירושלים - חילופים בעמדת המאמן וחיזוקים של הרגע האחרון 
בבית"ר ירושלים מדברים על שני שחקנים שצפויים לחתום. צ'יפריאן דיאק ווגליינור פלט, שהיו מועמדים להגיע לקבוצה מעיר הבירה לא הגיעו בסופו של דבר כמו גם אלירן עטר, שהעדיף את מכבי חיפה. בבית"ר ממשיכים לנהל משא ומתן עם מספר מועמדים כאשר המטרה היא לסגור עם חלוץ ואולי גם קשר התקפי. בן מלכה הצטרף בתור שחקן משלים בעוד שזרקו קוראץ' עזב להפועל חיפה. גם מור שקד נפרד אחרי רומן קצר בבית וגן.

השינוי המשמעותי בבית"ר הוא בעמדת המאמן. מנחם קורצקי סיים את דרכו במועדון ובמקומו הגיע גיא לוי, שחתם עד סוף העונה. גם אורי אוזן יפוטר מהקבוצה ואת מקומו יתפוס סמי מלכה או קובי רפואה. המטרות של בית"ר לא השתנו ופלייאוף עליון זו המטרה המוצהרת. לצד זה, ילחמו בבית"ר על הנקודה שנלקחה מהם בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. (גיא בן זיו) 

הפועל פ"ת - עודד גביש הגיע, מחפשים חלוץ 
הפועל פתח תקווה קיוותה להתחזק בצורה משמעותית, אך בפועל לא הצליחה להחתים את מי שרצתה. נכון לעכשיו, מלבד הבלם עודד גביש והחלוץ הצעיר שרון לוי שהגיע ממכבי פתח תקווה, בקבוצה לא יכולים לזקוף לזכותם החתמות משמעותיות.

עידן בראון. מחפש חלוץ (יניב גונן)
עידן בראון. מחפש חלוץ (יניב גונן)
 
ההישארות הצפויה של לירוי צעירי עשויה להיחשב כהחתמה מכיוון שהקשר היה כבר עם רגל וחצי בהפועל תל אביב. בפתח תקווה ניסו לצרף את השוער ניל אברבנל, גאל מרגוליס, עידו אקסברד, אורי שיטרית, וגם את הבלם הזר יורדן מילייב, אך לבסוף נשארו עם גביש ולוי, וגם עם קאלה דרשלר שכנראה יישאר עד סוף העונה.

עידן בראון מאוד רוצה לחזק את הקבוצה, ונראה שריף פרץ, שכבר קיבל הודעת שחרור, יישאר במועדון. עמירן שקלים שכבר שוחרר, הסכים לקצץ עשרה אחוזים מהשכר ויישאר גם כן. בפתח תקווה מנסים להחתים חלוץ בדחיפות כששמו של נבו מזרחי עלה כמועמד. מזרחי עשוי לעבור לפני תום מועד ההעברות, כשבמועדון מקווים שהחלוץ הפורה יעזור להם בנושא כיבוש השערים. בד בבד, שון גולדברג צפוי לחתום. (ארז נעמן)

הפועל רעננה - לואי טאהא נמכר, חיים סילבס עזב וחזר 
בהפועל רעננה התעסקו בינואר בעיקר בפיטורי חיים סילבס ובהחזרתו. פדרו סאס פטראצי שוחרר, רז כהן הושאל ולואי טאהא נמכר להפועל באר שבע בעבור חצי מיליון ש"ח. מנגד, שובל גוזלן הגיע בהשאלה עד לתום העונה ממכבי חיפה ועד סיום החלון ינסה חיים סילבס להתחזק בקשר התקפי. (רז אמיר)

לואי טאהא. עזב את רעננה (רדאד ג´בארה)
לואי טאהא. עזב את רעננה (רדאד ג´בארה)
 
השם החם הוא משה אוחיון אחרי שמספר מועמדים זרים ירדו מהפרק. ניסיון לקבל את מאוויס צ'יבוטה ממכבי ת"א בהשאלה לא צלח וזאת בשל העובדה שהוא רשום כשחקן נוער ולא היה ניתן להעבירו במועד הנוכחי.

מכבי נתניה - חוסר ודאות לגבי הרוש, קאיודה צפוי להישאר
במכבי נתניה עוברים חודש ינואר עמוס במיוחד בעקבות חוסר הוודאות הכלכלית. אריאל הרוש בינתיים נשאר אך לא יכול לשחק בשורות הקבוצה כאשר נראה שלארי קאיודה לא יעזוב בקרוב. בקבוצה נפרדו מעומרי קנדה, עודד גביש, אנס דאבור ועידן שריקי. שחקנים חדשים טרם צורפו וגם לא נראה כי יצורפו בשל המצב הכלכלי הרעוע. (רז אמיר)

אריאל הרוש (עמית מצפה)
אריאל הרוש. נמצא בחוסר ודאות (עמית מצפה)
 

קריית שמונה - שירצקי טוען שהסגל הנוכחי מספיק איכותי
בקריית שמונה לא בוצעו שינויים בחלון העברות של ינואר. בצוות המקצועי ניסו לשכנע את איזי שירצקי כי חיזוק החוליה הקדמית יאפשר התמודדות על האליפות, אבל הבעלים טען כי הסגל הנוכחי איכותי וטוב מספיק.

האופציה שעלתה היא צירופו של חלוץ הנוער הוגו לקבוצה הבוגרת אבל כרגע הרעיון ירד מהפרק בשל ניתוח שעבר החלוץ. במקרה שבו לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון אז לא יבוצעו שינויים בקבוצה וגם הקשר אדריאן רוצ'ט, שלא קיבל הרבה דקות בתחילת העונה וזכה לחיזורים רבים, יישאר בסופו של דבר. במידה ובכל זאת שירצקי ישתכנע ברגע האחרון, אז יצורף חלוץ ישראלי לקבוצה. (שלום אלבז)

מ.ס. אשדוד - לא מתחזקים, לא משחררים, קלינגר רוצה את סליחי
אם יש דבר אחד שהבעלים ג'קי בן זקן שונא לעשות, זה לחזק את קבוצתו בחודש ינואר. בעלי מ.ס. אשדוד מעדיף לתת הזדמנויות לשחקנים הצעירים שלו, אז לא מפתיע שבעיר הנמל טרם צירפו שחקנים בחלון ההעברות ואם הם כן יתחזקו בסופו של דבר, זה יהיה מפתיע מאוד.

חמדי סליחי. על הכוונת של אשדוד (חגי ניזרי)
חמדי סליחי. על הכוונת של אשדוד (חגי ניזרי)
 

בכל מקרה, ניר קלינגר מעוניין להנחית חלוץ נוסף לסגל הקצר שלו וחמדי סליחי מהפועל עכו נמצא על הכוונת, אך כדי לצרף אותו יצטרכו באשדוד לשחרר את אחד הזרים. כרגע, המועמד המוביל לעזוב הוא ג'וואון אושאניוואה הניגרי, אבל חלון העברות באירופה מסתיים כבר מחר ובאשדוד, שדורשת עליו 250 אלף יורו, טרם קיבלו עליו הצעה רצינית. ירו בלו המאכזב עדיין מתנדנד, אבל קלינגר מטיל וטו בשלב זה על שחרורו. (יגאל ברמן)

 הפועל חיפה - זרקו קוראץ' עשה קאמבק
המטרה של הפועל חיפה היא להשתדרג בשני שחקנים כדי לבסס את מקומה במרכז הטבלה מתוך מטרה להיאבק בפלייאוף העליון. בחלון העברות הנוכחי הצד האדום של הכרמל צירף חיזוק משמעותי בדמותו של החלוץ זרקו קוראץ' והשאיפה היא לצרף חלוץ איכותי דוגמת חמדי סליחי מהפועל עכו, שמועמד להגיע למועדון. מי שעזבו את הקבוצה הם מינדאוגאס קאלונאס, אווסי מאוולי ומהראן אבו ריא. אלמוג אוחיון מתנדנד. (דורון בן דור)

זרקו קוראץ´. חזר להפועל חיפה  (עמרי שטיין)
זרקו קוראץ´. חזר להפועל חיפה (עמרי שטיין)
 
הפועל עכו - דניאל ברוחל הגיע 
מנהל הפועל עכו אלון זיו עזב לטובת תפקיד עוזר המאמן בהפועל רעננה. דניאל בורחל הגיע מהפועל ירושלים ואת הקבוצה אמור לעזוב החלוץ האלבני חמדי סליחי. במקרה שיעזוב, עכו תצרף לפחוץ עוד שני שחקנים על מנת להשתדרג מקצועית ולנסות להינצל מירידה. (דורון בן דור)

מכבי פ"ת - מחפשים חיזוק בחלק הקדמי 
רן בן שמעון עדיין מנסה לחזק את החלק הקדמי של מכבי פ"ת ללא הצלחה וניכר הוא נמצא בלחץ. אדריאן רוצ'ט, מוחמד כליבאת ואלעד גבאי היו מועמדים לחיזוק הקבוצה אבל לא הגיעו בסופו של דבר. מעמדו של קוסטדין האזורוב נמצא כרגע בסימן שאלה על אף שקיבל הצעות מקבוצות בחו"ל כאשר ניקולס פלצ'וק אמור לעושת את דרכו לעכו בעסקת טרייד. בן בן יאיר יישאר במועדון למרות חוסר ההסתגלות שלו והדקות המעטות על כר הדשא. במקרה שבו יביאו שחקן זר, אחד הזרים יאלץ לפנות את מקומו. (רותם רוזנסקי)

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */