שתף קטע נבחר

רובי בלינקו סיים את תפקידו בעירוני רמת גן

לאחר חמישה מחזורים ואפס נצחונות הגיעו הנהלת הקבוצה והמאמן להחלטה משותפת על סיום ההתקשרות. בלינקו: "אני מודה לר"ג, ומאחל לקבוצה בהצלחה". לעומת זאת, בראשל"צ חזרו לחייך, לאחר ניצחון הבכורה תחת מיקי דורסמן, אמש באשקלון. סוכר: "שחקני ראשל"צ קוראים לדורסמן קוסם"

אפס ניצחונות לאחר חמישה מחזורים זה כנראה כבר קצת יותר מדי עבור עירוני רמת גן. הנהלת המועדון פירסמה היום (ב') הודעה לפיה רובי בלינקו סיים את תפקידו כמאמן הקבוצה, לאחר החלטה משותפת של ההנהלה והמאמן. הצדדים נפרדו ברוח טובה. בשלב זה לא ברור מי יאמן את הקבוצה באופן קבוע, כאשר עוזר המאמן עמיר עוזי אמור להדריך את השחקנים במשחק הקרוב.

 

 

בלינקו אמר לאחר פרסום ההודעה: "אני מודה לרמת גן על התקופה הנפלאה, אני מאחל להם הצלחה בהמשך". כזכור, הגיע המאמן לקבוצה בקיץ 2007, ותחילת הדרך היתה ורודה מאוד. הקבוצה נראה טוב מאוד בפתיחת עונת 2007/08, ואף חשבה על אפשרות להעפלה לפיינל פור הישראלי, אך סיום עונה פושר הראה את הבאות בפיתחת עונת 2008/09. כאמור, מצאה עצמה ר"ג בבור עמוק כשהיא גוררת אחריה חמישה הפסדים בחמשת המשחקים הראשונים של העונה.

 

הבוקר, לפני שנודע על סיום דרכו בקבוצה אמר בלינקו ל-ynet: "ההרגשה היא קשה מאוד, וברור שלא עבר עלי לילה קל. יחד עם זאת צריך להישאר בפרופורציות , יש מצב ספורטיבי לא נעים וצריך לחשוב מה עושים ואיך יוצאים מהמצב".

 

יו"ר הקבוצה בני ברנר אמר גם הוא לפני ההודעה הרשמית של הקבוצה: "המגבלות שלנו ידועות, אבל יחד עם זאת נעשה את המקסימום. אני מאמין בקבוצה ובשחקנים". במחזור הבא תצא ר"ג למשחק חוץ מול קרית אתא.

 

מנגד, עירוני נהריה חזרה לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים. הקבוצה הייתה צריכה את הניצחון כמו אוויר לנשימה, שכן במחזור הבא תארח את מכבי חיפה. הזר החדש של הקבוצה, פיליפ ריצ'י, ששיתף פעולה בעבר עם ארון מגי ורביב לימונד, הרשים כשתרם ב-20 דקות 14 נקודות ו-5 ריבאונדים.

 

יוגב אוחיון: "הרבה אוויר השתחרר, והניצחון היה ממש חשוב בשביל השחקנים, המאמנים, ההנהלה וכמובן האוהדים. המפתח במשחק היה הגנה, ראו שרצינו יותר וקפצנו על כל כדור, אני שמח שהצלחנו". על המשחק הקרוב מול חיפה אמר אוחיון: "יהיה קשה, חיפה קבוצה מצוינת. בתחילת העונה אמרנו שאנחנו קבוצה שראויה להיות בצמרת, אנחנו מאמינים בכך. נבוא למשחק וניתן את הכל."


יוגב אוחיון: "יהיה קשה בחיפה" (צילום: אלי אלגרט)

 

החיוך חזר לעיר היין

בשעה טובה, במחזור החמישי של העונה, מכבי ראשון לציון רשמה אמש ניצחון בכורה העונה בליגה, 80:88 על עירוני אשקלון. המאמן החדש מיקי דורסמן, שהחליף את זיו ארז, החזיר בשבוע האחרון את האמון לשחקנים והשמחה שנראתה באימונים האחרונים, באה לידי ביטוי גם על המגרש.

 

שחקני ראשון לציון עלו עם המון מוטיבציה, קפצו על כל כדור ונראו מאוחדים. דורסמן ציין בסוף המשחק כי הוא לא מתכוון לבצע שינויים בסגל בדמות שחרור שחקנים, אלא להיפך, דווקא לעבותו.

 

קפטן הכתומים, אבי סוכר, אמר: "ההרגשה טובה, אני מקדיש את הניצחון לזיו. זו הקלה גדולה כי היינו צריכים את הנקודות האלו. היו לנו כמה שבועות קשים ואני

שמח שניצחנו. כל הכבוד למיקי, הוא עשה בשבילנו הרבה. בחדר ההלבשה אנחנו קוראים לו הקוסם".

 

שחקנים בקבוצה סיפרו כי כבר אחרי שבוע הם 'מכורים' לדורסמן, וגם בהנהלה מרוצים מהשינוי בקבוצה. במחזור הבא תארח ראשל"צ את גלבוע/גליל והמאמן החדש פנה לאוהדים: "אני קורא לכולם למלא את האולם הביתי, הקהל שלנו הוא יתרון גדול".


פורסם לראשונה 24/11/2008 11:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רובי בלינקו
צילום: דודי ועקנין
מומלצים