שתף קטע נבחר

ב"ש: אלישע מאמין בהרכב שהפסיד לרעננה

המאמן תירגל לקראת המשחק מול מכבי הרצליה בגביע המדינה את אותו ההרכב שאיכזב בשבת. אף אחד מהפצועים לא יחלים בזמן למשחק. טענות בקבוצה בשיחות סגורות על השיפוט במשחק בין מכבי ת"א ומכבי חיפה. ג'ון אוגו התנצל על העימות עם הקהל

הפועל באר שבע תתייצב בהרכב חסר למשחק מחר (ג', 20:30) בהרצליה נגד מכבי המקומית מהליגה הלאומית במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

 

מלבד המגן השמאלי אופיר דודזאדה שממשיך לרצות עונש הרחקה יאלץ אלישע לוי להסתדר ללא המגן הימני בן ביטון שלא ישחק בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. דודי טוויטו הצעיר ימשיך למלא את מקומו של דודזאדה בעוד דור מלול ייכנס לנעליו של ביטון.

 

בגזרת הפצועים אין חדש. גם היום לא התאמן הקשר רועי גורדנה והוא עבר צילום בגבו. החלוץ דובב גבאי שמחלים מרצף של פציעות ימשיך להיעדר על אף שהוא כבר חזר לאימונים מלאים. בסיום האימון הודיע גבאי שהוא חש ברגישות קלה ולכן הוחלט להמתין עם חזרתו.

 

למרות היכולת הירודה בהפסד בשבת 1:0 להפועל רעננה תירגל המאמן אלישע לוי את אותו ההרכב מלבד השינוי הכפוי של מלול במקום ביטון. בעונה שעברה בחר לוי להעניק למספר שחקנים מנוחה בשלבים המוקדמים של גביע המדינה ולא מן הנמנע שברגע האחרון הוא יחליט להושיב על הספסל את אחד משחקניו הבכירים.

 

בקבוצה היו מאוכזבים מהניצחון של מכבי ת"א על מכבי חיפה שהגדיל את הפער שלה מבאר שבע לחמש נקודות. בחדרי חדרים נשמעו טענות על כך ששוב הצהובים נזקקו לעזרה מהשופטים על מנת לנצח. "רק בשבוע שעבר השופט הסתפק בצהוב בעבירה שנעשתה על שלומי ארבייטמן נגד מכבי, שהייתה חמורה בהרבה מזאת שבגללה הורחק אתמול דקל קינן מחיפה". ג'ון אוגו נקרא לשיחת בירור אצל מנכ"ל המועדון אסי רחמים והתנצל על התקרית בה התעמת עם הקהל.

 

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דור מלול, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, דודי טוויטו, אובידיו חובאן, ג'ון אוגו, מאור מליקסון, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, שלומי ארבייטמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אלישע לוי
צילום: גיל נחושתן
מומלצים