יום רביעי, 22.05.2024 שעה 00:12
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

צפו: יצחקי כיכב עם צמד ב-1:4 על ת"א/רמלה

חלוץ מכ' ת"א שב להרכב אחרי 11 חודשים וכיכב מול היריבה הצנועה מהלאומית. הפרס: העפלה לשמינית גמר הגביע. בדש ורייכרט הוסיפו, אבינו איזן זמנית

|
ברק יצחקי כובש בווירטואזיות (רדאד ג`בארה)
ברק יצחקי כובש בווירטואזיות (רדאד ג`בארה)

מכבי תל אביב עלתה הערב (רביעי) לשמינית גמר גביע המדינה לאחר שגברה 1:4 על בית"ר ת"א/רמלה בחוץ במסגרת סיבוב ח', אולם הבשורה הגדולה מבחינת הצהובים הייתה הופעתו של חלוץ הקבוצה, ברק יצחקי, ששב להרכב אחרי 11 חודשים - ובגדול.

החלוץ שהתאושש מפציעה ממושכת כבש כבר בפתיחה מתוך הרחבה אחרי מסירה שקיבל מגאל מרגוליס (3), פאקו אייסטרן 'זכה' לדפיקות לב מואצות כאשר אוראל גרינפלד שרק לפנדל מפוקפק אחרי שקרלוס גארסיה ספק תפס את מתן לוטטי ברחבה, ואבי אבינו דייק מהנקודה (25).

המאמן הספרדי נרגע תוך זמן קצר שעה שברק בדש השתלט על השמטה של השוער ג'ניה דונייב וכבש מתוך הרחבה (29). יצחקי, ששערו האחרון היה לפני יותר משנה מול הפועל באר שבע בליגה, השלים צמד עם שער נהדר מהאוויר אחרי הגבהה נהדרת של דן איינבינדר.

בן רייכרט חתם את תוצאת המשחק אחרי שחטף כדור ובעט סמוך לרחבת ה-16 כדור שפגע באחד משחקני הגנת המארחת ונכנס פנימה (72). חלום הטרבל של הצהובים חי וקיים, במיוחד לאחר ה"חיזוק" של ינואר עם חזרתו לכושר של יצחקי.

צמד אדיר ליצחקי, 1:4 למכבי ברמלה

.מחצית ראשונה

השופט אוראל גרינפלד הוציא את המשחק לדרך לעיני 2,000 צופים.

דקה 1: כמעט פתיחה חלומית לאלופה. שון גולדברג הצעיר פרץ מהאגף השמאלי והגביה את הכדור לרחבה. בן רייכרט בעט חזק אך הכדור הלך למרכז השער וג'ניה דונייב קלט. מן העבר השני, האורחת מיד יצא להתקפה אך הבעיטה של אורי מגבו לא מצאה את המסגרת.

צפו בסרטון שאדידס הכינה עבור יצחקי

דקה 3, מכבי ת"א עלתה ל-0:1: פתיחה נהדרת לאלופה, ולא פחות מכך רגע מרגש עבורה ועבור ברק יצחקי. בן רייכרט מסר את הכדור לגאל מרגוליס שפרץ מהאגף הימני. השחקן הצעיר הגביה את הכדור והחלוץ, שחזר לא מכבר אחרי כמעט שנה של היעדרות, בעט מתוך הרחבה בנגיעה פנימה.

ערן זהבי ושרן ייני (רדאד ג´בארה)
ערן זהבי ושרן ייני (רדאד ג´בארה)
 

שחקני מכבי ת&qout;א חוגגים (רדאד ג´בארה)
שחקני מכבי ת"א חוגגים (רדאד ג´בארה)
 

דקה 12: קרלוס גארסיה ספג כרטיס צהוב אחרי עבירה במרכז המגרש. ההתקפה שלאחר מכן טמנה בחובה ניסיונות כיבוש של המארחת. אורי מגבו ואבי אבינו ניסו לאיים מרחוק אך ברק לוי היה במקום כדי לעצור.

דקה 25, בית"ר ת"א/רמלה השוותה ל-1:1: בדרך לסנסציה? קרלוס גארסיה ספק הכשיל ברחבה את מתן לוטטי. אוראל גרינפלד לא היסס והצביע אל עבר הנקודה הלבנה. אבי אבינו לא התרגש והכניע את ברק לוי.

אבי אבינו מכניע את ברק לוי (רדאד ג´בארה)
אבי אבינו מכניע את ברק לוי (רדאד ג´בארה)
 

דקה 29, מכבי ת"א עלתה ל-1:2: התאוששות מהירה של הצהובים. דור פרץ פרץ לאורך 60 מטרים עם הכדור, ובעט חזק למרכז השער. דונייב השמיט ובדש עט על המציאה והמשיך כמו שצריך פנימה.

דקה 31: הזדמנות אדירה לזכות הצהובים הלכה לאיבוד. ראדי הגביה כדור חופשי לתוך הרחבה, פרץ הצעיר נגח והשאיר את גארסיה, מול שער חשוף אך האחרון החמיץ משני מטרים שער ודאי.

ברק בדש חוגג את השני (רדאד ג´בארה)
ברק בדש חוגג את השני (רדאד ג´בארה)
 

מחצית שנייה
דקה 52, מכבי ת"א עלתה ל-1:3: איזה יום נהדר לברק יצחקי. החלוץ המתקאמבק קיבל כדור נהדר מאיינבינדר בתוך הרחבה, ומהאוויר תוך כדי קפיצה בעט נפלא פנימה והשלים צמד אישי.  

דקה 54: יצחקי כמעט השלים שלושער. החלוץ מצא עצמו בתוך רחבת החמש של המארחת. ממצב נוח הוא בעט מרחק חמישה מטרים מהשער אך השוער דונייב היה במקום כדי למנוע מהחלוץ לקחת את הכדור הביתה, כנהוג במקרה של כיבוש שלושער.

מכבי ת&qout;א חוגגת (רדאד ג´בארה)
מכבי ת"א חוגגת (רדאד ג´בארה)
 

דקה 72, מכבי ת"א עלתה ל-1:4: מכבי פשוט נהנית עכשיו. בן רייכרט חטף את הכדור במרכז המגרש, רץ לעבר רחבת האורחת ומ-18 מטרים בעט, פגע באחד משחקני ההגנה והכניע את דונייב.

ברק בדש ובן רייכרט חוגגים (רדאד ג´בארה)
ברק בדש ובן רייכרט חוגגים (רדאד ג´בארה)
 

דקה 83: איינבינדר כמעט והצטרף לחגיגה הצהובה ברמלה הגשומה. הקשר קיבל את הכדור ומצא עצמו לבד מול דונייב אבל האחרון היה במקום כדי להדוף נהדר ולמנוע מהאלופה לכבוש את החמישי.

בית"ר תל אביב/רמלה: ג'ניה דונייב, אטו תומאסן, איתי עוזרי, אורי מגבו, קרלוס לואיסה (גיל גילקרוב, 57'), ווילאם נג'ובו (דור אבינו, 66'), ניר לקס, אבי אבינו, שחר קלר, מתן לוטטי (דין גבאי, 73') ואלון סולטן.

מכבי תל אביב: ברק לוי, יואב זיו, קרלוס גארסיה (עומרי בן הרוש, 76'), דור פרץ, שון גולדברג, מהראן ראדי, דן איינבינדר, בן רייכרט, גאל מרגוליס (איתן טיבי, 46'), ברק בדש וברק יצחקי (דור מיכה, 71'). 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */