שתף קטע נבחר

לחץ בק"ש: "אנחנו צריכים להשתפר"

בקבוצה מודאגים מאיבוד המקום הראשון למכבי ת"א ומכך שצברו 4 נקודות בלבד ב-3 מחזורים. רועי קהת לקראת מכבי חיפה בגביע: "אם נשחק כמו במחצית הראשונה מול סכנין, נעבור שלב". שרצקי מסרב לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות

במשך 16 מחזורים הוליכה עירוני קריית-שמונה את טבלת ליגת העל, עד שאמש (ב') איבדה את המקום הראשון למכבי ת"א אחרי שנפרדה ב-1:1 ביתי עם בני סכנין.

 

המאמן ברק בכר, שהיה מרוצה מהיכולת שהפגינו שחקניו, לא יזכה לחיזוק במהלך חלון ההעברות בשל סירובו של הבעלים, איזי שרצקי. בכר רצה לעבות את הסגל בשחקן נוסף ופנה לשרצקי, אך יאלץ להסתפק במצבת השחקנים הנוכחית.

 

הקשר רועי קהת אמר לאחר התיקו המאכזב: "כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לשמור על המקום הראשון.

איבדנו נקודות חשובות, אבל יש לנו קבוצה מצויינת ואני בטוח ביכולת שלנו לנצח משחקים".

 

לקראת משחק הגביע מול מכבי חיפה ב"סמי עופר", אמר קהת: "את הגביע אנחנו מכירים טוב מאוד. מכבי חיפה היא משוכה קשה מאוד, אבל זו בסה"כ חוויה. אם נשחק כמו בחצי הראשון מול סכנין, נעבור שלב". שחקן נוסף בקבוצה אמר: "אנחנו צריכים להשתפר". מלבד אדריאן רוצ'ט שהורחק אמש, גם עודד אלקיים יעדר מהמשחק מול הירוקים עקב צבירת צהובים.

 

במועדון לא הסתירו את האכזבה מכך שרק 1,000 צופים הגיעו לאצטדיון העירוני אתמול, דבר שגרם לאווירה של משחק אימון. כ-500 אוהדים רכשו עד כה כרטיס למשחק הגביע בחיפה. הקבוצה שצברה 4 נקודות בלבד בשלושת המחזורים האחרונים, תתארח במחזור הבא בליגה בטדי למפגש מול בית"ר ירושלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אחמד עאבד, אתמול
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים