שתף קטע נבחר

גיא לוזון הוצג בצ'רלטון: "אני חובב של הכדורגל האנגלי"

אחרי החתימה, המאמן ערך מסיבת עיתונאים ראשונה בקבוצה מהצ'מפיונשיפ: "אני אדם ששונא להפסיד ואוהב לנצח". על הביקורות: "מקווה שממשחק למשחק האוהדים יידעו שאנחנו נותנים 100% בכל פעם". בתקשורת באי הבריטי נטען כי המינוי של המאמן הישראלי לא התקבל בברכה בקרב השחקנים

יוצא לדרך חדשה. אחרי שחתם אתמול בצ'רלטון, גיא לוזון הוצג היום (ד') במועדון מליגת המשנה באנגליה וערך מסיבת עיתונאים ראשונה בתפקיד.

 

"אני חובב של הכדורגל האנגלי", אמר לוזון, "קצב המשחק והאווירה ביציעים הם פנטסטיים. אי אפשר להשוות את הכדורגל באנגליה לשום מקום אחר בעולם. אני אדם ששונא להפסיד ואוהב לנצח. כדורגל זו האהבה שלי, התשוקה שלי. יש לי יחסים טובים עם הבעלים. אחרי שסיימתי את התפקיד בסטנדרד שמרנו על יחסים חמים".

 

אוהדי צ'רלטון לא ממש התלהבו מהמינוי של לוזון. "אני מקווה שממשחק למשחק הם יידעו שאנחנו נותנים בכל פעם מאה אחוז", אמר המאמן, "כשהגעתי לבלגיה, הרבה אנשים אמרו שאין לי ניסיון בכדורגל הבלגי , אבל צברנו את מספר הנקודות הגבוה ביותר. אנחנו צריכים לחשוב רק על המשחק הבא ולהשיג תוצאה טובה".

 

כזכור, אמש, אחרי ההכרזה הרשמית על מינויו של לוזון, הגיבו אוהדי הקבוצה הלונדונית בזעם, אבל הם לא היחידים. בעיתון "לונדון איבנינג סטנדרד" נטען כי גם שחקנים בכירים של המועדון העבירו ביקורת קשה על ההחלטה לבחור בלוזון כמחליפו של בוב פיטרס.

 

על פי העיתון, אותם שחקנים טוענים כי הבעלים רולאן דושאטלה היה צריך לבחור מנג'ר אנגלי או אחד כזה שמכיר את הכדורגל האנגלי. בכתבה נטען כי היה ניסיון להעביר מסר ברוח הזו להנהלת הקבוצה, אולם דושאלה, שמקביל משמש כבעלים של סטנדרד ליאז', היה החלטי והעניק ללוזון את ההזדמנות.

 

אגב, מסתבר שפיטרס לא הופתע כלל מההחלטה לפטרו מצ'רלטון ואמר: "כשגיא לוזון פוטר מסטנדרד ליאז' ידעתי שאני צריך להיזהר. אני עדיין מצטער שהייתי צריך לעזוב". צ'רלטון, שלא ניצחה כבר במשך עשרה משחקים, מדורגת במקום ה-14, מרחק עשר נקודות מהמקום המוליך לפלייאוף.


פורסם לראשונה 14/01/2015 13:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
גיא לוזון
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים