שתף קטע נבחר

מאמן הכושר של רונאלדיניו במקסיקו: "הוא לא אוהב לרוץ"

רוברטו בסגייסטגאיי סיפר מדוע הכוכב הברזילאי לא משתתף באימוני הכושר של קררטרו: "אני לא יכול להגיד לו לרוץ, כי יש דברים שהוא לא אוהב לעשות". על אחיו של רונאלדיניו: "הוא הבעיה שלו בחיים"

רונאלדיניו אף פעם לא היה משקיען גדול, זה ידוע. החיים הבלתי ספורטיביים של הכוכב הברזילאי שנחשב לטוב בעולם לפני עשור גרמו לירידה במעמדו בעת ששיחק בברצלונה ובמילאן. מסתבר שגם בשנים האחרונות בקריירה הוא לא ממש מתאמץ.

 

 

רונאלדיניו משחק כיום בקררטרו מהליגה המקסיקנית ואנשי הצוות המקצועי לא ממש סבורים שהוא מהווה דוגמא למקצוענות. לא רק שהוא הגיע באיחור של חודש לאימוני הקבוצה אחרי פגרת חג המולד וסוף השנה האזרחית, הוא גם לא מתאמץ במיוחד באימונים.  

 

מצפצף על מאמן הכושר. רונאלדיניו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מצפצף על מאמן הכושר. רונאלדיניו(צילום: רויטרס)

הברזילאי בן ה-35 לא זומן למשחק הגומלין של ה"גאלוס בלאנקוס" (התרנגולים הלבנים) נגד סן לואיס בגביע היום (ו') בגלל כאבי גרון. מאמן הכושר של

קררטרו, רוברטו בסגייסטגאיי, סיפר: "רונאלדיניו לא עושה אצלי תרגילי כושר, אני לא יכול להגיד לו לרוץ כי הוא לא אוהב לעשות את זה. הוא רק מוסר מסירות ועובד עם כמה שחקנים על הקפצות וקפיצות, אבל יש דברים שהוא לא אוהב לעשות".  

 

על אחיו וסוכנו של רונאלדיניו, רוברטו אסיס מוריירה, אמר בסגייסטגאיי: "הבעיה היא שהוא מתערב לו בכל דבר וכל הזמן אומר לו שצריך לקבל כסף תמורת כל מיני דברים. הוא הבעיה שלו בחיים".

 

מאמן הקבוצה, קשר העבר של נבחרת מקסיקו איגנסיו אמבריס, הודיע שרונאלדיניו יישב על ספסל המחליפים במשחק הליגה הבא נגד סנטוס לגונה: "אם לא אתן לו לשחק בכלל הוא לא ייכנס לכושר".


פורסם לראשונה 30/01/2015 00:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים