הוצבה אבטחה על ח”כ יוני שטבון • בן גביר: זה ספין

קצין הכנסת הצמיד אבטחה לח"כ יוני שטבון אחרי שקיבל איומים על חיי משפחתו, לאחר כישלון המו"מ בין 'יחד' ל'עוצמה לישראל' • הבוקר: הגר"מ מאזוז יכריע בסוגיית העלייה להר הבית
אריה ריבקינד
ח' שבט התשע"ה / 28.01.2015 08:52

אבטחה הוצמדה למשפחתו של ח”כ ‘יחד’ יוני שטבון, לאחר שבמהלך היממה האחרונה התקבלו איומים על חייה מצד פעילי ‘עוצמה לישראל’. כך מדווחים מקורבים של ח”כ שטבון.

על פי הדיווח, הופנו איומים כלפי שטבון, כי אם לא יהיה איחוד בין  מפלגת ‘יחד’ ל’עוצמה לישראל’, חייהם יהיו בסכנה.

המידע הועבר לקצין הכנסת ולאחר הערכת מצב, החליט קצין הכנסת להעמיד מאבטח צמוד לח”כ.

ח”כ שטבון אמר: “אנחנו מבקשים לקדם אחדות בין דתיים לאומיים וחרדים, זו בשורת מפלגת יחד. חבל שעבריינות בריונית מחבלת במהלך האחדות ההיסטורית שאנחנו מובילים”.

עו”ר איתמר בן גביר, דובר ‘עוצמה לישראל’, הגיב: “מדובר בספין האחרון שנשאר לשטבון לנופף בו והוא עושה זאת במיטב המסורת של פוליטיקאים שנתפסו בקלקלתם.

“שטבון העמיד תנאים בלתי אפשריים, דרש שנחתום שלא נעלה להר הבית לצמיתות ונפרסם זאת ברבים, תוך שהוא מתעלם מכך שהוא עצמו ישב באותה מפלגה עם אורי אריאל שעולה בכל שבוע להר הבית.

כמו כן דרש שנתחייב לשבת בקואליציה, גם במקרה של מהלכים מדיניים והכול עבור ‘כסף למוסדות’. שטבון העמיד תנאים אלה כדי לפוצץ את המו”מ.

“כשזה נחשף הוא עובר היום ל’שפן האחרון’ מוציא ספין עלוב וזול. אני קורא לשטבון להפסיק לתקוע מקלות בגלגלי האחדות. עם מרן הרב מזוז ואלי ישי השיחות היו נעימות וטובות והגענו להבנות אך שטבון פוצץ את השיחות בחוסר אחריות”.

אמש הסכימו אנשי ‘עוצמה לישראל’ לדרישתו של הגר”מ מאזוז להציב מטעמם במקום הרביעי את ברוך מרזל ולא את ד”ר מיכאל בן ארי, אך רגע לפני החתימה על ריצה משותפת, הוצגה דרישה כי אנשי ‘עוצמה’ יתחייבו שלא לעלות להר הבית – וזו הובילה לפיצוץ המו”מ.

ממפלגת ‘יחד’ נמסר כי הבוקר יכריע “הגר”מ מאזוז ביחס לסוגיית  הר הבית”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא מאמין לו. הגרעין הקשה של עוצמה נגד האיחוד.
    28/01/2015 09:55
    ישראלי
  1. אבל סומכים על ההנהגה שיעשו מה שטוב. בטח לא יאיימו…

  2. שטבון
    28/01/2015 10:01
    אור
  3. הוא מנסה לצייר את עוצמה יהודית כקיצונית ואלימה

    • אריק   29/01/2015 01:48

      מה, היא לא?

  4. שטיבון מטומטם
    28/01/2015 10:15
    ירדן
  5. למה אתה מפוצץ את המשא ומתן?? אתה גורם לאיבוד קולות של הימין!!

  6. שטויות
    28/01/2015 10:20
    אני
  7. זה נשמע כ”כ לא אמיתי..