שתף קטע נבחר

ק"ש: בכר יבקש משרצקי חיזוק

למרות הניצחון 0:2 על הפועל עכו והעפלה לשלב הבא בגביע המדינה, אצל מחזיקת הגביע לא מרוצים מהיכולת. הבעלים נוטה כרגע לסרב להצעה, אך עשוי לשנות את דעתו

מחזיקת הגביע עירוני ק"ש הצליחה לנצח אמש (ג') את הפועל עכו ולהעפיל לשמינית גמר גביע המדינה,  לאחר ניצחון 0:2, אבל קשה להאמין שמישהו במועדון מרוצה מאיך שהקבוצה נראית.

 

נכון, בגביע המטרה היא לנצח והלעפיל לשלב הבא והיכולת לא חשובה, אך ק"ש נראית רע מאוד בתקופה האחרונה ולמרות שהייתה נחותה מול עכו, פנדל של רועי קהת (68) ושער נוסף של אחמד עאבד (90), סידרו לברק בכר מקום בשלב הבא. הרבה הודות גם ליום מוצלח של גיא חיימוב. 

 

 

בעקבות היכולת הלא משכנעת, בכר יבקש מאיזי שרצקי, הבעלים שיגיע מחר ארצה מחופשה בארה"ב, לחזק את הקבוצה בשחקן אחד לפחות. שרצקי לא מתלהב כלל מהרעיון לחזק את הסגל ומעדיף לתת צ'אנס לשחקנים הצעירים של הקבוצה. עם זאת, שרצקי עשוי לשנות את דעתו אם יבין שחיזוק יביא את תואר האליפות.

 

בק"ש יודעים שמשחק קשה במיוחד צפוי לקבוצה בשבת הקרובה בסמי עופר מול הפועל חיפה, הקבוצה של ראובן עטר שהודחה אמש מהגביע מתאוששת בליגה ובק"ש יודעים שבמידה והקבוצה תאבד נקודות היא עלולה לאבד גם את המקום הראשון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים