שתף קטע נבחר

הגביע האנגלי: ווסטהאם גברה 8:9 על אברטון בפנדלים, השוער כבש את הפנדל המכריע

ערב מרתק באפטון פארק: הטופיז פיגרו 1:0 מול ווסטהאם, הפכו את התוצאה כשהם בעשרה שחקנים עם שער ובישול של מיראלס, אך קרלטון קול שלח את המשחק לפנדלים. בדו הקרב, שוערה של אברטון הפציץ את המשקוף, בעוד אדריאן לא התבלבל בבעיטה האחרונה

קלאסיקה נוספת נכנסה הלילה (ג') לפנתיאון של הגביע האנגלי. ווסטהאם עלתה לסיבוב הרביעי עם 8:9 על אברטון בדו קרב פנדלים אחרי 2:2 מרתק ורב תהפוכות בתום 120 דקות.

 

אחרי 1:1 במשחק הראשון, אנר ולנסיה העלה את ווסטהאם ליתרון (51) במשחק החוזר באפטון פארק. חמש דקות לאחר מכן המצב של אברטון אף נעשה קשה יותר עם הרחקתו של איידן מגידי. אך לטופיז היה את קווין מיראלס הבלגי שעלה כמחליף, השווה בדקה ה-82 ולאחר מכן בהארכה בישל לבן ארצו, רומלו לוקאקו את השער השני (97).

 

לוקאקו כובש, זה לא הספיק לאברטון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לוקאקו כובש, זה לא הספיק לאברטון(צילום: רויטרס)

 

אברטון כבר הריחה את הניצחון, אבל לקרלטון קול היו תוכניות אחרות, החלוץ השווה בדקה ה-113 ושלח את המשחק לפנדלים. נייסמית' היה הראשון להחמיץ בדו קרב הפנדלים ולסטיוארט דאונינג הייתה הזדמנות לשלוח את ווסטהאם לשלב הבא אך הוא החמיץ את הפנדל החמישי.

 

שתי הקבוצות עמדו במתח ושמונה הבעיטות הבאות נכנסו פנימה. במצב של 8:8, ניגש שוערה של אברטון, ג'ואל רובלס לבעוט והפציץ את המשקוף. הבא בתור היה השוער של ווסטהאם, אדריאן שבעט פנימה ושלח את קבוצתו לסיבוב הרביעי.

 

אדריאן כובש את הפנדל המכריע (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
אדריאן כובש את הפנדל המכריע(צילום: gettyimages)

 

בריסטול סיטי תהיה היריבה הבאה של ווסטהאם לאחר שגברה 0:2 על דונקסטר רוברס במפגש על טהרת הליגה השלישית. פולהאם (צ'מפיונשיפ) גברה 3:5 על וולבס בדו קרב פנדלים אחרי 3:3 דרמטי ותתארח בשלב הבא באצטדיון האור אצל סנדרלנד. צ'סטרפילד (ליגה שלישית) גברה 0:2 על סקאנת'ורפ ותתארח אצל דרבי קאונטי.


פורסם לראשונה 14/01/2015 00:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים