שתף קטע נבחר

בעכו סלחו ליובאנוביץ' על נגיעת היד המוזרה

בקבוצה של שלומי דורה קיבלו את גרסתו של הבלם שטען כי פספס את כדור הגובה שגרם לאחד השערים בהפסד 3:0 למכבי תל אביב בשבת. הצפוניים מתכוננים למשחק הקריטי מול רעננה בשבת, במקביל ינסו להתחזק בקשר וחלוץ

אחרי 24 שעות מותחות בהן לא ידעו בהפועל עכו איך לקבל את נגיעת היד המוזרה של הבלם, ברניסלאב יובאנוביץ', בדקה הראשונה להפסד מול מכבי ת"א 3:0 בשבת, במועדון החליטו לקבל את גרסתו. הבלם טען כי עלה לכדור הגובה, אך פשוט פספס אותו.

 

אחרי ששמו מאחוריהם את פרשת יובאנוביץ' והיד, בעכו מתרכזים כעת במשחק הקריטי מול הפועל רעננה בשבת. החבורה של שלומי דורה עדיין ממוקמת במקום האחרון ממנו היא לא מצליחה להתרומם.

 

בעיר ינסו להביא ליציעים באצטדיון כמות גדולה של אוהדים ובני נוער שידחפו את הקבוצה. בצפון יודעים כי כל תוצאה פרט לניצחון על קבוצתו של חיים סילבס יקרבו עוד יותר את המועדון לליגה הלאומית.

 

להרכבה של הקבוצה צפוי לשוב הקשר הברזילאי, גו'ליאנו ספדאסיו שהחלים מהפציעה והמאמן שלומי דורה ימשיך לתת קרדיט לחלוץ יובל אבידור ולצידו ישחק חמדי סליחי שלמרות הצעות מקבוצות שונות נראה שישאר בקבוצה עד לסיומה של העונה בשל מצבה הקשה בתחתית הליגה. בעכו ינסו בהתאם לסיוע כספי מהעירייה להתחזק בשני שחקנים נוספים, קשר וחלוץ .

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
שלומי דורה
צילום: גיל נחושתן
מומלצים