שתף קטע נבחר

שלומי דורה: "הלחם שלנו זה קרבות התחתית"

למרות ההפסד 2:0 לקריית שמונה וההדחה מהגביע, בהפועל עכו מרוצים מהיכולת. המאמן החדש: "מכוונים לשרוד בליגה". רז שטיין התעמת עם אחד האוהדים

חלוץ, הפועל עכו, אליאור סיידר, שנפצע בשבת האחרונה ב-1:1 מול הפועל פתח תקווה בארובת העין ובלסתו, נותח וסיים את העונה. הוא מצטרף לקשר ציון צמח שעבר ניתוח וגם הוא טרם שב לאימוני הקבוצה. עמית אמזלג יעזוב את הקבוצה לטענתו הוא מקופח ואינו זוכה לדקות משחק.

 

עכו שתצא בשבת הקרובה למשחק חוץ קשה מול מכבי תל אביב תחסר פרט לסיידר המושבת גם את הקשר גוליאנו ספאדיסיו הפצוע. המאמן, שלומי דורה היה מרוצה מהדרך שבה שיחקו אתמול חניכיו בשעה הראשונה של המשחק מול מחזיקת הגביע עירוני קרית שמונה בהפסד 2:0 והסביר כי עכו תנסה להתחזק בחלוץ וקשר בחלון העברות שבפתח, לצד תקווה לשיפור וחדות ביכולתו של החלוץ, האלבני, חמדי סליחי שמאכזב באחרונה מאוד ונראה שאינו מרוכז.

 

״אחרי המשחק מול מכבי תל אביב אנחנו מגיעים הביתה למשחק מול הפועל רעננה, זה הלחם שלנו - משחקי קרבות ההישרדות בליגה, לשם אנחנו מכוונים כדי לשרוד בליגת העל״- הסביר, המאמן, שלומי דורה.

 

אוהדי הקבוצה מנסים ליזום סולחה עם הקשר הצעיר רז שטיין, שספג אתמול במהלכו של משחק הגביע גידופים וקללות, ואביו אף התעמת עם אחד האוהדים בניסיון ליישר את ההדורים ולהשיב לשחקן הצעיר ביטחון בהמשך מאסקי התחתית שממתינים לקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
שלומי דורה
צילום: גיל נחושתן
מומלצים