יום שבת, 18.05.2024 שעה 03:20
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

רמון במופע "אני מאשים": לא היה כישלון מקצועי

מחזיק זכויות הניהול של הפועל ת"א תקף את האשמים לדעתו במצב של האדומים: "רכישת המועדון סוכמה עד שהגיע פואד. לאף בעל מניות אין סמכות ניהולית"

|
חיים רמון (נעם מורנו)
חיים רמון (נעם מורנו)

הבעלים של הפועל ת"א, חיים רמון, ערך מסיבת עיתונאים שבמהלכה סיפק נאום "אני מאשים". במהלך מסיבת העיתונאים חיים רמון תקף את מי שלדעתו אשמים במצב של האדומים. 

הפועל עוברת עונה רעה מאוד מבחינה מקצועית כאשר המחסור במזומנים משפיע, אך בקבוצה התחזקו לאחרונה במספר שחקנים והם עדיין מנסים להגיע לפלייאוף העליון בעקבות ההגעה של המאמן החדש אלי כהן. למרות זאת, רמון רואה את הדברים בצורה אחרת.

במהלך מסיבת העיתונאים שהייתה חמה, רמון התעמת עם אנשי התקשורת והאשים אותם בסילוף האמת.

שוב ושוב חזר מחזיק זכויות הניהול וטען שאין בעיה ניהולית במועדון וסיפר בהרחבה את גרסתו למצב הקבוצה - הכלכלי והמקצועי - ושרשרת האירועים שהובילה לפרידה מהמנהל המקצועי אייל ברקוביץ' והמאמן אסי דומב.

"הקבוצה מתנהלת בשנתיים האחרונות בצורה מסודרת ובלי תקלות", אמר רמון והוסיף: השחקנים זוכים לתנאים הטובים בליגה ויש צוות רפואי מעולה. הם מקבלים את שכרם באופן רצוף ומדויק, למעט פעם אחת שבה המשכורת הגיעה באיחור של שלושה ימים בגלל בעיות טכניות".

חיים רמון בנאום זועם: רק אני מחליט

בהמשך, התייחס למחלקת הנוער של הקבוצה: "קיבלתי מחלקת נוער מפורקת והשקעתי בה חמישה מיליון שקלים. גייסתי כסף למגרשים סינטטים, שחוסכים למועדון חצי מיליון שקלים כל שנה. חתמתי גם עם עיריית ת"א על הסכם שלפיו מתחם חודרוב לא יפונה. ניהול נכון הוא לגייס כסף ולהשיג תוצאות טובות".

רמון הוסיף: "הפועל ת"א מתחילה את העונה עם שבעה מיליון שקלים, כולל הכנסות נטו מכרטיסים. כל מה שמעבר לזה צריך לגייס. היחיד שגייס כספים זה אני. גייסתי 25 מיליון שקלים ואני לא מכיר הרבה אנשים שמסוגלים לגייס רבע מהסכום הזה. כאשר קיבלתי את הקבוצה היה לה גרעון תפעולי של 17-18 מיליון שקלים".  

חיים רמון (נעם מורנו)
חיים רמון. "אני גייסתי 25 מיליון שקלים" (נעם מורנו)
 

לגבי הסגל של הקבוצה אמר רמון: "אחרי שהגעתי היה לנו דרבי בגביע הטוטו. ההרכב ששיחק שם לא היה שורד בליגה הלאומית. גייסתי כסף והבאתי שחקנים. אם מישהו יכול לגייס את הכספים האלה במקומי אז אני אקום ואלך. הגענו למצב שהגרעון עומד על 11 מיליון שקלים בשנה. בשנה הראשונה אני כיסיתי גרעון על ידי הלוואה אישית שאני לקחתי ואף אוהד לא הביא שקל".

רמון הוסיף: "החוזה של גילי ורמוט עומד על שווי של ארבעה מיליון שקלים. מתוך הסכום הזה תרמו לי 400 אלף שקלים. אמרו שאם אין כסף אז לא צריך להביא שחקנים אבל אז הפועל ת"א יורדת ליגה. לעומת ההשקעה יש פה הצלחה. התמודדתי עם אנשים חזקים מהפועל ב"ש, מכבי ת"א, מכבי חיפה ועירוני ק"ש. השקעתי פחות ועדיין נשארנו קבוצת צמרת. אנחנו הקבוצה היחידה שהגיעה ברציפות לאירופה פרט למכבי ת"א".

רמון המשיך להתייחס למצב הכלכלי של המועדון האדום: "מכבי משקיעה בין 150-200 מיליון שקלים בשביל להגיע לליגת האלופות וזה לא קרה. אין בכדורגל הישראלי אדם חשוב יותר ממיץ' גודלהאר. אני מתפלל שרבע גולדהאר היה מגיע להפועל ת"א".

חיים רמון (נעם מורנו)
חיים רמון (נעם מורנו)
 

לגבי הרכש שהגיע אמר: "כל מה שהבאנו מתקזז עם מה ששחררנו. הפועל תל אביב מנוהלת בצורה מסודרת יותר מכל קבוצות הליגה למרות המחסור בכסף. לאף בעל מניות אין שום סמכות ניהולית. אף אחד מהסגל לא מסוגל לפתור בעיות בירוקרטיות מול עיריית תל אביב או הטוטו. רק אני קובע מה קורה בקבוצה".

כאשר התבקש להתייחס לעבודתו של אייל ברקוביץ' אמר: "הוא מונה בתקופה שעידו חג'ג ניהל את המועדון ושמחתי מהמינוי. הוא עשה עבודה טובה בהרבה מאוד נושאים, למשל בנוער. הוא גייס חצי מיליון שקל וניהל את הנוער ואנחנו רואים את הפירות. אחרי שעידו עזב בגלל ההפגנות אייל אמר שייקח את העניין הניהולי. הוא קיבל את כל הסמכויות הניהוליות והמקצועיות ועשה עבודה טובה. לא היו לי טענות אליו בנושא המקצועי. הוא השקיע, עבד ולפעמים אפילו הגזים ברצון לחסוך כסף".

כאשר נשאל לגבי חלקו במצב של הקבוצה אמר: "הפועל צריכה לחיות לפי האמצעים שלה. לא היה צריך להביא את גילי ורמוט, שלדעתי הוא הוא הכדורגלן הטוב בארץ. אגודה עניה לא יכולה לסוע במרצדס. הפועל ת"א תחיה לפני הכסף שייכנס מאוהדים. נגמר העידן של גיוס הכסף. בתקציב השחקנים הפועל קבוצה עניה. בכסף הזה אפשר להאבק על מקומות 5-6. אני סיכנתי את הביטחון הכלכלי בשביל המועדון. לא היה כישלון מקצועי". 

חיים רמון (נעם מורנו)
חיים רמון (נעם מורנו)
 

בהמשך דבריו, התייחס למינוי של אלי כהן: "מי שקובע בסופו של דבר זה אני. לא שאלתי לגבי אלי כהן, אני זה שהודיע על המינוי שלו. היה לי ברור שאסי צריך להתפטר כבר ביום שלישי האחרון. דיברתי עם אלי כהן בפעם הראשונה בשעה 21:30. ניסיתי לעשות את זה עם מינימום פגיעה. טובת המועדון היה מעל לכל. לא רציתי שנגיע למצב שבו נהיה בלי מאמן".  

לסיום אמר רמון: "יש קומץ של אוהדים שהורס. אוהדים שתולים שלטים כמו לא מייצגים את ישראל. הפועל היא מישראל. תג המחיר שהיה להפועל ת"א עמד על 12 מיליון שקלים, לא כולל תשלום חובות של עד 28 מיליון שקלים. זה תג מחיר שנחתם. אחרי שגם סוכם שהקבוצה לא תשחק בשבת הגיע פואד. אני כל הזמן מנהל מו"מ עם רוכשים".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */