שתף קטע נבחר

לאלה בספק לסכנין, סטיבן כהן לא יהיה בסגל

חלוץ הפועל חיפה סובל ממתיחה ואם לא יהיה כשיר, קוראץ' יחליפו בהרכב (ש', 18:00). שוקרני: "מאמין שניראה טוב מול סכנין, המשחק מול מכבי פ"ת לא שיקף את התקופה האחרונה שלנו". עדיין קיימים פערים עם הפועל עכו בנוגע לסליחי

חלוץ הפועל חיפה, מהראן לאלה, בספק למשחק מול בני סכנין (ש', 18:00) בגלל מתיחה. הוא לא התאמן היום (ה') עם חבריו, טופל במועדון ואם לא יהיה כשיר, ז'רקו קוראץ' צפוי להחליפו. סטיבן כהן לא התאמן אף הוא בשל דלקת במפשעה ולא יהיה בסגל.

 

 

רועי שוקרני התייחס למפגש עם סכנין כשאמר: "לא היה לנו משחק טוב מול מכבי פ"ת, אבל זה לא משקף את התקופה האחרונה שלנו. זה היה מקרה חד פעמי. כל שבוע אנחנו שומעים שזה משחק שיכול לקחת אותנו למעלה או להוריד אותנו למטה ואני מאמין שנגד סכנין באמת ניראה טוב".

 

בהפועל חיפה עדיין זוכרים את פארסת השיפוט מול מכבי פ"ת, אבל שוקרני מעדיף להתרכז במשחק בשבת. "אני לא רוצה להתייחס לפנדל, זה מאחורינו ואנחנו חושבים על סכנין", הוא אמר.

 

בתוך כך, הבעלים יואב כץ ממתין לתשובת הפועל עכו לגבי צירופו של חמדי סליחי. בין הצדדים עדיין קיימים פערים כספיים ובהפועל חיפה אמרו כי מדובר במחלוקת על עמלת הסוכן של החלוץ. כמו כן, מחכים בחיפה להחלטתו של סליחי עצמו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
מהראן לאלה
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים