שתף קטע נבחר

לוידס יפטר 1,500 עובדים ויסגור 160 סניפים

לפי דיווחים בתקשורת הבריטית, הבנק יסגור את רשת צ'לטנהם אנד גלוסטר, אותה רכש ב-1997. בחודשים האחרונים פיטר הבנק 3,000 עובדים

לוידס בנקינג גרופ יסגור את כל סניפי יחידת המשכנתאות צ'לטנהם אנד גלוסטר ויקצץ 1,500 משרות, כך דיווחה היום (ג') התקשורת הבריטית. בלוידס סירבו להגיב לדיווחים, ונמסר כי הבנק ידבר עם עובדיו לפני שיודיע על צמצום משרות.

 

 

"סקיי ניוז" ציטט מקורות בתעשייה שאמרו שעד 1,500 משרות עשויות להיות מקוצצות, וה-BBC דיווח גם כי לוידס עשוי לסגור את רשת צ'לטנהם אנד גלוסטר, המונה 160 סניפים. לוידס השתלט ב-1997 על צ'לטנהם אנד גלוסטר, בעבר חברת בנייה, שנוסדה ב-1850.

  

3,000 משרות קוצצו בלוידס מאז שהבנק השתלט על HBOS המתחרה בעסקת חילוץ בתיווך ממשלתי שהעמיסה על הבנק הפסדי הלוואות כבדים. הבנק הודיע שינקוט באסטרטגיה של ריבוי מותגים, שבמרכזה ענקית המשכנתאות הליפקס, בנק אוף סקוטלנד ולוידס.

 

היו"ר התפטר

לפני כשלושה שבועות פרש מתפקידו יו"ר לוידס, ויקטור בלאנק. הרקע להתפטרות הוא הפסדי ענק של 11 מיליארד ליש"ט במהלך שנת המס 2008 וביקורת ציבורית נרחבת על פעילותו של בלאנק.

 

החלטתו לרכוש את הבנק HBOS שהובילה להפסדים כבדים לא מצאה חן בעיני בעלי מניות ודירקטוריון הבנק. אלמלא עסקה זו הייתה מתבצעת, היה מסיים לוידס את השנה עם רווח נקי של 803 מיליון ליש"ט. מנכ"ל לוידס, אריק דניאלס, אשר גם ספג לאחרונה ביקורת נוקבת על שותפותו למהלך השנוי במחלוקת, נשאר בינתיים בתפקידו. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים