שתף קטע נבחר

אקס שאלקה מתקרב לבית"ר ירושלים

צ'יפריאן דיאק אמור להשיב להצעת המועדון עד סוף שבוע. במועדון מעריכים שבשבוע הבא יגיע לארץ כדי לחתום. חיימוביץ' סובל מקרע בשרירי הירך האחורי ויחמיץ את משחק הגביע מול אשקלון

במסגרת ניסיונותיה לחיזוק הקבוצה, בית"ר ירושלים הגישה הערב (ג') הצעה כספית נגדית לקשר הרומני, צ'יפריאן דיאק וממתינה לתשובתו שאמורה להתקבל עד סוף השבוע.

 

ההערכה היא שדיאק יקבל את הצעתה של בית"ר ויגיע ארצה בשבוע הבא על מנת לחתום. בית"ר תשלם לקלוז', קבוצתו הנוכחית של דיאק 35 אלף יורו והשחקן עצמו שצפוי לחתום לעונה וחצי ירוויח 300 אלף יורו על כל התקופה.

 

דיאק בימיו בשאלקה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
דיאק בימיו בשאלקה(צילום: gettyimages)

 

דיאק (28) שהיה שייך בעבר לשאלקה ואף שיחק במדיה בליגת האלופות מחזיק ב-11 הופעות בנבחרת רומניה. במקביל לדיאק בית"ר מנהלת משא ומתן גם מול מתיאוש זאכרה מזורניק זאבזה הפונלי. מור שקד שוחרר מהקבוצה וצפוי לחתום בבני לוד.

 

בלם הקבוצה, זאב חיימוביץ' יישאר מחוץ לסגל במשחק הגביע מחר (ה') באשקלון עקב מתיחה בשריר הירך האחורי. את מקומו של חיימוביץ' עשוי לתפוס הבלם הצעיר, טל כחילה.

 

המאמן מנחם קורצקי אמר לשחקנים לקראת הההתמודדות: "אנו מתייחסים למשחק בשיא הרצינות. אשקלון קבוצה טובה וחזקה, צריך להיערך נכון ובשיא הרצינות. משחק המעבר של אשקלון מצוין

וההתקפות המתפרצות שלהם קטלניות. בגביע אין עניין של הבדלי ליגות וזה חשוב שנפנים זאת".

 

כ-2,500 אוהדים של בית"ר ילוו את הקבוצה למשחק, כאשר הנהלת הפועל אשקלון הקצתה 500 מקומות חנייה בנפרד לטובת הקהל הירושלמי בשדרות ירושלים, ברחבת היכל הספורט הסמוך למגרש.

 

בינתיים, קרוב ל-15,000 צופים הבטיחו את הגעתם למשחק הליגה בטדי מול הפועל תל אביב ביום שני הקרוב. ליציע המזרחי נותרו עשרות כרטיסים בלבד. אוהדי הפועל יישבו ביציע הצפוני.

 


פורסם לראשונה 14/01/2015 14:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
צ'יפריאן דיאק
צילום: gettyimages
מומלצים