|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

נתניהו ישיב עצמאית לעתירת גלאון

גלאון דורשת לאסור שידור נאומו בקונגרס האמריקני ג'ובראן: נתניהו לא ישיב בכובעו המוסדי כראש ממשלה; וינשטיין יצורף כמשיב
25/01/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
[צילום: מן הטלוויזיה]

היועץ המשפטי לממשלה יצורף כמשיב לדיון בעתירתה של יושב-ראש מרצ, זהבה גלאון, המבקשת לאסור על הרדיו והטלוויזיה לשדר את נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקני, שבועיים לפני הבחירות לכנסת. כך החליט (יום א', 25.1.15) יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן.

עוד נקבע שראש הממשלה ישיב לעתירה לא בכובעו המוסדי, אלא בעצמו.

לדברי גלאון בעתירתה, מדובר בתעמולת בחירות, האסורה במהלך 60 הימים לפני הבחירות לכנסת.
תב"כ 6/20 ח"כ זהבה גלאון ואח' נ' רשות השידור ואח' / בקשה דחופה למתן צו מניעה
יו"ר מרצ, זהבה גלאון, הגישה (25.1.15), באמצעות עו"ד דפנה הולץ-לכנר, עתירה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, למתן צו מניעה כנגד רשות השידור, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו והמועצה לשידורי כבלים ולווין במטרה לאסור עליהן לשדר את נאומו המתוכנן של ראש הממשלה בפני הקונגרס האמריקאי, המתוכנן ליום 3.3.15 בטענה שמדובר בתעמולת בחירות, האסורה במהלך 60 הימים לפני הבחירות לכנסת.

תאריך:  25/01/2015   |   עודכן:  25/01/2015
עידן יוסף
+קשיים במגעים בין ישי לבן-ארי ומרזל
00:18 26/01/15  |  
קשיים להקמת בלוק טכני משותף שיתפרק אחרי הבחירות לכנסת בין מפלגת העם איתנו למפלגת עוצמה יהודית. עיקר המחלוקת נסוב על שני עניינים - מיקום חברי עוצמה יהודית ברשימה ואי הסכמה מצד מיכאל בן-ארי וברוך מרזל שלא לעלות להר-הבית. שחר אילן מעמותת חדו"ש הגיב לקריאתו של רב העיר צפת שמואל אליהו לשתי המפלגות להתאחד, והודיע כי תוגש תלונה בעניין ליועץ המשפטי לממשלה. "קשה לחשוב על עבירה בוטה חמורה וחצופה יותר על איסור המעורבות הפוליטית של רבנים עובדי מדינה ממאמרו של הרב אליהו... אליהו הוא עבריין סדרתי בתחום המעורבות הפוליטית של רבנים עובדי מדינה. נראה שהסבלנות הבלתי נסבלת של מערכת החוק כלפי העבירות החוזרות ונשנות שלו הביאה אותו למסקנה שהכל מותר, ושום מהלך שלו לא יגרור סנקציות משמעותיות", דברי אילן.
+עלה ירוק הציגה את הרשימה לכנסת
23:50 25/01/15  |  
מפלגת "עלה ירוק" הכריזה על הרשימה שלה לבחירות הקרובות: יושב-הראש אורן לייבוביץ, ד"ר ברקת שיף-קרן, שטיפלה בחולים באמצעות קנאביס, צחי קליין חוקר קנאביס רפואי, הבלוגר עומרי חיון, ועדי לוסטיג שהובילה את המאבק נגד בנייה בחוף פלמחים.
+נתניהו: אין כוונה לממשלת אחדות
23:37 25/01/15  |  
יו"ר הליכוד תקף את המחנה הציוני. בכינוס עבודה אסטרטגי של מפלגת הליכוד אמר בנימין נתניהו: "זה השמאל הקיצוני - המחנה האנטי ציוני". הוא הסביר את התייצבותו לנאום בארה"ב ואמר שהדבר חיוני נגד פיתוח הנשק הגרעיני מצד אירן. ראש הממשלה האשים את השמאל בהתרפסות בפני הקהילה הבינלאומית, בהרכנת ראש ובהצעת ויתורים. לאחר הכינוס נפגש נתניהו עם פעיל הימין יהודה גליק וביקש ממנו לשכנע תושבים ביהודה ושומרון להצביע לליכוד. "הם בטוחים שתלך עם בוז'י יום אחרי", ענה לו גליק, אך נתניהו הבהיר לו כי אין בכוונתו לעשות זאת.
([צילום: מן הטלוויזיה])
+צירים במחנה הציוני קראו בוז לטרכטנברג
23:20 25/01/15  |  
ועידת מפלגת העבודה אישרה ברוב גדול את הרשימה המשותפת לבחירות לכנסת. כמה צירים קראו קריאות בוז כאשר הוקרא שמו של המועמד לתפקיד שר האוצר, פרופ' מנואל טרכטנברג. לרשימה צורפה המנכ"ל לשעבר של מגמה ירוקה, יעל כהן-פארן, ותשוריין בה במסגרת המקומות המובטחים למפלגת התנועה.
+הרצוג: הנבחרת שלנו - הציונית ביותר
23:18 25/01/15  |  
יושב-ראש המחנה הציוני, יצחק הרצוג, אמר כי הנבחרת שבראשה הוא עומד היא הערכית, המגוונת והציונית ביותר. "איש לא ילמד אותנו מהי ציונות כי אנחנו הציונות האמיתית", אמר הרצוג והזכיר כי אביו קרע בשעתו את החלטת האו"ם שהשוותה את הציונות לגזענות. חברת הכנסת ציפי לבני אמרה בנאומה כי נתניהו מנסה להלך אימים על הציבור. "איננו פוחדים מההסתה ומההתקפות", אמרה לבני.
([צילום: מן הטלוויזיה])
+הוקמה מפלגה ערבית חדשה
23:16 25/01/15  |  
אנשי עסקים ואנשי חינוך מהמגזר הערבי הכריזו על הקמתה של מפלגה חדשה - "התקווה לשינוי". מייסדיה אומרים כי תשמש חלופה לרשימה המאוחדת של המפלגות הערביות. בראש המפלגה יעמוד עאטף קרינאווי, איש עסקים מדרום הארץ. סגנו, מחמוד נוג'ידאת, איש חינוך מהגליל, אמר לכתב קול ישראל ערן זינגר כי במקום להתעמת עם המדינה, תפעל המפלגה החדשה למען האינטרסים הכלכליים, החברתיים והאזרחיים של הציבור הערבי.
+תוגברה האבטחה סביב ראש עיריית צפת
23:06 25/01/15  |  
תוגברה האבטחה סביב ראש עיריית צפת, אילן שוחט, המדורג רביעי ברשימת ישראל ביתנו לכנסת. שוחט התלונן במשטרה כי עבריינים איימו עליו ודרשו ממנו לשלם חצי מיליון שקלים לנהגו לשעבר ולא - יחשוף הנהג דברים שיזיקו לו. בין השניים מתנהל משפט בבית הדין לעבודה.
+גלאון נגד עמוס ידלין: יותר ביבי מביבי
22:57 25/01/15  |  
יושב-ראש מרצ, זהבה גלאון, תוקפת את עמוס ידלין ואומרת כי "המועמד של המחנה הציוני לתפקיד שר הביטחון החליט להיות יותר ביבי מביבי, להתעלם מהעובדה שלפי כל ההערכות המודיעיניות תקיפה ישראלית באיראן לא תהיה אפקטיבית, ולהצטרף למסע השכנוע הכושל של נתניהו שמנסה להציג את אירן כבעיה היחידה של ישראל".
+יוסי יונה: "לבני לא טובה יותר מביבי"
21:40 25/01/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכינוס סגור לפני כשנתיים תקף פרופ' יוסי יונה, מס' 23 בעבודה, את ח"כ לבני: "היא הייתה יו"ר של חברות ממשלתיות שהופקדה על הפרטתן"
(יונה. שלדים בארון [צילום: פלאש 90])
+גלנט: קלמן ליבסקינד הוא קמפיינר של מישהו
19:56 25/01/15  |  עידן יוסף
יואב גלנט, מועמד מס' 2 ברשימת כולנו לכנסת, תוקף את העיתונאי קלמן ליבסקינד ואומר כי הוא "קמפיינר של מישהו". ליבסקינד חשף במעריב את פרשת הקרקעות של גלנט. ובינואר 2011 קבע מבקר המדינה כי גלנט עשה שימוש חורג בשטח ציבורי שסמוך לביתו לשם מעבר כלי רכב. גלנט, שהגיב במשדר "המוסף - עם גאולה אבן", אמר: "הכל דברי בלע ושקר". לשאלת המנחה מדוע אינו תובע אותו, השיב: "לא אתן לו את הכבוד שייתבע".
+טופורובסקי: פירון בעד תחבורה ציבורית בשבת
19:46 25/01/15  |  עידן יוסף
חבר הכנסת בועז טופורובסקי טוען כי דברי חבר הכנסת שי פירון בעיתון מקור ראשון לפיהם יש עתיד מתנגדת לתחבורה ציבורית בשבת סולפו. "גם פירון וגם לפיד הבהירו: אנחנו בעד תחבורה ציבורית באזורים חילוניים בשבת! ניאבק בשביל שזה יקרה!", אמר טופורובסקי. לדבריו, כל רשות מקומית תחליט בתחומה ויש עתיד תקדם תחבורה ציבורית לשדות התעופה שפועלים בשבת ואף תומכת בהפעלה של רכבת ישראל בשבת.
+עדן הראל דחתה הצעה לשריון בבית היהודי
18:03 25/01/15  |  
מנחת הטלוויזיה עדן הראל דחתה הצעה לשריון במפלגת הבית היהודי. לדבריה, היא אך ילדה את בתה ואינה פנויה לעיסוקים פוליטיים.
+"ש"ס הופכת את הילולת הבאבא סאלי לעצרת בחירות זולה"
17:10 25/01/15  |  עידן יוסף
"ש"ס והבאבא ברוך הפכו את הילולת הבבא סאלי הנערכת היום לעצרת בחירות זולה". כך מאשימה עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון. לטענת העמותה, "ש"ס שהקימה אוהל בחירות במקום, מבזה את אחד האירועים הדתיים הגדולים בישראל והופכת את קבר הבאבא סאלי לפרזנטור של מערכת הבחירות שלה". בין היתר מיועד יו"ר ש"ס אריה דרעי לנאום באירוע ובאוהל ש"ס מחלקים תפילות עם הלוגו של ש"ס לאמירה ליד קברו של הבבא סאלי. התפילות קוראות להמשיך את דרכו של הרב עובדיה יוסף ויוצרות קשר ברור בין התפילה על הקבר למפלגה. מנכ"ל חדו"ש אורי רגב אמר ש"בש"ס אוהבים מאוד להתלונן על פגיעה ברגשות דתיים. אבל מתברר שלמפלגה עצמה מותר לדרוך, לרמוס ולכתוש רגשות כאלו של משתתפי ההילולה, תומכי מפלגות אחרות, ובלבד שתקבל עוד כמה קולות".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו ישיב עצמאית לעתירת גלאון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
ערביי ישראל, החברים במפלגת העבודה מתקוממים, לא מתאים להם להיות חלק מרשימה אשר שמה "המחנה הציוני", אבל מה לעשות מפלגת העבודה הייתה ותישאר ציונית, ואם יש בעיה אז הבעיה היא עם המפלגה ולא רק עם השם, אז זהו, זה לגמרי לא בטוח שמפלגת העבודה רואה עצמה מפלגה ציונית, לטענת הערבים הרצוג הבטיח להם להחליף את השם, ועם החלפת השם תשתחרר כנראה מפלגת עבודה מעול הציונות המעיק.
25/01/2015  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
ארבע נשים חרדיות ועמותה להעצמת כוח נשי עתרו (יום א', 25.1.15) לבית המשפט העליון נגד ועדת הבחירות המרכזית בדרישה להורות לוועדה לחייב את המפלגות החרדיות המדירות נשים מרשימותיהן לכנסת לכלול גם נשים ברשימות לכנסת, לפי שיקול דעתן של המפלגות, להתנות אישור הרשימות לכנסת ה-20 בהכללת נשים כלשהן ולהציג לאלתר פרקטיקה אופרטיבית בה יכולות נשים מהציבור החרדי להציג מועמדותן לרשימתן לכנסת הקרובה ולכנסות הבאות.
25/01/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
המערך (או מפא"י), לא עשה דבר ב-1967 כדי לקיים מו"מ, וישב וחיכה שהערבים יגישו לו עלה של זית מעצמם. את תוצאות ההתנשאות והיהירות הזו אנו אוכלים כולנו עד היום. כעת, הערבים תפסו (...), והם הם שלא רוצים ומסרבים לכל מגע עם האויב, קרי אנחנו. כך גם שלטון הליכוד לא היה למעשה שלטון. ראש ממשלה עם כמה שרים, ללא החלפת צמרת השלטון הפקידותית - אין לו ערך. בארה"ב, מיד עם כל החלפת שלטון - מוחלפים אוטומטית כל מנהלי המשרדים ויועציהם. כולם מתמנים ע"י השלטון החדש ונאמנים לו.
25/01/2015  |  עליס בליטנטל  |   מאמרים
נאום נתניהו בארצות הברית - פניו של נתניהו, בשלב זה, של מערכת הבחירות הם אל מצביעי הימין. שם הוא מנהל תחרות, לא פשוטה, מול נפתלי בנט כאשר גם כחלון, ליברמן ואפילו לפיד (חלקית) נוגסים בליכוד. במצב שכזה חוזר נתניהו לפרוט על הרגש הבסיסי של מצביעי ימין: תחושת הרדיפה והקיפוח ועם זאת העמדת האיום הביטחוני במרכז סדר היום של הבחירות. פחד הוא מרכיב חשוב בהתנהגות הבוחר.
25/01/2015  |  יורם דורי  |   מאמרים
המערך האדום מנסה לשווק את עצמו בשם היומרני "המחנה הציוני", בעוד שהשם הראוי לו הוא המחנה הקיצוני, המחנה שמתנכר לערכי הציונות ומוביל את ישראל לאובדן זהותה ולמלחמה נוספת במתכונת מלחמת אוסלו, או גרוע ממנה. התקשורת הישראלית, שרובה ככולה מתגייסת כעדר להפצת המסר "רק לא נתניהו", מתעקשת לשרת את המערך של בוז'י-לבני ולהציגו כמרכז-שמאל. יתר על כן, היא מציגה את ציפי לבני, העריקה מכל מפלגה שבה היתה, כמי שיכולה להביא מצביעים מן הימין, בשעה שדעותיה המדיניות ופעילותה בשנים האחרונות הן לא רק שמאלה מהרצוג אלא גם שמאלה מזהבה גלאון.
25/01/2015  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
עתירה: העבירו מסמכי מטה הבחירות  /  איציק וולף
שפירא לנתניהו: ערוך טכס לעולי אתיופיה  /  איתמר לוין
המשוריינת של נתניהו: קרוליין גליק  /  איציק וולף
חקירה לקראת הבחירות  /  יאיר דקל
הגודל לא קובע...  /  יהודה דרורי
אז למה לי בית (יהודי)  /  ליאור רזניק
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il