שתף קטע נבחר

צילום: עוז מועלם

גודס: "הגיע הזמן לנצח קבוצה יותר טובה"

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת המפגש מול ברצלונה מחר (חמישי, 21.05, שידור ישיר ב-ynet ספורט): "המשחק תלוי גם בנו, לא רק בהם. זה תלוי באיך שנשמור שחקנים מסוימים, איך נתקיף. לחבר'ה יש אנרגיות חיוביות, הם מוכנים ומאוד רוצים לנצח"

מכבי ת"א תארח מחר (21.05) את ברצלונה במסגרת המחזור השלישי בשלב הטופ 16 של היורוליג, ויודעת שאחרי ההפסד לפנאתינייקוס והניצחון על הכוכב האדום בלגרד, מדובר במפגש מול יריבה בסדר גודל שונה לחלוטין. למרות שבארסה תגיע ללא חואן קרלוס נבארו ובראד אולסון הפצועים, הסגל שלה מרשים במיוחד. 

 

המשחק יהווה ציון דרך בהיסטוריה של הצהובים, ויהיה ה-800 שלהם בגביעי אירופה בכל הזמנים. מעבר לכך, ניצחון יהיה מספר 500 של הקבוצה באירופה. זו עונתה ה-54 של מכבי במפעלים האירופיים הרשמיים של פיב"א והיורוליג: 51 עונות במפעל הבכיר של גביע האלופות על שמותיו וגלגוליו השונים, שנתיים בגביע אירופה למחזיקות גביע (1967 ו-1970) ועונה אחת בגביע קוראץ' (1994).

 

סופו ופניני הפצוע (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
סופו ופניני הפצוע(צילום: עוז מועלם)

 

גודס אמר הערב במסיבת העיתונאים: "אנחנו מודעים לסטטיסטיקה שכולם מדברים עליה, שבשבע השנים האחרונות לא הצלחנו לנצח אותם. אני חושב שזה נותן לנו יותר מוטיבציה, לשבור את הנאחס. אנחנו מודעים לכוח שלהם ולכושר בו הם נמצאים. בשלושת המשחקים האחרונים הם סביב 90 נקודות עם מעל 50 משלוש, ו-12.5 שלשות. הם בתקופת שיא מבחינה התקפית. אני חושב שזה אחד המפתחות שלנו למחר, לראות איך מורידים אותם ל-72 נקודות. זה אתגר מאוד גדול. אני מקווה מאוד שנצליח לעשות את זה.

 

גם התקפית, אנחנו צריכים להגיע לאזור 80 הנקודות. יהיה מץ'-אפ מעניין, המשחק תלוי גם בנו, לא רק בהם. זה תלוי באיך שנשמור שחקנים מסוימים, איך נתקיף. זה תלוי בכל כך הרבה פרמטרים. לחבר'ה יש אנרגיות חיוביות, הם מוכנים ומאוד רוצים לנצח. אני מקווה שנבוא בגישה הנכונה ובריכוז הנכון".

 

אלכסנדר מתחמם (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אלכסנדר מתחמם(צילום: עוז מועלם)

 

גודס התייחס גם לכוכב האורח, מרסיליניו הוארטס: "הוא שחקן הפיק-אנד-רול הכי דומיננטי ויעיל שלהם. כשלא הולך, הכדור מגיע אליו והוא מנסה לייצר נקודות. נצטרך להצר את צעדיו ולגרום לאחרים להיות יותר דומיננטיים, דרך הגנה טובה, חכמה ואגרסיבית. זה יהיה שם המשחק. גם אם ננצח, כל דבר יכול לקרות בהמשך, אבל אין ספק שהגיע הזמן לנצח קבוצה יותר טובה על הנייר".

 

ג'ו אלכסנדר: "הגעתי לכאן כדי לתרום לקבוצה בכל דרך שאני יכול, ואני שמח שקיבלתי דקות ויכולתי לעזור לניצחון בנהריה. אני עדיין לא יודע אם מחר אוכל לשחק דקות רבות, כי אני עדיין לומד את המערכת ואת התרגילים החדשים. רק בעוד מספר שבועות באמת ארגיש יותר נוח. כדורסל אמריקאי מאוד שונה מאירופי. האווירה במגרשים כאן טובה יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
סופו ולנדסברג
צילום: עוז מועלם
מומלצים