שתף קטע נבחר

מסי: "חדר ההלבשה שלנו היה במצב רע"

כוכב ברצלונה שוב התראיין, הפעם ל-ESPN, והודה כי מחול השדים סביב המועדון השפיע על השחקנים: "ידענו שזה שקר ושמדובר בנסיונות לפגוע במועדון". על הנבחרת: "מעולם לא רציתי לעזוב ולא היו לי בעיות עם טבס"

ליונל מסי לא מפסיק לדבר. כוכב ברצלונה, שבדרך כלל מקפיד להתרחק מכלי התקשורת, הבין כנראה את גודל הסערה שנקשרת בשמו ואמש (ג') שוב התראיין, הפעם לרשת ESPN, בנוגע לדיווחים על הסכסוך שיש לו עם המאמן לואיס אנריקה.

 

 

"אחרי המשחק מול אתלטיקו מדריד היה לי צורך לדבר כדי להגיד את האמת", הסביר מסי את ההחלטה שלו לצאת לכלי התקשורת, "מפריע לי שמפרסמים דברים שהם לא נכונים. אנחנו רגילים שיוצאים דברים מתוך חדר ההלבשה כי זה מועדון שעוסקים בו כל הזמן, אבל מפריע לי כשהדברים שמתפרסמים הם לא נכונים".

 

ליונל מסי. לא מפסיק להתראיין (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ליונל מסי. לא מפסיק להתראיין(צילום: EPA)

 

הארגטינאי הוסיף: "כן, חדר ההלבשה שלנו היה במצב רע אחרי כל הפרסומים בשבוע שעבר. ידענו שזה שקר ושמדובר בנסיונות לפגוע במועדון. כמובן שלא אהבנו את זה. אף פעם לא ניסיתי להכחיש דברים שפורסמו עליי

גם אם לא היו נכונים, אבל הרגשתי שהגיע הזמן לעצור את הכל".

 

באותה הזדמנות הבהיר מסי כי מעולם לא רצה לעזוב את נבחרת ארגנטינה: "אף פעם לא נעדרתי מהמשחקים של הנבחרת, תמיד אני מגיע ותמיד אני רוצה להיות בנבחרת. לא מרגיש צורך לספק הסברים. מעולם גם לא היו לי בעיות עם קרלוס טבס ואני שמח שהוא חזר לנבחרת. מגיע לנבחרת הנוכחית לזכות בתואר כלשהו בגלל רמת השחקנים והרמה האנושית שיש בה. נותר לי טעם חמצמץ מ-2014 כי הייתי קרוב לגביע העולם ולא זכיתי בו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים